Prepáčte za tú veľkosť obrázku,neviem/nedokážem/ to zmenšiť

Ano,to je správna odpoveď.Postupuješ do ďaľšieho kolaAnderN píše:V pohode, bereme to jako chvilkovou indispozici BC
Pretože na rozdiel od žien, dokážeme držať nohu na plyne rovnomerne, bez pohybu... Čiže stále držíš na dialnici povedzme na 3000otáčok. A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá... Kdežto pri tempomate, Ti do kopca pridá plyn, aby si udržalo rýchlosťAnderN píše:Nechci byt rypal, ale jak se toho, prosim pekne, dosahne, ze drzim otacky a ne rychlost, popr. naopak ze drzim rychlost a ne otacky? Pokud mam zarazeny stejny prevodovy stupen, tak si to nejak si to nedovedu predstavit ...
Ano, v tomto súhlasím, že ženy môžu mať priemernú spotrebu nižšiu, ale neverím, že nedokážem (keď chcem) zajazdiť nižšiu spotrebu ako priemerná ženaAnderN píše:Tak si rypnu jeste jednou -- asi by ses divil, ale zeny vetsinou nemaji tendenci razantne akcelerovat a tudiz jezdi casteji se spotrebou nizsi, nez my chlapi. Samo ze jsou i opacne pripady ...
To nemyslis vazne, ze klesa ryclhost a otacky zustavaji stejne, ze ne?Skic píše:A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá...
Musel bys mit hodne velkou motivaci, abys to dokazal, jinak nemas sanci a za tim si stojim. My si totiz to predjizdeni odpustit nedovedemeAno, v tomto súhlasím, že ženy môžu mať priemernú spotrebu nižšiu, ale neverím, že nedokážem (keď chcem) zajazdiť nižšiu spotrebu ako priemerná žena