Display a kontrola trakce

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
Bydliště: brno

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od schizofrenics » pát úno 17, 2017 13:01

Já bych se s tím displejem taky kdyžtak přidal ;-)

Sakul
Příspěvky: 54
Registrován: pát říj 21, 2016 14:13
Bydliště: Praha

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Sakul » úte bře 28, 2017 11:53

AnderN píše:Je to, jak píše Trunda. Když máš zapnutý automatický režim, je taky zapnutá klimatizace a kvůli ní se spouští ten ventilátor na chladiči. Přepni ventilaci do režimu ECON a sahara se spouštět přestane.

Nechal jsem tomu delší dobu abych hned nedělal závěry ale i při jízdě s režimem ECON se sahara občas spustí. Není pravidlem kdy, prostě sama zapne...Naposled včera, dojedu domu, obcházím ještě nastartované auto, všechno ok a najednou spustí...

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Pítrs » úte bře 28, 2017 12:21

Jaká je teplota chladící kapaliny v okamžik spuštění větráku a jaká v okamžik jeho vypnutí?
Co to má za stroj?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Sakul
Příspěvky: 54
Registrován: pát říj 21, 2016 14:13
Bydliště: Praha

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Sakul » stř bře 29, 2017 15:17

Pítrs píše:Jaká je teplota chladící kapaliny v okamžik spuštění větráku a jaká v okamžik jeho vypnutí?
Co to má za stroj?
S tím bude krapet problém. Za jízdy to nepoznám abych zastavil a šel to změřit a když bude stát, můžu okolo toho chodit celý den a nespustí se :x

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Pítrs » stř bře 29, 2017 15:25

Není třeba nic měřit, stačí se podívat na tachometr.
Pokud je hodnota v určitém rozsahu, tak je to správně, mimo něj (přesněji řečeno pod něj) se to při režimu ECON točit nemá.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od AnderN » stř bře 29, 2017 17:04

Teplotu chladicí kapaliny zobrazíte pohodlně a naprosto přesně pomocí servisního menu. Nechte to zapnuté a sledujte během jízdy, jak teplota kolísá v různých situacích (jízda pod plynem, bez plynu, na volnoběh, stání na místě, apod.)

Je to položka 7.0: http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=43&t=3532
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Sakul
Příspěvky: 54
Registrován: pát říj 21, 2016 14:13
Bydliště: Praha

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Sakul » úte dub 04, 2017 15:21

Na tachometru teplota stálá bez výkyvu. Naposledy se větrák spustil když měla kapalina nějakých 97 stupňů. Zatím co pozoruji tak se teplota drží kolem těch 90-100. Pravda je že od té doby nebyla žádná delší jízda

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Pítrs » úte dub 04, 2017 16:06

Motor?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Sakul
Příspěvky: 54
Registrován: pát říj 21, 2016 14:13
Bydliště: Praha

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Sakul » úte dub 04, 2017 16:12

2.0 KV6 110 kw

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Pítrs » úte dub 11, 2017 15:41

To by se při 97-i stupních Celsia spouštět nemělo.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Sakul
Příspěvky: 54
Registrován: pát říj 21, 2016 14:13
Bydliště: Praha

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Sakul » stř dub 12, 2017 8:11

To každopádně. Ráno jedu do práce, klima v režimu Econ, venku 6 stupňů, vzdálenost 10 km a v cíly koukám že zase fouká naplno vzek:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Display a kontrola trakce

Příspěvek od Trunda » stř dub 12, 2017 9:19

Zbytečný spekulace.... V první řadě bude fajn to napojit na diagnostiku, protože tam bude jistě hromada zajímavých zjištění ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět