Vadne tesneni?

Josef Scháněl
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 08, 2007 15:16

Vadne tesneni?

Příspěvek od Josef Scháněl » čtv úno 05, 2009 9:34

Dobry den, rad bych se zeptal, jestli nekdo nevite, co presne znamena, kdyz mam na olejovem vicku takovou kasi, jako vazelinu, navic se mi trochu ztraci voda v chladici, muze to byt vadne tesneni? Motor 2,5V6. Hladina oleje je stale stejna.
Co se s tim da delat a kolik to muze stat?
Dekuji
Schanel

max80

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od max80 » čtv úno 05, 2009 9:39

.

Josef Scháněl
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 08, 2007 15:16

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od Josef Scháněl » čtv úno 05, 2009 12:22

Najeto 84000km. Nevite kolit to muze stat ta vymena tesneni pod hlavou? Muzu s tim jeste nejakou dobu jezdit, kdyz to nejde snad do oleje?
Diky

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od Vilém » čtv úno 05, 2009 12:27

otři to víčko doplň vodu a jeď to projet abys to ohřál tak 20 km. Jestli tu kaši tam budeš mít znovu, je to jasný. Občas se totiž stane, pokud se s autem málo jezdí, že se ta emulze na víčku udělá a motoru nic není.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od Tommi_82 » čtv úno 05, 2009 12:32

Josef Scháněl píše:Najeto 84000km. Nevite kolit to muze stat ta vymena tesneni pod hlavou? Muzu s tim jeste nejakou dobu jezdit, kdyz to nejde snad do oleje?
Diky
Nemyslím si že by bylo dobrý s tím jezdit, když se ztrácí voda a v oleji je maglajz. Mimochodem nerozumím tomu proč tu píšeš že to nejde do oleje, když jsi předtím psal že na olejovým víčku je maglajz kapučíno. To je přece důkaz toho že to do oleje jde. Já osobně jsem na dvoustovce jezdil s kapučínem v expanzce(protože to nedokázali ani nadvakrát opravit, navíc toho oleje do vody utíkalo relativně málo), ale při téhle kombinaci faktorů bych si to netroufl v žádným případě. V mých očích by se s tím dalo akorát jet do servisu, rozhodně ne normálně jezdit.

EDIT: To co píše Vilém je dobrej nápad, možná není zatím důvod myslet na nejhorší.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

max80

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od max80 » čtv úno 05, 2009 12:36

.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od Vilém » čtv úno 05, 2009 12:50

ještě zkontroluj stav oleje.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od undy » čtv úno 05, 2009 14:02

Ten maglajz utri po tých 20 km-ak tam znova bude-a s teplým motorom urob ďaľších aspoň 20 km súvisle/aby medzi tým nevychladol motor.Ak aj potom tam znova bude to kapučíno,tak máš 99% to tesnenie/1% prasklina hlavy/.Medzitým samozrejme sleduj stav vody a teplomer a otáčky voľnobehu-či nekolíšu.Inak ten úbytok vody,koľko je to liter za týždeň,alebo deci za mesiac?Normálne sa za pol roka môže stratiť do 100 ml vody.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od Vilém » čtv úno 05, 2009 14:08

jj, lepší to udělat víckrát za sebou.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Josef Scháněl
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 08, 2007 15:16

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od Josef Scháněl » pon úno 09, 2009 9:16

Zdravim, tak jsem to o vikendu projel, asi 100km, pred tim jsem otrel slem na vicku a zatim se to tam neudelalo.
Napadlo me, jestli se to nemohlo udelat, jak se mi nekolikrat prehral motor, kdyz jsem mel malo kapaliny v chladici.
Nyni jsem opet dolil po tydnu asi 3 dcl,ale mohlo by to unikat chladicem, protoze ze spodu u plastoveho drzaku to rosi.
Jinak kapalina vypada ciste, neni mastna a olej hnedy, ale zad se mi ze trochu jinak pachne.

Girko
Příspěvky: 5
Registrován: úte lis 27, 2007 21:00
Bydliště: SR Žilina

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od Girko » pon úno 09, 2009 10:25

To že sa vyzráža trocha vody na víčku neznamená hneď,že je zle tesnenie.Prejavuje sa to v zime pri jazdách na krátke trasy.

pedro9
Příspěvky: 4
Registrován: čtv úno 19, 2009 22:59

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od pedro9 » ned úno 22, 2009 17:22

skus sledovat hlavne cistotu vody v expanznej nadobe z olej. emulzie si nic nerob vacsinou nic neznamena. skor je problem ta stracaju ca sa voda. kolko musis dolievat vody

Josef Scháněl
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 08, 2007 15:16

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od Josef Scháněl » pon úno 23, 2009 9:44

Dolevam asi 2dcl tydne, utika to dole chladicem. Nyni jsem vymenil olej a asi po 400km se mi zase udelal ten slem na vicku. Mozna je to u tohoto motoru normalni v zime. Kapalina v chladici je cista a olej take. Mate nekdo u tohoto motoru 2,5 nebo 2,0 V6 take tento problem?

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od undy » pon úno 23, 2009 13:57

keď jazdím na krátke trasy v zime,tiež sa mi to tvorí.Urobil som pokus išiel som 330 km jazdu a to kapučíno mi zmizlo.Na druhý deň som bol len v meste a späť a opäť sa mi to urobilo.V lete s tým problémy nemám ale kvapalinu vôbec nedolievam
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

pedro9
Příspěvky: 4
Registrován: čtv úno 19, 2009 22:59

Re: Vadne tesneni?

Příspěvek od pedro9 » pon úno 23, 2009 21:43

inac este jedna rada u mna tento problem zmizol ked som zmenil olej castrol 10 w- 40 za shell 10w- 40

Odpovědět