Tak teď mi to konečně někdo pořádně vysvětlil jak ten automat funguje, když nad tím tak přemýšlím tak ten tvůj popis přesně sedí tomu co se ve skutečnosti při jízdě Roverkem děje. Po pětce to skočí ještě jako by na šestku a ta je sepnutá i v případě že uberu plyn - dochází ke klasickému brždění motorem jako u manuální převodovky a to do doby dokavaď si v důsledku snížení rychlosti nevspomene převodovka na to že by měla zařadit o stupeň míň. Moc ti děkuji za tvojí reakci, protože teď už vým že to dělá to co má a že je to tedy v pořádku, alespoň co se řazení týče. Akorát nevým proč soudruzi konstruktéři neuvádějí v návodě o tomto jevu jakoukoliv zmíňku, přičemž tam píšou o všech možných jiných nepodstatných věcech.undy píše:K tomu automatu - je ozaj päťstupňový,ten"šiesty stupeň" je transmissiom lock...
S tím počítáním rychlostních stupňů máš pravdu. Taky by mě to nenapadlo nikdy počítat, kdyby mi to bralo jako tobě 6-7l nafty.bng píše:...ja mám R75 Tourer s automatom... nikdy som nepočítal stupne, takže na otázku či 5 alebo 6 neodpoviem...
Děkuji ti však za tento údaj o spotřebě. Je to pro mě zásadní z toho důvodu, že už vím, že stím musím něco dělat. Kolega Austin, který psal o tom že je 9l normálních asi pořádně neví kolik ten auťák doopravdy má brát. Jestli že takového Rovera má tak by se měl i on začít koukat potom zdalipak mu neuniká někde palivo. Jediné co mě ještě od tebe zajímá jestli máš CDT s 85 kw a nebo CDTi s 96 kw. Děkuji.
Pro Staníka.
S tou váhou to je velmi užitečná rada. Hned jak budu u auta, tak konektor vypojím a pak jen budu pečlivě sledovat co se bude dít. Dám vědět jak to dopadlo. Dík.
Ps: Zítra jdu na kontrolu s tím palivovým systémem a jsem moc zvědavý jak to dopadne, protože dneska, když jsem vylezl z auta tak jsem stejně ja můj táta před tím ucítil dost silně vonět naftu.