Stránka 1 z 4
Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: stř říj 30, 2013 21:02
od J0hny
Jenom pro ty kdo nevědí, co všechno je na autě děláno.
Turbo z Evo IX., výfuk průchozí, hlava po repasi, svíčky, kabely, filtry, všechno měněno...
Palivová pumpa Evo, vzduch. filtr vložka KN
A mnoho a mnoho dalšího
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: stř říj 30, 2013 22:18
od Karel825
Po těch úpravách co popisuješ se mi zdá i odpověd D málo
, úpravu převodovky taky chystáš, nebo věříš, že ten krouťák pobere
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: čtv říj 31, 2013 6:39
od Trunda
Chybi ti tu podstatne info a to kolik turbo tlaci
Jinak mohu potvrdit, ze to jede fakt hodne dobre
...... A ty uz jsi byl na brzde, nebo se teprv chystas?
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: čtv říj 31, 2013 19:51
od J0hny
Aaaaa študovanej se ukázal
To je pravda to nejpodstatnější je, že turbo fučí 0.95baru. Ještě je tam SARD FPS.
S převodovkou jsem nic nedělal, a zatím nic dělat nebudu, chce to jen silnější ložiska na dif, mám doma jednu kuchlou, i ložiska mám koupený, ale nechce se mi skládat a ještě měnit na káru a to nejpodstatnější je, že na to nemám čas
Jooo to je taky podstatný, na brzdě už jsem byl a jsem zvědavej jak budete tipovat a pak sem dám onu hodnotu
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: čtv říj 31, 2013 20:56
od Petr.stefl
Tipuju 255 koniků
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: čtv říj 31, 2013 21:56
od J0hny
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 6:32
od Trunda
No ja bych si mozna aj typnul, ze se max vykon nezmenil
.... Ale to typuju jen proto, abych to tu trosku vyhecoval
... Navic nevim, kolik tlaci standard
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 7:19
od Karel825
Standartní tlak turba T25 je snad 0,6, jestli se nepletu, takže navýšení je o více než 50%
+ pumpa z EVO, která dá určitě taky víc,výfuk z EVO... spíš bych viděl ten výkon ke 300 k a 350 Nm. Pokud je to míň byly by to vyhozené peníze a ztráta času
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 8:03
od Trunda
Aha.... darebák.... se nepochlubil, že to víc připustil .... nooo, ale to asi nebude moc trvalé řešení, tedy bez kovaného pajšlu....
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 9:41
od Karel825
No právě, že podle kluků, kteří mají 620 Ti je to maximální plnící tlak, který snese originální pajšl, ale je to provozuschopné za předpokladu, že jsou v pořádku šrouby na svodech a těsnění pod hlavou, jinak to fouká ven, takže Johny ví co dělá
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 14:32
od tobias
Zrovna Johnymu bych veril, ze vi co dela
a kdyby ti bouchla prevodovka, dej vedet, v garazi se mi vali jedna funkcni ve ktere huci loziska, ale radi porad dobre. A vis ze pro tebe to bude za hubicku...moment, teda jako za malo penez
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 14:44
od Trunda
... ty jo, Tobe, kolik je ta hubička v mém případě.... klidně do SZ
.... a to je typ s B variantou Torsenu?
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 17:28
od Karel825
Trunda píše:... ty jo, Tobe, kolik je ta hubička v mém případě.... klidně do SZ
.... a to je typ s B variantou Torsenu?
Copak přizbrojuješ Labuťku na zimu
Ne omlouvám se za OT, ale nedalo mi to
, je mi jasné, které z tvých má na výjezdu z kruháčů problém s trakcí
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 17:41
od Trunda
... tak tak.... převodovka by potřebovala repasi, protože hučí zřejmě na diferáku a když už bych ji rozdělával, tak do ní nasypu Torsena... ve výjezdu ze zatáčky je to fakt dost marný, sic dost by to zlepšil lepší podvozek.... ale to je na dlouhou diskuzi, která sem nepatří
Takže, Honzo, kolik kobylek to má?
Re: Výkon Turbáka (620Ti) na brzdě
Napsal: pát lis 01, 2013 18:03
od Karel825
Ano Honzo a nejlépe naskenuj protokol s průběhem výkonu i točivého momentu, jsem zvědav kam se to s tím větším turbem posunulo v otáčkách