Boogie woogie 75

Odpovědět
boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv dub 09, 2015 22:30

Díky Trundo za podrobný popis zkušeností s tvým vozem. V žádném MG jsem bohužel neměl možnost se svézt, snad se mi na nějakém sraze poštěstí s někým z majitelů potkat a svézt se. Máš pravdu, bude asi nejlepší buď vrátit původní pružiny a nebo namontovat MG podvozek komplet. Chtěl jsem udělat kompromis mezi limuzínou a sportovním MG, protože mám rád interiér 75, který MG takový nemá. Dokoupil jsem si různé maličkosti, které to podle mě ještě vylepšují a s interiérem jsem maximálně spokojen, takže by se mi nechtělo vozu zbavovat a kupovat MG, ale na druhou stranu se mi líbí sportovnější ráz a trochu víc jistoty v zatáčkách, kterou teď s novými pružinami mám, v minulosti to tak nebylo.
Holt jsem si musel nabít hubu až s vlastní zkušeností :-). Když mi pan Mareda pružiny namontoval, tak odhadoval, že za dva měsíce přijedu s tím, že je budu chtít vrátit ty původní :-), ještě tomu chvíli dám, ale mám pocit, že nebyl zas tak daleko od pravdy. Nikdy jsem auta neřešil, takže čerpán jen z toho, co se dočtu, všechno začalo až s Roverem. Kamarádi v okolí si klepali na čelo už když jsem si Rovera pořídil, takže se na nikoho zlobit nebudu, ale už to víc pokoušet asi nebudu.






Trunda píše:Já nevím... co jsem si to tak pročítal, tak z toho mám pocit takový, že to všechno je za primárním účelem snížit a kvalita podvozku a jeho funkčnost je podružná.
Už jsem se tu podobně vyjadřoval, ale klidně to tu napíšu znovu (ať k tomu přidají dojmy ostatní s MG ZT)...
Teď jezdím do práce s MG a z toho co na cestě zažívám (bohužel kromě slastného pocitu majitele takového krasavce spíš hlavně permanentní stres z toho jak se prokličkovat dírami a hrboly na silnici) mi jednoznačně plyne závěr takový, že podvozek z MG je maximální sportovní extrém, jaký toto auto snese tak, aby se s tím dalo ještě relativně důstojně jezdit. Jestli tu někdo říká, že snížení MG je v poho a běžně jezditelné, tak je s prominutím "úchyl" a něco asi není v pořádku.
Moje zkušenost s podvozkem MG ZT je prostě taková, že:
Světlá výška auta je na hraně - musím řešit, to, jestli ostřejší retardéry přejedu, protože vím o několika v blízkém okolí, kde bych to na rozdíl od jiných pověsil na břuch.
Výška odpružení - je výrazně nižší, než u jiných běžných aut - mám otestováno na konkrétní nerovnosti na silnici, že s MG musím výrazně přibrzdit, aby se nedostavila rána do dorazu, kdežto s jinými auty v tom místě rychlost řešit nemusím.
Hlučnost - to je na tom asi to nejméně komfortní a to i přes vynikající odhlučnění auta a 17" pneumatiky. Tlumiče mám funkční a žádné vůle na podvozku, ale i tak jde do auta hukot a rány od přejíždění spojů asfaltu a ještě hůře při jízdě po hrbolatějším asfaltu silnice třetí a horší kategorie.
Trakce - vynikající rovna motokáře v případě kvalitního asfaltu a nemám pocit, že bych snížením získal něco, čím bych si to měl užívat víc.

Tedy, jestli chceš zlepši sportovní charakter auta, tak si pořiď komplet originální podvozek z MG. Cokoli jiného bude za hranou snesitelnosti při běžné jízdě a budeš z toho zklamaný tak, jak jsi zklamaný teď. I když tam nabastlíš nějaký sportovní podvozek z BMW, tak to bude špatně, pokud to snížíš. A pokud to nesnížíš, tak proč tam cpát něco neoriginálního, když podvozek z MG je minimálně aspoň nějak rozumně naladěný.

