včera jsem dělal servis - olej, filtry a při tom jsem se rozhodl o vyhozeni EGRu, zaslepil jsem trubku co jde od vyfuku a místo EGRu dal ten hlinikovej kus, kupoval jse hotovou sadu. Než jsem dojel z Kolína do Prahy, na dálnici mi motor přestal táhnout, po zastavení jsem zjistil, že ta trubka co vedla do EGRu popraskala a foukalo to ven, takže u Šťěrbohol vyskočil Check engine v tom nejlepším odpoledním provozu, dokulhal jsem to nejbližšího servisu, kde mi za 300,- vymazali chyby, ucpal jsem provizorně diru v trubce a lehkou nohou vyrazil domu, tam jsem vyhodil trubku úplně a zaslepil to přírubou s těsněním. Potom jsem to jel znovu projet, na okruh, dal jsem tomu docela napít, auto krásně táhlo a žádnej problém nenastal. A dnes ráno problém nastartovat, po startu vyskočil opět check engine a nazdar. Teď jsem se vrátil z dalšího servisu kde mi po velkym boji s diagnostikou opět smazali chyby za další 300,- a já nedojel ani zpět do práce, asi 1,5km a check engine se znovu přihlásil o slovo.

Hlásilo to 4 chyby na palivu, tlak na railu, palivový ventil a ty další si nepamatuju, jelikož jsem vzhledem k tomu co vše se stalo předpokládal, že jen ŘJ omezila výkon, kvůli ztrátě tlaku turba, když spousta výf. plynů utíkala místo přes turbo tou dírou k egru.
Mám 2004, CDT, nový žhavky, v Praze. Má někdo nějakou radu, co s tím, aby to zase makalo jak má? Mám to jako daily káru, nemůžu to mít měsíc rozházený
