Rover 2,0 cdti - spotreba
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
A čo hovoríte na takýto dojazd-R 75 2,0 V6 benzín?
Prepáčte za tú veľkosť obrázku,neviem/nedokážem/ to zmenšiť
Prepáčte za tú veľkosť obrázku,neviem/nedokážem/ to zmenšiť
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
No to si píš že to je benziňák,teda aspoň ja tam už dva roky tankujem benzín,a nie je to žiadna fotomontáž
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
V pohode, bereme to jako chvilkovou indispozici BC
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
Ano,to je správna odpoveď.Postupuješ do ďaľšieho kolaAnderN píše:V pohode, bereme to jako chvilkovou indispozici BC
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
ambri mohol by si mi poslat kontakt na chip na mail mount@centrum.sk dik
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
- Bydliště: Trencin - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
Pretože na rozdiel od žien, dokážeme držať nohu na plyne rovnomerne, bez pohybu... Čiže stále držíš na dialnici povedzme na 3000otáčok. A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá... Kdežto pri tempomate, Ti do kopca pridá plyn, aby si udržalo rýchlosťAnderN píše:Nechci byt rypal, ale jak se toho, prosim pekne, dosahne, ze drzim otacky a ne rychlost, popr. naopak ze drzim rychlost a ne otacky? Pokud mam zarazeny stejny prevodovy stupen, tak si to nejak si to nedovedu predstavit ...
Ano, v tomto súhlasím, že ženy môžu mať priemernú spotrebu nižšiu, ale neverím, že nedokážem (keď chcem) zajazdiť nižšiu spotrebu ako priemerná ženaAnderN píše:Tak si rypnu jeste jednou -- asi by ses divil, ale zeny vetsinou nemaji tendenci razantne akcelerovat a tudiz jezdi casteji se spotrebou nizsi, nez my chlapi. Samo ze jsou i opacne pripady ...
Rover 75 2,0CDTi
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
To nemyslis vazne, ze klesa ryclhost a otacky zustavaji stejne, ze ne? Dostal bys kouli z mechaniky (v R75 jsem jeste variator nevidel). A ja teda udrzuju na dalnici rychlost, takze v kopci davam plynu vic, z kopce dolu nakopak mene ... vlastne jako ten tempomat, akorat ze ten to dela presneji - proto nizsi spotreba.Skic píše:A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá...
Musel bys mit hodne velkou motivaci, abys to dokazal, jinak nemas sanci a za tim si stojim. My si totiz to predjizdeni odpustit nedovedemeAno, v tomto súhlasím, že ženy môžu mať priemernú spotrebu nižšiu, ale neverím, že nedokážem (keď chcem) zajazdiť nižšiu spotrebu ako priemerná žena
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
Tempomat neumí vůbec předvídat, takže spotřeba je vyšší.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
Porad mluvim o pouziti tempomatu pri jizde konstantni rychlosti vice mene po rovine. Ve meste / v serpentinach / prudkych kopcich je to prave naopak. Neco jsem s tempomatem najezdil a spotreba pri spravnem pouziti je rozhodne nizsi
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv bře 12, 2009 0:50
- Bydliště: Lom u Mostu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
SKIC napsal: "Pretože na rozdiel od žien, dokážeme držať nohu na plyne rovnomerne, bez pohybu... Čiže stále držíš na dialnici povedzme na 3000otáčok. A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá... Kdežto pri tempomate, Ti do kopca pridá plyn, aby si udržalo rýchlosť "
VZKAZ PRO "SKICE":
No to si fakt snad děláš prdel...
