Příspěvek
od KDB » pát lis 22, 2013 18:04
Ten automat má 1-2 slabiny (často jakýsi přepouštěcí pístek - přestane couvat) a hlavně (jako všechny automaty) zanedbané výměny oleje, špatný olej, nebo jeho nízkou hladinu.
Ten Tvůj problém tipuju na málo oleje, nebo špatné lamely v měniči. První bych zkoukl olej - hladinu, barvu a vůni. Černý znamená otěr ( hlavně z lamel) - a dlouhý int. výměny a vůně po spálenině spálené lamely. Spálenina znamená repas .
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.