Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Tak dnes som skontroloval a videl, ze EGR ventil nieje zablendovany, tak som ho zablendoval aj dolu a aj hore na konci tej tenkej hadici sani, kedze sa tak zlepsi privod vzduchu zvonka (nepoojde cez hadicu smerom k EGR ventilu) no a pani ten vysledok bol nad ocakavania, krasne taha zabera uz od spodu az po nejakych 3200 otacok krasne tlaci do sedacky a motor si pradie ako sepot kvetin
Ak niekto rozmysla, ci blendovat alebo nie, tak urcite ano Je to super rozdiel teda aspon u mna.
Ten ventil som ale nechal stale zapojeny aj s podtlakom, nech uplne nezatuhne
No a este som zvedavy na spotrebu, kedze doteraz bola okolo 5.4 tak teraz ze by este menej? noooo radost jazdit a cakat, co vam poviem
No a este planujem nahradit katalyzator trubkou, neviete o nejakych lacnejsich nahradach na 620sdi???
Rad by som to vymenil co najskor a pocitam ze vykon este trosku pojde hore ....
Ak niekto rozmysla, ci blendovat alebo nie, tak urcite ano Je to super rozdiel teda aspon u mna.
Ten ventil som ale nechal stale zapojeny aj s podtlakom, nech uplne nezatuhne
No a este som zvedavy na spotrebu, kedze doteraz bola okolo 5.4 tak teraz ze by este menej? noooo radost jazdit a cakat, co vam poviem
No a este planujem nahradit katalyzator trubkou, neviete o nejakych lacnejsich nahradach na 620sdi???
Rad by som to vymenil co najskor a pocitam ze vykon este trosku pojde hore ....
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
http://www.karlservice.cz/service/mdl/i ... egr-ventil
jinak vím že u některých aut při zaslepení je potřeba i zásah do řídící jednotky,ale pokud máš starou káru tak je to fuk.
Jen když jedu za někým tak je to pěkná prasečinka když mu to hulí z vejfuka
jinak vím že u některých aut při zaslepení je potřeba i zásah do řídící jednotky,ale pokud máš starou káru tak je to fuk.
Jen když jedu za někým tak je to pěkná prasečinka když mu to hulí z vejfuka
Rover 45 ,2.0 ITD 74Kw,r.v.2000 ,5dv.
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Na to tam mas tlacidlo so sipkou v aute (vnutorny okruh )
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Darebáci čudiči... na to ani ten vnitřní okruh nestací smradu jak v Cařihradu.....
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Doporučuji co nejdříve předjet , ať to zas chvíli smrdí někomu jinému
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
No za mnou to po zohriati motora az take strasne neni
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Předjet mi ty smraďochy nedělá vůbec žádný problém... ono jim to v polovině mého rozsahu otáček zdechá
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Pred zaslepenim EGR ventilu boli hodnoty : 130kmh/3000ot.
Po zaslepeni EGR ventilu boli hodnoty : 130kmh/2800ot., 140kmh/3000ot.
Takze je to citelne lepsi
Po zaslepeni EGR ventilu boli hodnoty : 130kmh/2800ot., 140kmh/3000ot.
Takze je to citelne lepsi
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
.... nic proti, ale tohle je fakt blbina, co jsi tu napsal Zamysli se nad tím
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Preco by to mala byt blbina, ked to tak je??? Nemam sa nad cim zamyslat, take to bolo predtxm a taketo je to teraz...Trunda píše:.... nic proti, ale tohle je fakt blbina, co jsi tu napsal Zamysli se nad tím
A podla mna je to normalne, kedze do motora ide priamo viac vzduchu, tak vykon je lepsi.
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
dosažená rychlost vůči otáčkám nesouvisí s výkonem, ale s převodama a ty jsi zaslepením EGR nezměnil
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
No ale preco mi to teda teraz ide pri 3000 otackach 140kmh a predtym to slo pri rovnakych otackach 130kmh????
Podla mna ked sa stracal vzduch v EGR ventile to je pochopitelne a teraz ked je to zaslepene, tak co tlaci vic vzduchu a tym padom je ten vykon vyssi ... Su tam lespie tlaky a tym padom sa zvysila rychlost pri rovnakych otackach ... podla mna je to uuplne jasne
Podla mna ked sa stracal vzduch v EGR ventile to je pochopitelne a teraz ked je to zaslepene, tak co tlaci vic vzduchu a tym padom je ten vykon vyssi ... Su tam lespie tlaky a tym padom sa zvysila rychlost pri rovnakych otackach ... podla mna je to uuplne jasne
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Zkus to ráno.... A zkus si ten výklad vzít od kola k motoru a zamyslet se nad tím, co se ti tam změnilo
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
??? co tym chcel basnik povedat?Trunda píše:Zkus to ráno.... A zkus si ten výklad vzít od kola k motoru a zamyslet se nad tím, co se ti tam změnilo
Je to proste fakt, a ja sa s vama budem hadat, pretoze to tak je, zmenilo sa to, tak ma neserte
Sak so na to kukal dnes na budikoch
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?