otáčky jsou přímo úměrné rychlosti v daném převodovém stupni - tzn. při daném zařazeném rychlostním stupni. vždy budeš stejnou rychlost i otáčky, ať pojedeš z kopce nebo do kopce. příklad: Máš zařazený 5.rychl.stupeň, jedeš po rovině, otáčkoměr ukazuje 2000 ot/min a rychloměr ukazuje 100 km/h, plynový pedál cca v půlce. Přijde klesání - sundáš nohu z plynu a co ukazuje otáčkoměr, když rychlost bude 100 km/h ? - zase 2000 ot/min ! a když přijde kopec a ty chceš jet stále kilem? Jen přidáš plyn až na podlahu a otáčkoměr bude opět ukazovat 2000 ot/min !!! Tím plynem jsi jen snížil nebo zvýšil přísun paliva! a tím se dostáváme i prvnímu bodu tvého příspěvku: pokud budeš mít dřevěnou nohu a tu budeš konstatně držet plyn, tak tím ovlivníš jen přísun paliva - rychlost bude klesat stejně s otáčkama, podle toho, zda-li pojedeš do kopce, nebo z kopce. V kopci auto zpomalí a klesnou otáčky, z kopce zase zrychlí a tím se zvednou i otáčky - aniž by jsi přidával plyn !!! proto je v autě převodovka - aby jsi si zvoli rychlostní stupeň - poměr mezi otáčkami kliky a kola. Jak rychle se ti točí klika, dle toho se (v určitém poměru dle převodovky) točí i kola a počet otáček kol násobený jeho obvodem určuje i rychlost nejtých metrů za sekundu - kilometrů za hodinu. Neplácej kraviny, sedni do auta a běž si to zkusit, když takovou blbost opakuješ už podruhý!
VZKAZ PRO "SKICE":
No to si fakt snad děláš prdel...
otáčky jsou přímo úměrné rychlosti v daném převodovém stupni - tzn. při daném zařazeném rychlostním stupni. vždy budeš stejnou rychlost i otáčky, ať pojedeš z kopce nebo do kopce. příklad: Máš zařazený 5.rychl.stupeň, jedeš po rovině, otáčkoměr ukazuje 2000 ot/min a rychloměr ukazuje 100 km/h, plynový pedál cca v půlce. Přijde klesání - sundáš nohu z plynu a co ukazuje otáčkoměr, když rychlost bude 100 km/h ? - zase 2000 ot/min ! a když přijde kopec a ty chceš jet stále kilem? Jen přidáš plyn až na podlahu a otáčkoměr bude opět ukazovat 2000 ot/min !!! Tím plynem jsi jen snížil nebo zvýšil přísun paliva! a tím se dostáváme i prvnímu bodu tvého příspěvku: pokud budeš mít dřevěnou nohu a tu budeš konstatně držet plyn, tak tím ovlivníš jen přísun paliva - rychlost bude klesat stejně s otáčkama, podle toho, zda-li pojedeš do kopce, nebo z kopce. V kopci auto zpomalí a klesnou otáčky, z kopce zase zrychlí a tím se zvednou i otáčky - aniž by jsi přidával plyn !!! proto je v autě převodovka - aby jsi si zvoli rychlostní stupeň - poměr mezi otáčkami kliky a kola. Jak rychle se ti točí klika, dle toho se (v určitém poměru dle převodovky) točí i kola a počet otáček kol násobený jeho obvodem určuje i rychlost nejtých metrů za sekundu - kilometrů za hodinu. Neplácej kraviny, sedni do auta a běž si to zkusit, když takovou blbost opakuješ už podruhý!
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
Docela jsem se pobavil Varianta II - Skicovi klouže spojka
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
Tommi, a když ten ECO režim klimy zapneš, tak je zajímavý, že i bez té klimy to dokáže rozumě vychladit, ale asi to trvá déle, co...? A asi to nevychladí pod venkovní teplotu. Kdybych já ve 416ce pustil jenom ventilaci naplno a klimu na OFF, tak by mi teplota asi taky klesla, ale kdo ví, jak dlouho by to trvalo...
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 2,0 cdti - spotreba
Jojo v žádným případě to nevychladí pod úroveň okolní teploty. Každopádně že by to byl nějakej zázrak to teda není. Je lepší to vychladit klimou a pak zapnout ECON, ale stejně za pár minut je v autě vedro a klima se musí zapnout znova. Chová se to jak každý jiný auto bez klimy. Když to chce stáhnout teplotu tak to akorát pustí ventilátor na plný otáčky, prostě žádnej zázrak.
U 75 je normální režim se zaplou klimou, ECON je normální ventilace s vyplou klimou a OFF je uplnlě všecko vyplý a do auta proudí jen slabej náporovej vzduch.
U 75 je normální režim se zaplou klimou, ECON je normální ventilace s vyplou klimou a OFF je uplnlě všecko vyplý a do auta proudí jen slabej náporovej vzduch.