Stránka 1 z 2
620 Sdi nechce kurit
Napsal: ned říj 14, 2007 13:34
od Dragon
zdravim vas neviete mi niekto poradit, mam Rover 620Sdi a vobec nechce pustit do kabiny teply vzduch. hadica do radiatora od motora je tepla a tak isto aj hadica z radiatora. uz som chcel aj cele vnutro rozobrat ale najprv skusam ci mi niekto neporadi. dik
Napsal: úte říj 16, 2007 0:51
od AnderN
Neni to jen tim, ze diesel pomaleji topi? Kdyz jsou velke mrazy, trva mu i 15 km nez zacne topit. Jak dlouho jsi to zkousel?[/url]
Napsal: úte říj 16, 2007 13:20
od Dragon
no zistil som ze celkom topi ale iba na nohy. na stred a na okno ide iba strasne vlazny vzduch. no a aj ked zospodu ide teply vzduch tak len slaby odvar s toho ako kuria ine auta
Napsal: úte říj 16, 2007 21:58
od AnderN
no, tak to mam spis opacnou zkusenost - na hlavu topi dobre, ale na nohy je to hlavne v zime o neco slabsi. Laicky odhaduju, ze pokud jde teply vzduch dolu a nahoru fouka studeny, bude problem v prisunu tepleho vzduchu od topeni prave jen do tech hornich trubek. Snad pomuze nekdo fundovanejsi, ja tohle nikdy rozebirat nemusel.
Roman620ti
Napsal: stř říj 17, 2007 16:46
od Roman620ti
Moje šestistovka taky nedokáže v zimě pořádně vyhřát interiér. Topí, že je v ní příjemně, ale udělat pořádnej pařák nedokáže

Napsal: stř říj 17, 2007 18:27
od Dragon
Dnes som bol s mojim Roverom v Polsku ale poviem vam trochu som mrzol. isiel som rano o 3hod a bola dobra zima no a zistil som ze ked mam zapnute nasavanie vzduchu z vonku tak to kuri ledva na nohy. ked som to prepol na vnutorny obech vzduchu tak zacalo fukat teply vzduch vsade. No ale ties to nebolo na dlhu jazdu a bol som sakra rad ked sacalo svietit slnko a zacalo ohrievat auto.
Napsal: stř říj 17, 2007 22:10
od Zakar
Dragon píše:Dnes som bol s mojim Roverom v Polsku ale poviem vam trochu som mrzol. isiel som rano o 3hod a bola dobra zima no a zistil som ze ked mam zapnute nasavanie vzduchu z vonku tak to kuri ledva na nohy. ked som to prepol na vnutorny obech vzduchu tak zacalo fukat teply vzduch vsade. No ale ties to nebolo na dlhu jazdu a bol som sakra rad ked sacalo svietit slnko a zacalo ohrievat auto.
A drží ti motor správnou provozní teplotu ? Moje šestistovka topí dobře.Mám to prověřené i z předloňské zimy kdy byly velké mrazy.Při dlouhé jízdě nemohu mít teplotu nastavenu na maximum,protože se v autě nadá vydržet.Nejdříve bych prověřil provozní teplotu motoru,potom jestli kohout topení otevírá naplno a také klapku,která v topení zavírá teplý vzduch.
Napsal: čtv říj 18, 2007 23:19
od MOOG
Zakar píše:
A drží ti motor správnou provozní teplotu ? Moje šestistovka topí dobře.Mám to prověřené i z předloňské zimy kdy byly velké mrazy.Při dlouhé jízdě nemohu mít teplotu nastavenu na maximum,protože se v autě nadá vydržet.Nejdříve bych prověřil provozní teplotu motoru,potom jestli kohout topení otevírá naplno a také klapku,která v topení zavírá teplý vzduch.
Taky si muzu udelat v me 620 SDi saunu

Napsal: pát říj 19, 2007 7:27
od Roman620ti
Taky si muzu udelat v me 620 SDi saunu

