Rover 2,0 cdti - spotreba

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od undy » úte kvě 05, 2009 14:10

A čo hovoríte na takýto dojazd-R 75 2,0 V6 benzín?
Prepáčte za tú veľkosť obrázku,neviem/nedokážem/ to zmenšiť


Obrázek
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

max80

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od max80 » úte kvě 05, 2009 14:14

.

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od undy » úte kvě 05, 2009 14:17

No to si píš že to je benziňák,teda aspoň ja tam už dva roky tankujem benzín,a nie je to žiadna fotomontáž :!:
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od AnderN » úte kvě 05, 2009 14:20

V pohode, bereme to jako chvilkovou indispozici BC :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od undy » úte kvě 05, 2009 14:22

AnderN píše:V pohode, bereme to jako chvilkovou indispozici BC :D
Ano,to je správna odpoveď.Postupuješ do ďaľšieho kola :lol:
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

marek09
Příspěvky: 6
Registrován: ned dub 12, 2009 16:37

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od marek09 » stř kvě 06, 2009 9:34

ambri mohol by si mi poslat kontakt na chip na mail mount@centrum.sk dik

Skic
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 04, 2007 21:50
Bydliště: Trencin - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od Skic » stř kvě 06, 2009 14:20

AnderN píše:Nechci byt rypal, ale jak se toho, prosim pekne, dosahne, ze drzim otacky a ne rychlost, popr. naopak ze drzim rychlost a ne otacky? Pokud mam zarazeny stejny prevodovy stupen, tak si to nejak si to nedovedu predstavit ...
Pretože na rozdiel od žien, dokážeme držať nohu na plyne rovnomerne, bez pohybu... Čiže stále držíš na dialnici povedzme na 3000otáčok. A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá... Kdežto pri tempomate, Ti do kopca pridá plyn, aby si udržalo rýchlosť ;)

AnderN píše:Tak si rypnu jeste jednou -- asi by ses divil, ale zeny vetsinou nemaji tendenci razantne akcelerovat a tudiz jezdi casteji se spotrebou nizsi, nez my chlapi. Samo ze jsou i opacne pripady ...
Ano, v tomto súhlasím, že ženy môžu mať priemernú spotrebu nižšiu, ale neverím, že nedokážem (keď chcem) zajazdiť nižšiu spotrebu ako priemerná žena :)
Rover 75 2,0CDTi

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od AnderN » stř kvě 06, 2009 15:40

Skic píše:A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá...
To nemyslis vazne, ze klesa ryclhost a otacky zustavaji stejne, ze ne? ;-) Dostal bys kouli z mechaniky (v R75 jsem jeste variator nevidel). A ja teda udrzuju na dalnici rychlost, takze v kopci davam plynu vic, z kopce dolu nakopak mene ... vlastne jako ten tempomat, akorat ze ten to dela presneji - proto nizsi spotreba.

Ano, v tomto súhlasím, že ženy môžu mať priemernú spotrebu nižšiu, ale neverím, že nedokážem (keď chcem) zajazdiť nižšiu spotrebu ako priemerná žena :)
Musel bys mit hodne velkou motivaci, abys to dokazal, jinak nemas sanci a za tim si stojim. My si totiz to predjizdeni odpustit nedovedeme :-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od Tommi_82 » stř kvě 06, 2009 20:32

Tempomat neumí vůbec předvídat, takže spotřeba je vyšší.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od AnderN » stř kvě 06, 2009 21:14

Porad mluvim o pouziti tempomatu pri jizde konstantni rychlosti vice mene po rovine. Ve meste / v serpentinach / prudkych kopcich je to prave naopak. Neco jsem s tempomatem najezdil a spotreba pri spravnem pouziti je rozhodne nizsi ;-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Pitbull
Příspěvky: 11
Registrován: čtv bře 12, 2009 0:50
Bydliště: Lom u Mostu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od Pitbull » pát črc 03, 2009 12:40

SKIC napsal: "Pretože na rozdiel od žien, dokážeme držať nohu na plyne rovnomerne, bez pohybu... Čiže stále držíš na dialnici povedzme na 3000otáčok. A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá... Kdežto pri tempomate, Ti do kopca pridá plyn, aby si udržalo rýchlosť ;)"

VZKAZ PRO "SKICE":

No to si fakt snad děláš prdel...
otáčky jsou přímo úměrné rychlosti v daném převodovém stupni - tzn. při daném zařazeném rychlostním stupni. vždy budeš stejnou rychlost i otáčky, ať pojedeš z kopce nebo do kopce. příklad: Máš zařazený 5.rychl.stupeň, jedeš po rovině, otáčkoměr ukazuje 2000 ot/min a rychloměr ukazuje 100 km/h, plynový pedál cca v půlce. Přijde klesání - sundáš nohu z plynu a co ukazuje otáčkoměr, když rychlost bude 100 km/h ? - zase 2000 ot/min ! a když přijde kopec a ty chceš jet stále kilem? Jen přidáš plyn až na podlahu a otáčkoměr bude opět ukazovat 2000 ot/min !!! Tím plynem jsi jen snížil nebo zvýšil přísun paliva! a tím se dostáváme i prvnímu bodu tvého příspěvku: pokud budeš mít dřevěnou nohu a tu budeš konstatně držet plyn, tak tím ovlivníš jen přísun paliva - rychlost bude klesat stejně s otáčkama, podle toho, zda-li pojedeš do kopce, nebo z kopce. V kopci auto zpomalí a klesnou otáčky, z kopce zase zrychlí a tím se zvednou i otáčky - aniž by jsi přidával plyn !!! proto je v autě převodovka - aby jsi si zvoli rychlostní stupeň - poměr mezi otáčkami kliky a kola. Jak rychle se ti točí klika, dle toho se (v určitém poměru dle převodovky) točí i kola a počet otáček kol násobený jeho obvodem určuje i rychlost nejtých metrů za sekundu - kilometrů za hodinu. Neplácej kraviny, sedni do auta a běž si to zkusit, když takovou blbost opakuješ už podruhý!

Stanik
Příspěvky: 152
Registrován: čtv zář 27, 2007 0:39

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od Stanik » sob črc 04, 2009 11:25

:D :D Docela jsem se pobavil :D :D Varianta II - Skicovi klouže spojka :wink:
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od Fujitsu » úte črc 21, 2009 8:46

Tommi, a když ten ECO režim klimy zapneš, tak je zajímavý, že i bez té klimy to dokáže rozumě vychladit, ale asi to trvá déle, co...? A asi to nevychladí pod venkovní teplotu. Kdybych já ve 416ce pustil jenom ventilaci naplno a klimu na OFF, tak by mi teplota asi taky klesla, ale kdo ví, jak dlouho by to trvalo...
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Příspěvek od Tommi_82 » úte črc 21, 2009 9:09

Jojo v žádným případě to nevychladí pod úroveň okolní teploty. Každopádně že by to byl nějakej zázrak to teda není. Je lepší to vychladit klimou a pak zapnout ECON, ale stejně za pár minut je v autě vedro a klima se musí zapnout znova. Chová se to jak každý jiný auto bez klimy. Když to chce stáhnout teplotu tak to akorát pustí ventilátor na plný otáčky, prostě žádnej zázrak.

U 75 je normální režim se zaplou klimou, ECON je normální ventilace s vyplou klimou a OFF je uplnlě všecko vyplý a do auta proudí jen slabej náporovej vzduch.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět