Stránka 1 z 1
20t2n problém
Napsal: sob čer 21, 2014 23:25
od pavelaccord
zdravim Roveráci mám accorda s motorem 20t2n na volnoběh kucká a klepe s celym autem prošel jsem celý forum a nenašel sem odpověď i když tu máte stejný problem nikde nebylo jeho řešení. Poraďte mi jak jste tuhle vadu odstranily díky?
Re: 20t2n problém
Napsal: ned čer 22, 2014 0:34
od mr.koll
chtělo by to detajl,jakej je zvuk motoru?
jinak máš na výběr:
zenesený palivový filtr
ucpaný EGR a nevíme jak jsou na tom svody a hlavně katalizátor,možná je ucpaný.
pak možná podle km něco kolem 160000??? spojka lemely,přítlačák,vydlice
a pokud máš naftu tak možná závada čerpadla nebo vstřiků.
ale podle motorizace máš naftu 2l tak při neutrálu by měly bejt otáčky něco kolem 800-900 otáček a bez klepání.
Zkus trochu to auto rozepsat co a proč,třeba je to prkotina,např čidlo:)

Re: 20t2n problém
Napsal: ned čer 22, 2014 11:58
od pavelaccord
Je to 2.0 turbodiesel na volnobeh ma divny chod obcas de na 3 valce staci lehce pridat plyn a je to v pohode naftovej a vzduchovej filtr jsou novy vstriky a cerpadlo jsou ok egr zaslepeny kat venku spojka taky ok naftou to taky neni nejspis nejaky problem v el. nebo nevim jinak motor jede pekne je tichy jen na ten volnobeh je to hruza
Re: 20t2n problém
Napsal: ned čer 22, 2014 16:59
od AnderN
Napiš, odkud jsi ... můžeme doporučit servis nebo mechanika, který už ten motor viděl a mohl by pomoct.
Re: 20t2n problém
Napsal: ned čer 22, 2014 17:51
od Venda 620 SDI
Tipuju to na snímač otáček klikového hřídele. To půjde zjistit i univerzální diagnostikou v servisu za rohem
Re: 20t2n problém
Napsal: ned čer 22, 2014 22:59
od pavelaccord
Diky za tip dojedu na diagnostiku a snad budu moudrejsi. Kde ten snimac najdu ? Kdyby to nahododou bylo tim. Jinak jsem od Kolina, pak napisu jak jsem dopadl.
Re: 20t2n problém
Napsal: ned čer 22, 2014 23:37
od J0hny
Rozpoj kulatej konektor co spojuje vstřikovací řerpadlo s motorovou elektrikou, je přímo před čepradlem...prostříkat sprejem na kontakty, nejlépe vyfoukat vzduchem a zapojit
Re: 20t2n problém
Napsal: pon čer 23, 2014 7:32
od olson
Takto od boku bych jako nejvíce pravděpodobné místo závady viděl ten konektor vstřikovacího čerpadla, případně pak další konektor, kterým je propojena kabeláž uchycená na motoru s tou co je uchycená na karoserii - ten je pod pojistkovou skříňkou v motorovém prostoru, vpravo. Úplně stejně se mi teď chvilkami choval motor na Olomouckém tvarůžku. Jenom na volnoběh. Den před tím jsem totiž utíral mastnou hadici z mezichladiče, která vede nad čerpadlem a nejspíš jsem pohnul s kabeláží. Už je to zase dobré. Zkus postup jak píše Johny.
Re: 20t2n problém
Napsal: pon čer 23, 2014 22:07
od Venda 620 SDI
Nebo ještě kabel od prvního vstřikovače, prostříknout na něm zásuvku. Mě to zlobilo často, spojil jsem to čokoládou a je klid