Dochází nápady, prosba o radu..
Dochází nápady, prosba o radu..
Zdravím všechny kolegy. Jelikož mi už dochází nápady, rád bych se zkusil obrátit na Vás, třeba budete vědět o co jde..
Mé auto je R75, 1.8, r.v. 2005, najeto asi 180000.
Problém je vždy jen se studeným motorem a při ohřívání, nikdy při zahřátém.
Nastartovat jde celkem ok, i když někdy točí déle než by měl ve srovnání s mým druhým autem (R 200, 1,4 76 kw)
Problém je ale při jízdě, motor se klepe, při zrychlování vibruje celým autem. Při rozjezdu je potřeba přidat hodně plynu, jinak zdechne, jede evidentně na méně válců. Při jízdě když se např. vyšlápne spojka občas motor chcípne uplně, jindy se jen propadnou otáčky uplně k minimu a do chcípnutí taky neni daleko.
Téměř pokaždé při zahřívání začne blikat kontrolka motoru, diagnostika hlásí chudou směs p0313 a p0300, to je nějaká chyba zapalování bez rozeznání válce...
Po zahřátí všechny tyhle věci zmizí a auto jede uplně normálně.
Jsou měněny všechny svíčky, obě cívky, oba zapalovací kabely.
Byla v servisu sundaná a opravená hlava (a s tim související rozvody a těsnění pod hlavou), byly horší tlaky, mysleli sme že to může být tim.
Jediné co mě napadá je že trošku mizí voda (cca 0,5 litru/500-1000km) a nevidim kde, jestli nemůže prosakovat do sání a dělat bordel než se auto zahřeje..
Je to můj třetí benzínový Rover ze čtyř co sem měl a tohle ještě neznám, proto prosím o jakoukoli radu..
Díky.
Mé auto je R75, 1.8, r.v. 2005, najeto asi 180000.
Problém je vždy jen se studeným motorem a při ohřívání, nikdy při zahřátém.
Nastartovat jde celkem ok, i když někdy točí déle než by měl ve srovnání s mým druhým autem (R 200, 1,4 76 kw)
Problém je ale při jízdě, motor se klepe, při zrychlování vibruje celým autem. Při rozjezdu je potřeba přidat hodně plynu, jinak zdechne, jede evidentně na méně válců. Při jízdě když se např. vyšlápne spojka občas motor chcípne uplně, jindy se jen propadnou otáčky uplně k minimu a do chcípnutí taky neni daleko.
Téměř pokaždé při zahřívání začne blikat kontrolka motoru, diagnostika hlásí chudou směs p0313 a p0300, to je nějaká chyba zapalování bez rozeznání válce...
Po zahřátí všechny tyhle věci zmizí a auto jede uplně normálně.
Jsou měněny všechny svíčky, obě cívky, oba zapalovací kabely.
Byla v servisu sundaná a opravená hlava (a s tim související rozvody a těsnění pod hlavou), byly horší tlaky, mysleli sme že to může být tim.
Jediné co mě napadá je že trošku mizí voda (cca 0,5 litru/500-1000km) a nevidim kde, jestli nemůže prosakovat do sání a dělat bordel než se auto zahřeje..
Je to můj třetí benzínový Rover ze čtyř co sem měl a tohle ještě neznám, proto prosím o jakoukoli radu..
Díky.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
Spatne udelane tesneni pod hlavou dostava se voda nad valce proto to jede za studena na 3valce ,nebo propadle vlozky a taky ten ten stejny problem voda nad pistem ,jake bylo pouzite tesneni a kdo to delal?
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
Zdravím, ještě jsem chtěl napsat, že byl stejný problém jak před výměnou a opravou všeho tak i potom, prakticky se to nezměnilo.
Těsnění je tohle: https://www.dmgrs.co.uk/products/value- ... -lvb000320, prostě s tou červenou ´gumou´, už jsem ho měnil i na svym menšim, mám dobrou zkušenost.
Servisák je známý, který se mi stará o všechny Rovery už cca 6 tel. Je to důkladný mechanik, zatim se mi nechce věřit, že by to byla chyba od něj.
Těsnění je tohle: https://www.dmgrs.co.uk/products/value- ... -lvb000320, prostě s tou červenou ´gumou´, už jsem ho měnil i na svym menšim, mám dobrou zkušenost.
Servisák je známý, který se mi stará o všechny Rovery už cca 6 tel. Je to důkladný mechanik, zatim se mi nechce věřit, že by to byla chyba od něj.
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
Ahoj,
začal bych důkladnou diagnostikou - tedy znovu změřit tlaky na válcích u studeného motoru, pak u zahřátého. Pak bych udělal test na spaliny v chladící kapalině.
Jak říká Lenham, pokud jsou spadené vložky, tak hlava může být sebelepší a těsnění správné, ale problém bude pořád. Po zahřátí se vložky roztáhnou a netěsnost se vytěsní.
začal bych důkladnou diagnostikou - tedy znovu změřit tlaky na válcích u studeného motoru, pak u zahřátého. Pak bych udělal test na spaliny v chladící kapalině.
Jak říká Lenham, pokud jsou spadené vložky, tak hlava může být sebelepší a těsnění správné, ale problém bude pořád. Po zahřátí se vložky roztáhnou a netěsnost se vytěsní.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
Tesneni je spravne po zahrati se nic nevytesni jen se voda stiha odparit ,znovu rozhodit a poradne promerit presahy vlozek 0,5 litru je dost muze se to zhorsit a pak pujde ojnice z bloku ven takze novy motor ,jeste at mrkne mechanik na tesneni pod sanim to zelene a v jakem stavu je dosedaci plocha sani zda neni vypeceny plast ten se pak zacne drolit
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
No dobrá, co si budeme povídat, moc ste mě nepotěšili.. Kontrolu mám objednanou až cca za 14 dní, do té doby bude muset auto vydržet cesty do práce a jedno otočení Praha - Otrokovice a zpět, tam jedu za sportem... Něco to musí ještě vydržet..
Je fakt, že nevím jestli se měnilo to těsnění u sání, to se musim doptat...
Chlapi děkuju za pomoc, když se něco budu dít, ozvu se.
Ještě nevim jak moc důležitá informace je ta, že ani v expanzce, ani ve víčku od oleje neni ale ani náznaku jak oleje tak nějakýho šlemu..
Je fakt, že nevím jestli se měnilo to těsnění u sání, to se musim doptat...
Chlapi děkuju za pomoc, když se něco budu dít, ozvu se.
Ještě nevim jak moc důležitá informace je ta, že ani v expanzce, ani ve víčku od oleje neni ale ani náznaku jak oleje tak nějakýho šlemu..
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
Jinak ja jsem z Otrokovic
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
Pěkná náhoda, svět je malej..já tam jezdim už strašně dlouho 1,2x ročně vlastně jak je sportovní hala, naproti koupališti, tenisu a stadionu Jiskry..hospůdka u Zvona atd...
No až se dostanu ven z haly budu koukat okolo sebe, jestli někde Rovera neuvidim..
No až se dostanu ven z haly budu koukat okolo sebe, jestli někde Rovera neuvidim..
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
Kolem šterkace asi ne ale doma jich mam dost plus MG a kdyz je nejaky na servis tak jeste vic
Re: Dochází nápady, prosba o radu..
Já bych řekl, že to bude to těsnění pod sáním, zřejmě to při výměně těsnění pod hlavou vůbec nesundali a při manipulaci s hlavou se to ještě zhoršilo. Doporučuju řešit co nejdříve, spalovací prostor má jen asi půl deci. Kdyby tam nateklo víc, může se ohnout ojnice.