cúvacie senzory
cúvacie senzory
neviete čo im je-raz idú normálne,inokedy to po zaradení spiatočky neprerušovane píska vysokým tónom.A ako sa vyberajú z nárazníka-vytiahnuť alebo zastrčiť dnu?Prepáčte môj štýl,som nas..tý,pred týždňom som platil 40000 v servise po oprave zadretej kľukovky,teraz mi blbne toto a okrem toho mi nejde vodičove zrkadlo nepohne sa ani hore ani dolu ani do strán,spolujazdcove ide.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: cúvacie senzory
Najskor treba skontrolovat, stav farby (laku) na jednotlivych senzoroch. Mohlo sa stat ze casom lak stratil prilnavostk podkladu a "odskocil", inymi slovami treba skonrolovat ci tam niesu nejake bubliny ci vydutiny. Ak ano, tak lak treba zo senzora oskrabat a znovu vykonat skusku, ked to bude v poriadku tak senzor sa znova zastrieka sprejom s prislusnym cislom farby. Druhym krokom je skontrolovanie vyhodnocovacej jednotky, ktora je v kufri, na to ale treba uz tester v Roveri v Dunajskej Strede.
Re: cúvacie senzory
včera som mal dole nárazník,prestriekal som kontoxom kontakty.mám podozrenie na jeden senzor-keď som na neho raz poklepal,tak to naskočilo na pár dní.Tak ak nepomôže to prestriekanie,na eBay som našiel ešte aj v mojej farbe za pár libier.Vďaka za radu.Inak farba sa mi neodlupuje.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: cúvacie senzory
len toľko,od prestriekania kontaktov to všetko zatiaľ funguje.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: cúvacie senzory
Asi som to zakríkol,zasa to občas nejde,potom sa to samo opraví.Objednal som jeden senzor a bude metóda pokus-omyl
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: cúvacie senzory
po výmene senzora všetko v poriadku.trafil som na 1. krát 

Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD