Prosba o radu

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18092
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 16, 2024 22:19

Já tu jsem stále :-) Ale Artuško nevím, jestli bys neměl takovou věc nechat třeba raději Zakarovi. Navíc jsem nějak nepochopil to, proč bys měl řešit i spodek motoru, který se po fouknutém těsnění neřeší a většinou s ním problém není.
Jinak těsnění bych dal elastomerní Elring, nebo Victor Reinz a šrouby se mění buď preventivně, nebo pokud jsou natažené. Pokud natažené nejsou, tak je to spíš pocitová záležitost a nechť si to rozhodne každý sám :-)
Obecně, materiál brát pokud možno značkový. Ale už je to dnes značný problém, protože skladem už zbývají jen levné šmejdské náhrady a co z toho je nejmenší zlo, to těžko hodnotit.
Co se tak průběžně často bavím s Lenhamem, tak i ten je značně v pasti z toho co kupovat, protože prostě výběr už moc není a je to loterie. Takže asi leda se řídit tím, že ideálně brát věci od renomovaných výrobců a nikdy ne ty nejlevnější.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » sob kvě 18, 2024 18:21

Trundo, díky ti za reakci, ale těch šroubů jsem našel asi od 4 výrobců. file:///C:/Users/Artusko/Desktop/%C5%A0rouby%20hlavy%20v%C3%A1lc%C5%AF%20ROVER%2075%20(RJ)%201.8%20Turbo%20110kW%20Autok%C5%A1eft.htm

Nejde mi o cenu, ale vaše zkušenosti, protože nejdražší není vždy nejlepší. Asi tak.

Dinmont
Příspěvky: 4
Registrován: úte dub 22, 2025 9:13

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Dinmont » úte dub 22, 2025 19:53

Zdravím vás všechny. Oživuji toto vlákno.
https://auto.bazos.cz/inzerat/200651044/rover-75.php
Vzhledem k tomu, že jsem tady úplně nově a bez zkušeností, obracím se na vás všechny o radu. Jednak, jestli něco nevíte o autě v odkaze, či máte obecně praktickou informaci, radu co a jak, či na co pozor. Nic nového.... Typický nováček. Teda ne za volantem. Já to auto prostě potřebuji. Jinak umřu steskem 🤷😁drive:
Děkuji

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18092
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » stř dub 23, 2025 6:30

Vítej ;-)
Nejsi ty taky jeden z těch "napravenejch" jaguáristů? :-D
Jo, kousek takto na první pohled vypadá moc hezky. Navíc první ročník, takže má svoje plusy... Dvoulitr je sice škoda, protože to je pak opravdu na hodně klidnou jízdu a je škoda, že to nemá automat (vlastně ani nevím, jestli se dvoulitr v automatu dělal). Nelíbí se mi tam ta koule.... fujky :-)
Ale jinak za ty peníze.... hezká nedělovka a pokud opravdu nemá na vnějších pleších korozi a interiér je opravdu taky nevybydlený, jak na fotkách, tak pak proč ne :-)

Jinak ke karoserii snad jen ať nezatékalo dovnitř odtokovými kanály, nebo netěsnostmi kolem zadního okna a střešními žlábky a liniemi spojů plechů. A u motoru funkční rychlosti sahary, funkční VIS motorky na sání a hlavně funkční termostat a hlídání zvýšené teploty (kucí poláci s TOAF aplikací už umí překalibrovat ukazatel teploty tak, aby včas ukázal, pokud se teplota vychýlí z normálu a tak včas detekovat, že je s něčím problém).
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Dinmont
Příspěvky: 4
Registrován: úte dub 22, 2025 9:13

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Dinmont » stř dub 23, 2025 10:01

Napravený Jaguárista? Já? 🫣🫢 Tak trochu.... Jen jsem nakoukl 🤷
____________________________
Co se týče toho Rouvíka, mě ten dvoulitr nevadí. Chci jej na parádu :lol: Díky za tipy.
Jsou někde správně zašitá místa, kam kouknout, kde se dá něco dobře najít? Pojedu se na něj podívat, tak ať aspoň trochu vypadám, že těm autům rozumím 🤣🤣🤣. Případně nějaký dobrovolník, který by si chtěl udělat výlet? 🙋😁

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18092
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » stř dub 23, 2025 10:30

viewforum.php?f=44 .... tu jsou nějaké rady na co si dát pozor.
Třeba se někdo ochotný z okolí auta ozve, že by na to hodil očko.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1479
Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od michal.lom » čtv kvě 01, 2025 21:04

@Trunda: 2.0 L v automatu se dělal. Známej v Plzni ho má.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic

Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18092
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » pát kvě 02, 2025 10:06

Tak to je fajn... jako obecně, ten motor je v RJ přizabitej tím setrvačníkem jak z prvorepublikového traktoru, takže manuální řazení je tam spíš za trest (můj ultrakonzervativní názor :-D) a i v ZT jsem občas smutnil, že bych tam automat raději. Takže u dvoulitru obzvlášť. Už si nepamatuju, jestli kdysi Max měl v dvoulitru pětasedmě automat, ale to auto byla prostě taková limuzína na pohodu, kde bylo fajn se nechat vézt vzadu (nakonec jsem měl tu čest ho mít jako svatební povoz) a užívat si ten klid (zásadní je mít originální výfuk, nebo aspoň jeho čínskou kopii) a plavnou pohodu s piánko tempem. ..... vzpomínky se vrátily :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět