Stránka 1 z 1

vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: čtv srp 01, 2013 16:11
od lucassso
Zdravim,

Po roce a pul jezdeni a najetych 18 000 km (pri koupi 196 000 km) mi s nejvetsi pravdepodobnosti odeslo palivove cerpadlo.
Mam diesel. Nastava otazka koupit nove nebo prodat auto, at si to nekdo opravi sam. Prece jenom, je to minimalnlne dvacet tisic :-( Honi se mi hlavou co vsechno budu muset jeste casem opravit. Brzdy jsem nechal udelat, menilo se vedeni nafty a brzdove kapaliny v podvozku, vaha vzduchu, napinaci kladka a jeste nejake drobnosti. Co myslite? Potka me toho jeste hodne nebo mam dat anglicakovi jeste sanci? Strasi me turbo, starter, vstriky... Naladu z toho mam mizernou :-(( Ale kdyz on jezdi tak hezky a lidi se za nim otaceji...

Re: vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: čtv srp 01, 2013 17:18
od Roman620ti
No jestli nehodláš koupit nové auto, tak to máš uplně jedno, jestli budeš cpát peníze do tohodle a nebo do jiného ojetýho auta. Pokud jsi s ním tedy spokojenej, u modernějších nafťáků ti k turbu, vstřikům, čerpadlu připadnou další mega radosti, jako DPF, spojka s dvouhmotou s hydro ložiskem + kupa dalších drobných věcí. :lol: ...a ve výsledku, až to budeš za několik let prodávat, tak to bude opět bezcenný :-D

Jo a repas by nemusle stát tolik, zkus se zeptat poptat, tady v Diesel servisu je repasují, nebo někam přeposílají a myslím, že to vychází kolem 10tis kč

Re: vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: čtv srp 01, 2013 17:45
od AnderN
Taky bych doporučil kontaktovat nějaký BOSCH Car Service ... najdi si nejbližší, snad poradí. Ani nevíme, odkud jsi ...

Re: vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: čtv srp 01, 2013 22:35
od lucassso
Jsem z Pardubic, ale tahle zabava me potkala na dovolene v Ceskem Svycarsku. Nastesti me odtahly do servisu, ktery spolupracuje s Bosch servicem v Drazdanech. Tam snad bude nastavena trochu lepsi cenova politika, alespon to rikali :D Nezbyva mi nez aby to dali do kupy hned, pristi tyden jedu pracovne na Slovensko a tak nejde moc spekulovat :-) Ale anglicka se nevzdam. Jeste jsem nebyl na srazu :)

Re: vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: čtv srp 01, 2013 22:40
od Vilém
Roveři nejsou špatný auta, kdybys jen věděl, jak se serou jiné značky, jiný bys ani nechtěl.

Re: vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: pát srp 02, 2013 19:53
od René
To** Vilém---potvrzuji...

Re: vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: čtv srp 08, 2013 7:12
od gilles27
Ahoj,neboj není to takové drama.Za 10000kč koupíš celé auto s turbem,čerpadlem atd.Jestli chceš mám 620sdi cca 7let a dílů hafo.Jestli něco potřebuješ tak mi klidně cinkni a já ti poradím.Za ty roky jsem zjistil,že 620sdi není vůbec špatné auto.Je velice jednoduché a nemá žádné přiblblé tiky,co mají moderní auta. Tel.776027240 drive:

Re: vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: úte říj 22, 2013 18:38
od lucassso
Po delší odmlce dokončím svůj příběh. Problém nebyl s čerpadlem, ale byla v háji napínací kladka v rozvodech. V SDíčku jsou dvoje rozvody - ty co jsou vidět a potom ty, co nejsou vidět. (jedny napravo od řidiče - ty jsou vidět, druhé nalevo - ty vidět nejsou). Za rok a půl co Rovera mám, vypověděli službu obě kladky.

V tomhle případě mi prasklo uchycení napínací kladky, následně se přetrhl řemen a byl konec :-) Byl jsem blízko hranic s Německem, odtahovka odtáhla auto do Bosch servisu v Německu a teď už zase šlape jako hodinky a dalších šest tisíc nalítáno.

O výměně auta teď už neuvažuji vůbec, jsem jinak spokojený a hrdý majitel angličáka :-)

Re: vstřikovací čerpadlo kaput

Napsal: stř říj 23, 2013 18:06
od René
Tak to dopadá když se vymění jen řemen a na kladky se se.e,buď rád že ti to prošlo takhle,jinak taky bys už nemusel jezdit. oo: