To znamená od 1.1.2017?Hombre píše:...tak na emisích letos velký problém.
výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
Na emisích fyzicky naměřených ?Hombre píše:Pokud je to benzín od 1.1.2002, nebo nafta od 1.1.2005 tak na emisích letos velký problém. U té 99´by to mělo jít obejít.
Nebo , že se při napíchnutí ukáže ŘJ s jiným VINem ?
Jinak ty motory jsou fyzcky zvenku identické - jediný rozdíl je v části kodu čísla motoru...
Na druhou stranu, zatím není naštěstí problém to udělat i ofiko. A mohlo by to stát jen potvrzení od Stehlíka.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
... teoreticky jen papír od Stehlíka, ale musí být i kontrola přestavby na STK. Ale úředník si může vymyslet i další blbosti jako kontrolu v autorizovaném servisu a nebo to taky nemusí dovolit vůbec.
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte led 05, 2010 12:09
- Bydliště: Letohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
Omlouvám se za OT, ale co se zase děje, že bude problém? V sobotu jedu mrknout na nějaký auta a jedno z nich je 1,4 benzín z roku 2003...Pokud je to benzín od 1.1.2002, nebo nafta od 1.1.2005 tak na emisích letos velký problém
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
Jak píše Karel. Od 1.1.2017 nejde u vozidel vybavenných diagnostickou zásuvkou vytisknout protokol o měření emisí bez spojení přístroje na měření emisí (který je porpojen s programem, který vytváří protokol) s řídící jednotkou motoru. No a od OBDII tato data obsahují i VIN. Nevím, jestli jde VIN v ECU změnit.
No a dále, pokud je v paměti závada, svítí kontrolka MIL, nebo nejsou načteny všechny readiness kódy, vyjede protokol s výsledkem "nevyhovuje" a měření ve výfuku se vůbec neprovádí. Technik už nedovede v protokole nic přepsat ani změnit.
Vlastní analýza výfukových plynů se vždycky dala nějak ošidit, třeba naměřením na jiném vozidle. A Typ motoru vyražený na bloku se sice má na emisích kontrolovat, ale myslím, že se to moc nedělá. A ani na STK se zatím typ motoru ani motor samotný nefotí, takže se na to, vzhledem k přístupnosti a možnosti očistit to místo, celkem kašle.
No a dále, pokud je v paměti závada, svítí kontrolka MIL, nebo nejsou načteny všechny readiness kódy, vyjede protokol s výsledkem "nevyhovuje" a měření ve výfuku se vůbec neprovádí. Technik už nedovede v protokole nic přepsat ani změnit.
Vlastní analýza výfukových plynů se vždycky dala nějak ošidit, třeba naměřením na jiném vozidle. A Typ motoru vyražený na bloku se sice má na emisích kontrolovat, ale myslím, že se to moc nedělá. A ani na STK se zatím typ motoru ani motor samotný nefotí, takže se na to, vzhledem k přístupnosti a možnosti očistit to místo, celkem kašle.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
VIN kód v ECU by asi tím pádem mělo být možné změnit, protože ECU se samozřejmě taky čas od času někomu pokazí a je nutné ji nahradit za novou. Tak by mi to dávalo smysl, kdyby se to dalo nastavit. Nebo mi pek nedává smysl nařízení, že VIN v ECU musí sedět s autem. Ale nejsem odborník.
Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
VIN změnit jde.... tedy myslím že jo. Lenham řekne....
Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6
Zdravím chlapci.Při tomto problému jen spolu s motorem musíš vyměnit i vstřikovače protože jsou jiné(2,0 má modré,2,5 má černé),jinak vše sedí-tedy krom té převodovky(jen ten stálý převod).ME a STK neřešit nikdo to nepozná ani nejzkušenější mechanik měření emisí pokud opravíš kod motoru na bloku.Při měření emisí má hlavní slovo technik ME a nic jiného.Rád zodpovím jakékoliv info.
Mirda a Rover 75 2.0 V6