Tak to mám za sebou

Závadu se povedlo vyřešit, ale jak, to vám nepovím. Na výměnu uhlíků se ani nedostalo.
S kámošem jsme odstrojili celý předek, dostali se až na samotný motor, jen abychom zjistili, že ho nedostanem ven

K té plastové konstrukci je to uchycené myslím, že na 4 torxech, směrem k chladiči, ty byly jak bláto takže se nedařilo je povolit. Plastová konstrukce samotná byla zdegradovaná tak, že se při každém menším pohybu lámala. Takže jsme to tady vzdali. Po zapojení všech kabelů zpět včetně všech káblů relé boxu jsme s posledním zadoufáním zapli klimu a motor se rozběhl a od té doby běží na všechny rychlosti
Takže vůbec nevím co tomu bylo. Zřejmě za to mohla nějaká oxidace v konektorech i když na první pohled to bylo všechno čisté. Nebo to prostě celé bylo jen špatné zapojené pokud to je vůbec možné. Někdo se v tom totiž předemnou už vrtal.
Celou tuhle akci bych nerad znovu absolvoval. Povolit všechny ty šrouby byl očistec. Nejhůř na tom byly spodní šrouby v intercooleru, závity se doslova rozsypaly na prach. Takže paráda, doporučuji
Kdyby někdo chtěl pár uhlíků, mám je k dispozici.
PS: pročetl jsem tunu vláken včetně anglických, zabývajících se nefunkční saharou. NIKDO se nezmínil o stejném problému. Co se zdálo být nadevše jasné, opět překvapilo
