výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Octan
Příspěvky: 2
Registrován: čtv črc 02, 2015 19:28

výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Octan » čtv črc 02, 2015 19:38

Zdravím dostal jsem dva motory 2,5 130kw a chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s přehozenim místo 2.0l 110kw. Je to velký problém? Popřípadě jestli jsou motorové svazky stejné?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Trunda » čtv črc 02, 2015 19:54

Vítej ;-)
Tak technicky by to nebyla taková hrůza, kdyby neměla být i jiná převodovka a ECU... Ale hlavní problém je to, že v autě bude jiný motor, než tam papírově patří. Jako oficiální přestavba udělat jde, ale stojí to nějaký peníz a nervy s úředníky.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od AnderN » sob črc 04, 2015 12:38

Znám jednoho co přesně s takovou přestavbou jezdí a ten by řekl že je to brnkačka ;-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Trunda » sob črc 04, 2015 14:03

No to já taky, jenže ten někdo je pan NĚKDO ;-) ... nicméně pořád přetrvává problém legality...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Keksin » sob črc 04, 2015 14:22

Pokud jezdis na STK kde mas znameho, tak prehod motor a papiry neres.

Octan
Příspěvky: 2
Registrován: čtv črc 02, 2015 19:28

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Octan » sob črc 04, 2015 16:53

Papíry a STK neřešte :D jde mi o to jestli co je tam jiné :D když tam dám jednotku s 25K4F tak jestli v kanceláři nebudou jinak pinyi a immo bude dělat asi taky bugr má to znám šikovného elektrikáře ale co převodovka atd :D jestli to jde tak to udělám :D hlavně tam 2,5 žere stejně ale jede to lépe.

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od roverix » sob črc 04, 2015 18:01

Já měnil asi 100 drátů v kabině a jak jsem postupoval podle RAVE, tak myslím rozdíl ve svazcích je mezi automatickou a manuální prevodovkou. Jestli je motor 1,8 2.0 2,5 je fuk, ale jistý si nejsem, tohle jsem zkoumat nemusel.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Trunda » sob črc 04, 2015 19:29

Převodovka je sice jiná, ale asi se měnit kvůli tomu nemusí, to zas asi fakt není třeba hrotit... elektrika taky bude stejná. Ale ECU musí být jiný... hlavně ne žádného šikovného elektrikáře!!! Jedině a pouze řešit s některým ze zdejších kluků, co mají testbook a jednotku s immo spárují. Jo a bacha... 2500ccm se dělalo ve třech variantách - 160, 180 a 190 koní... ve všech případech by mohl být problém, pokud by nebyla správná jednotka.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od AnderN » ned črc 05, 2015 8:19

Převodovka se řešit nemusí, ale 2.0 má kratší převody, takže s 2.5 to pak zrychluje ještě lépe než se správnou převodovkou. Myslím že se ty převodovky liší jen ve stálém převodu, ale kdyžtak mě opravte, jistě to nevím.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Karel825 » ned črc 05, 2015 10:43

Je to tak převodovky se liší jen ve stálém převodu, takže ta 2,5 pojede s tou kratší převodovkou jako kráva :lol:
2,0 KV6 má final ratio 4,41
2,5 KV6 je delší 3,94
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
rafan1415
Příspěvky: 68
Registrován: stř zář 18, 2013 9:27
Bydliště: Brno

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od rafan1415 » čtv črc 09, 2015 19:51

Souhlasím zde s Andernem, jeden s tím jezdí na srazy a jak by řekl, není problém :D
Rover 75 2.0 V6 r.v. 2001 Průměrná spotřeba kolem 11Litrů
http://rafan1913.rajce.net/Muj_Rover_75

Uživatelský avatar
_DoG_
Příspěvky: 128
Registrován: ned kvě 13, 2012 14:36
Bydliště: Brno

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od _DoG_ » stř led 04, 2017 21:46

Zdravím chlapi.I já jsem začal hodně uvažovat o změně motorizace.Jen se zase mění pravidla při STK a i když mám "svého známého" ,mám trochu obavy,aby se neukázalo,že mi pod kapotou pobíhá o nějakého koně navíc ? Pokud mě nějak ujistíte,že to i tak přes známého půjde(zatím jsem se osobně neptal),je to jasná věc car:: up to 2,5.
Rover 75 2.0 V6 r.v. 99

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Keksin » čtv led 05, 2017 12:07

Vím o jednom, co místo 2.0L má 2.5L. A problémy s tím nemá.
Otázka: jde ten rozdíl poznat pouhým okem? Nebo jen podle kodu motoru?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Trunda » čtv led 05, 2017 12:20

Nesedí kód motoru... takže teoreticky na evidenční kontrole to je problém, při bouračce to může být zadělávka na popotahování po úřadech. Vřele to nedoporučuji dělat takto ilegálně, protože existuje i legální cesta takovou přestavbu udělat, sic to stojí nějaké peníze, potažmo létání po úřadech. To už bych si raději koupil auto s motorem, který chci.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Hombre » čtv led 05, 2017 13:41

Pokud je to benzín od 1.1.2002, nebo nafta od 1.1.2005 tak na emisích letos velký problém. U té 99´by to mělo jít obejít.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět