Roverák z Brna

Odpovědět
Lee
Příspěvky: 34
Registrován: stř bře 13, 2013 13:00

Roverák z Brna

Příspěvek od Lee » úte zář 30, 2014 15:26

Zdar chlapi, je v Brne nekdo, kdo ma "75" 2.0CDT? Porad resim ten nefunkcni otackomer a ukazatel teploty a vsiml jsem si, ze ve svazku co je u pojistne skrine mi vysi tri draty. Potreboval bych proto mrknout na jinou "75" v nafte, zjistit kam ty draty patri a treba tim odstranit zavadu. Kdo by byl ochotnej at mi napise na tel: 608609008. Zavolam zpet. Servis mam k dispozici, takze bez obav Diky moc Libor

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od Pítrs » úte zář 30, 2014 15:30

Zdar,
ještě než začnete toto nějak do hloubky řešit, tak vězte, že mnohdy "visící dráty" neznamenají vůbec nic a tak to má být.
Pokud se tedy jedná o volný kabel/drát s nezapojeným konektorem.

P.S. Na ty nefunkční elektrické prvky bych si vzal na pomoc schéma elektroinstalací, přece je to jen pohodlnější práce.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od roverix » úte zář 30, 2014 20:06

Tam by mohli viset konektory : airbag sloupku A, ovládání středního okna, dešťový senzor, cruise control, tempomat............ Ale pokud visí 3 samotné dráty, tak to je špatně.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Lee
Příspěvky: 34
Registrován: stř bře 13, 2013 13:00

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od Lee » stř říj 01, 2014 12:22

Ty draty sou bez konektoru a jsou ctyri. Jsou normalne urvany a zaizolovany lepici paskou.
Mam i rawe, ale v te miliarde dratu se nevyznam a mechanici mi rekli, ze je to na hodiny prace vzek: a nechce se jim do toho. Nebo chce, ale hazou mi takovy cifry, ze mi je z toho blbe!!!
Proto si myslim, ue nejjednodussi je, se podivat na jinym aute, kam patri.
Diagnostiku mi hlasi can zpravu a chybu v regulatoru rychlosti coz bude asi tempomat, kterej nefunguje :-(

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od AnderN » stř říj 01, 2014 12:34

Pravdu máš v tom, že čtyři zaizolované dráty bez konce v motorovém prostoru nebudou nejspíš výsledkem výrobních procesů dělníků v Longbridge.

Můžu tě nechat nahlédnout pod kapotu mého ZT s motorem CDTi, což v principu stejné, ale kabeláž elektroniky se může lehce lišit. Nevím, nemám to nastudované, ale nedivil bych se.

Můj problém se jmenuje čas ... dnes večer odjíždím z Brna do konce týdne a čas opravdu nenajdu. Pokud se ti nikdo nebude ozývat, mohli bychom se zkusit domluvit v průběhu toho příštího.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Lee
Příspěvky: 34
Registrován: stř bře 13, 2013 13:00

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od Lee » stř říj 01, 2014 14:40

AnderN .......Mozna sem se blbe vyjadril, ale je to v tom svazku co kde do pojistek v motoru.
Kazdopadne budu rad pokud budu moct nakouknout.

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od roverix » stř říj 01, 2014 22:21

V RAVE se dá vyčíst kam který drát vede.. Jen mi trvalo nějakou dobu než jsem se v těch schématech naučil orientovat. Zkus poslat fotku, nebo přesný popis místa odkud je to utrhlé a ze kterého směru vedou. A hlavně barvy., .. Barva drátu +barva proužků. U některých drátů to není úplně jasné. Zkusil bych to pak vyhledat.'
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od Austin » stř říj 01, 2014 23:11

Brácha přijede někdy v říjnu do Brna s CDT 2.0 tak si zkusím vzpomenout. Jsme Komín/Žebětín.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Krupistol
Příspěvky: 97
Registrován: pát led 10, 2014 22:02
Bydliště: Brno

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od Krupistol » čtv říj 02, 2014 18:30

Jestli chceš tak sem z Brna Medlánek a mám dokonce dva :D :) psal sem sms
Rover 75 2.0 CDT 85KW 1999 Modrá
Rover 75 2.0 CDT 85KW 2001 Modrá metal
Rover 75 2.0 CDT 85KW 2000 Zelenomodrá metal RIP 1.9.2016 :(
Rover 25 1.4 76KW 2004 vesmírně šedá

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od roverix » úte říj 07, 2014 21:21

Máš ustřihnutý svazek 4 drátů, asi půl metru, na konci černý konektor se 4mi čtvercovými otvory v řadě. velikost: obdélník asi 4x12 mm na kratší straně zobák 1x1 mm Tento mini konektor mám ve svých benzínových pětasedmách smotaný těsně pod pojistkovou skříní u motoru. Asi nikdy nepoužitý. V rave tento konektor ne ane najít. Černý drát vede na kostru ostatní 3 do kabiny : R (červený ) RW nebo WR ? ( červenobílý) RG nebo GR ? (červenozelený) Andern ani Cvrko tam tento konektor nemají, i ten celý svazek drátů vede úplně jinudy. Tož kdo má naftáka od r, v, 1999 mrkněte pod pojistky, je ale třeba povolit 3 šrouby. Myslím že to nikam zapojené nebude. asi přídavné osvětlení do motorového prostoru, nebo připojení jiné servisní pomůcky. Tento typ konektoru 2, 3 , 4 až 7 dír se u 75tky dá vidět v interiéru: osvětlení, zrcátka, anténa.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od roverix » čtv říj 09, 2014 20:30

Tak dlouho se chodí se džbáem pro vodu, až se ucho utrhne. Tak dlouho se strká RAVE do CD mechaniky, až jednoho krásného dne nevyjede šuplík. Záhadný konektor tedy nemůžu vyluštit. Poslední poznatek je červený drát. Nnikde jinde v autě jsem takový neobjevil, až na ovládání kompresoru klímy. . Může tam být souvislost???
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od Austin » čtv říj 09, 2014 22:12

gradencz píše:Jestli chceš tak sem z Brna Medlánek a mám dokonce dva :D :) psal sem sms
jestli mně tak žádná nedošla, telefon mam pod avatarem
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Lee
Příspěvky: 34
Registrován: stř bře 13, 2013 13:00

Re: Roverák z Brna

Příspěvek od Lee » pon říj 13, 2014 11:55

Roverix: souvislost to muze mit pac klima kompresor se mi sam nespousti, ale funkcni je. Kdyz totiz propojim rele na klimu, tak funguje. Jsem domluvem s Gradencz, tak uvidim co a jak najdeme. Pak napisu. Zatim diky moc vsem

Odpovědět