Tak na vibrace jsem specialista:)
Mam taky R75 Tourer CDTi 2004 a taky jsem porad resil vibrace volantu na volnobeh a hlavne vetsi vibrace kolem 1800-2000 ot kdyz je nejvetsi zatah. Dale kolem 1500ot pri brzdenim motorem takovej dunivej zvuk v kabine.
Na forech jsem postupne zjistoval co muze byt pricina a nasel jsem nekolik duvodu.
1. spodni drzak motoru - vymena za powerflex zadna zmena
2. O -krouzky na intercooleru - vymena a nic
3. PCV Filter - vymenen a nic
4. setrvak - vymena zadna zmena
5. vstriky - test vstriky ok
6. vaha vzduchu - vymena a pro zmenu taky nic
7. kontrola remenice - na oko neni ponicena
8. kontrola zaveseni vyfuku + vymena vyfuku a gum na zaveseni - bez zmeny
A pak jsem se na to vyflaknul a naucil jsem se s tim zit

...ale
... zacala vrzat kladka na remeni tak jsem odplastoval podbeh abych mohl vymenit a pak me napadlo kdyz jsem tam videl tu hrusku (silent blok c.1) povolit matku co drzi na silentbloku a nadzvednul jsem heverem motor aby na tom nesedel a vyzkousel jsem nastartovat a co se nestalo vibrace nikde (jen takove ty naftikove

). Na pohled hrusce nic neni, ale po vymontovani a porovnani s novou je cca o 1cm nizsi a tvrdci takze asi "unavena". Pred chvilkou jsem namontoval novou a prvni dojem je ze konecne jsem snad bez vibraci - jeste musim poradne project ale zatim se me to zda dobry.
Ted si ze seznamu vyber kde zacnes
p.s. sorry za cestinu a preklepy co nevidim