Lehký ponaučení: Když budete na svoje auto dávat díly z anglána (RHD), pořádně si je prohlídněte před montáží!!!!
Vysvětlení: Na naší 75 jsou obě venkovní zrcátka jako kdyby někdo projel úzkým tunelem - zvenku orvaný. Tak jsem je vypreparoval z anglána - dárce orgánů. Nasadil chromový dekly, namontoval na auto (pro nezkušený - musí dolu dveřní tapec) a když nastal čas seřízení, bylo to v !&@#!...
Zrcátka z auta s pravostraným řízením mají jinou aretovanou polohu - prostě sklon k autu je přizpůsobenej tomu, že řidič do nich čučí z jinýho úhlu. A seřízení zrcadla nestačí na to, aby byly použitelný, nehledě na to, že jsou pak zrcadla v tý kapličce v totálně nepřirozený poloze...
Tak jsem je začal rozkuchávat v domění, že snad rozdílnej díl bude ten aretační kloub a při mým štěstí samozřejmě nebyl. Rozdíl je uchycení kapličky zrcátka na kloub, teda právě tý kapličky, kvůli který sem to celý přehazoval. Asi by šly o malej fousek převrtat tři dírky na šroubky, ale mimo to je tam ještě vylisovaný osazení, aby to sedlo do správný a jediný pozice. Takže zejtra jdou zpátky na auto ty oškubaný...
Jo a tím páden jsou na prodej obě venkovní zrcátka na anglána (bez skla)
A příště kdybych náhodou přehazoval blatník, tak si ho třikrát přeměřím, abych to zase nedělal zbytečně
