Nejdříve hrůza zadních prahů. Vypadaly sice trošku rezivě, ale nic kritického. Dokud jsme nevzal šroubovák.

Další zásadní věc. Ubývala chladící kapalina. Docela rychle. Těsnění pod hlavou asi ne, žádné kapučíno. Po konzultaci s Lenhamem jsem sundal sání a ano, těsnící guma mezi blokem a sáním byla placatá a propouštěla vodu do sání. Vyměněno i sání za nové, staré bylo prohnuté. Takže i vstřiky, svíčky, těsnění pod víkem hlavy (trochu propouštělo olej, dotáhnout to nestačilo). Voda drží a motor se i trošku jakoby probral.
Další úkol byl airbag řidiče, po posunu sedadla se zobrazila ikona airbagu. Tak jsem si řekl, že předělám konektory pod sedadlem, chyba by měla být tam. Vyndal jsem sedadlo řidiče. A zjistil, že mám mokré lokty, jak jsem se opíral o podlahu. No a když jsem hrábnul pod koberec, dostal jsem asi tři malé infarkty za minutu.