Tak... a už jsem fakt vyčerpal vše, co k tomuhle tématu můžu říct. Více se ti k tomu vyjadřovat nebudu, protože už mě to dokola ani nebude bavit. Máš tu názor z praxe, klidně si ho nech dát i od ostatních. Jestli si to vezmeš k srdci je na tobě, ale když ne, tak nám neměj za zlé, že si budeme klepat na čelo ;-)

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv dub 09, 2015 22:35

MG nemá tak pěkný interiér, navíc vím v jakém je mé auto stavu a že je naprosto v pořádku. Cokoliv se rozbije je hned opraveno, takže si ho chci nechat a líbí se mi myšlenka udělat z limuzíny sportovní limuzínu a 75 se sportovním podvozkem mi přijde jako zajímavá cesta kudy jít. Vím, že tady spíš neobstojím, protože jste zastánci originality, já zas rád auto trochu pozměním k obrazu svému. Toto je zatím první ústřel, tak doufám, že poslední :-)
Všem díky za připomínky a rady.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od AnderN » čtv dub 09, 2015 22:56

Ještě detail -- svezení v MG je sportovnější mj. také díky strmější převodce řízení. Není to jen o výšce a tuhosti odpružení.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Trunda » pát dub 10, 2015 5:39

Ty Ondro, už se to tu asi někde někdy řešilo i kolem ZT, ale myslím si, že s tou převodkou řízení to bude stejné jako u ZR a to tak, že to strmější není, ale má to omezený rejd kvůli větším kolům. Klidně to zase změřme....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od AnderN » pát dub 10, 2015 8:19

Jo, řešilo se to u ZR. Vím jen, že převodky se u MG liší. Pokud někdo najde čas, aby to zkoumal podrobně, může se do toho pustit.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Trunda » pát dub 10, 2015 9:25

Stačí jen určit způsob jak to změřit...
Navrhuji změřit vzdálenost čepu řízení od převodky v plném rejdu a vyfotit natočení volantu. To udělám prvně já na MG a pak někdo na pětasedmě nastaví vzdálenost čepu stejně, jako jsem měl já a teoreticky volant budeme mít stejně natočený. Zítra to můžu zkusit...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1409
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Jenda » pát dub 10, 2015 10:02

za chvilku je sraz, můžete si to zkusit tam
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od olson » pát dub 10, 2015 10:37

Trunda píše:Stačí jen určit způsob jak to změřit...
Navrhuji změřit vzdálenost čepu řízení od převodky v plném rejdu a vyfotit natočení volantu. To udělám prvně já na MG a pak někdo na pětasedmě nastaví vzdálenost čepu stejně, jako jsem měl já a teoreticky volant budeme mít stejně natočený. Zítra to můžu zkusit...
Jelikož ale můžou být různé dorazy, tak pro měření strmosti převodky - převodového poměru bych porovnával o kolik se změní poloha čepu od převodky při jedné celé (360°) otočce volantu.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Trunda » pát dub 10, 2015 11:12

Taky možnost.... klidně to udělejme takto...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » sob dub 18, 2015 12:38

Další update na upgrade nárazníku :-), pomalu, ale jistě se to začíná formovat :-)
DSC_6488.jpg
DSC_6489.jpg

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od michal.lom » sob dub 18, 2015 18:20

Ty chceš Trundu zabít, co? msm:
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od lenham3 » sob dub 18, 2015 19:31

Jak vidim ty kila kitu tak to dlouho pohromade nevydrzi a popraska to,ach jo pekny čuning

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » ned dub 19, 2015 19:00

ale prosímtě....
žádný kila, neboj se, vydrží to a kdyby ne, tak se to opraví...

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » ned dub 19, 2015 19:01

:-))

michal.lom píše:Ty chceš Trundu zabít, co? msm:

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv dub 23, 2015 23:23

hell yeah! MG ZT fokin´exhaust heat shield!
DSC_6500.jpg
DSC_6501.jpg

Odpovědět