[/quote]
Hm... Tak to musím vyzkoušet znovu ještě letos. Mám pocit, že mě se sauna nepodařila loni vytvořit

Počkám na suché chladné ráno a pojedu se projet. Snad nebudu mít nějakou chybku

Napsal: sob říj 20, 2007 19:42
od Dragon
teplotu motora mi drži dobre lebo som menil termostat ako prvy, ventil na kureni je tiez o.k. ten som uz rozchodil lebo dol zaseknuty lebo ten dobrak co ho mal predomnou sa asi staral len o vzhlad a na ostatne kaslal. ked som vylial vodu s chladiaceho systemu tak to bol pekny hnus. vyskusam este samostatne preplachnut radiator. JE tam este klapka????

kde sa presne nachadza ja som si myslel ze je tam len ten ventil. dufam ze neni niekde za stredovym panelom lebo to sa mi rozoberat nechce

Napsal: sob říj 20, 2007 20:08
od Roman620ti
Dragon píše:teplotu motora mi drži dobre lebo som menil termostat ako prvy, ventil na kureni je tiez o.k. ten som uz rozchodil lebo dol zaseknuty lebo ten dobrak co ho mal predomnou sa asi staral len o vzhlad a na ostatne kaslal. ked som vylial vodu s chladiaceho systemu tak to bol pekny hnus. vyskusam este samostatne preplachnut radiator. JE tam este klapka????

kde sa presne nachadza ja som si myslel ze je tam len ten ventil. dufam ze neni niekde za stredovym panelom lebo to sa mi rozoberat nechce

A mohl bych se Vás zeptat, jak se dostanu na ten ventil topení ? Rád bych se taky mrknul, jestli plně otevírá.
Napsal: ned říj 21, 2007 14:15
od Dragon
neviem jak je to v 620ti ale ja mam ten ventil na hadici co ide z motora do radiatora. Ta hadica je asi v polovici predelena ventilom na držiaku ktory je prišroubovany dvoma skrutkami. tie som odšrouboval zložil som hadice z ventilu a vybral som ho von. ventil bol ešte sa mi zda dvom malymi skrutkami prišroubovany k tomu držaku.
Tak to islo aspon mne
Prave teraz čistim ten radiator. Neskutočny bordel a uz sa vobec nečudujem že to nekurilo. Sama hrdza. No idem pokračovat.

Napsal: pon říj 22, 2007 17:42
od Roman620ti
Dragon píše:neviem jak je to v 620ti ale ja mam ten ventil na hadici co ide z motora do radiatora. Ta hadica je asi v polovici predelena ventilom na držiaku ktory je prišroubovany dvoma skrutkami. tie som odšrouboval zložil som hadice z ventilu a vybral som ho von. ventil bol ešte sa mi zda dvom malymi skrutkami prišroubovany k tomu držaku.
Tak to islo aspon mne
Prave teraz čistim ten radiator. Neskutočny bordel a uz sa vobec nečudujem že to nekurilo. Sama hrdza. No idem pokračovat.

Aha. No podívám se a uvidím, jestli tam taky bude

Děkuji
Napsal: sob říj 27, 2007 11:49
od Mirek 1234.cz
Loňskou zimu jsem jel v 620, která netopila na nohy... Bylo vyháknuté táhlo od spodní klapky, tzn. mechanicky bylo topení zavřené. SDI topí poměrně dobře... můžou být zanesené hadice, nebo vadný ventil v motorovém prostoru, který propouští teplou vodu do interiérového chladiče. Možná z něj bude jen vyháknutý bowden. Toto se nedá opravit po netu, ale v servisu

Topení
Napsal: čtv lis 29, 2007 8:43
od Aleš
Můj Rover taky topí dostatečně...při delší jízdě nejde mít naplno topení i když je venku "sibiř"...tedy pokud si nechceš ohřát večeři...
Samozřejmě mu chvilku trvá, než se ohřeje...je to prostě diesel...
