Jako většina skalních fandů jsem s určitou nedůvěrou shlédl upoutávku na rozebírání pravostranného vozu Rover 75 a snad právě proto jsem se přihlásil jako dobrovolný pomocník při této akci.
Akce jsem se zúčastnil od začátku až do konce a mohu ubezpečit všechny kolegy "stejně postižené jako já", že vůz by rozebrán s veškerou pietou, kterou si vůz této značky zaslouží, do posledního šroubku. Že vyjma spojovacího materiálu byly všechny díly označeny, zapsány, zabaleny a nabídnuty do dobrovolné aukce na místě.
Jedinou chybu vidím v nevhodně zvoleném termínu (těsně před svatodušními svátky), který zabránil určitě mnoha fandům tohoto vozu, aby se zúčastnili této akce (hlavně účastníkům z Polska).
Chtěl jsem toto sdělit hlavně nespokojencům, kteří považovali za urážku takového zacházení s vozem této značky a myslím si, avšak je to můj soukromý názor, že tento natrvalo umělecky zdokumentovaný počin, byl daleko důstojnější, než kdyby auto skončilo na některém z nehmoha vrakovišť této značky. Zájemcům, kteří by chtěli znát některé detaily osobně odpovím.
S pozdravem Lerak
Zpráva z akce Poslední Rover / The Last Rover
Re: Zpráva z akce Poslední Rover / The Last Rover
Musím vyjadriť opäť plný súhlas.Akcia bola na veľmi vysokej úrovni organizácie,všetko prebiehalo kľudne a slušne,nebola žiadna bitka ani hádka o diely.Rover bol v kľude odborne rozobratý a ponúknutý ako pomoc ostatným roveristom.Okrem toho sa spoznalo pár ľudí,ktorých spájalo nielen spoločné holdovanie značke , ale aj pochopenie zámeru a významu tejto akcie.Bol to nevšedný zážitok /aspoň pre mňa/ vidieť opačný sled ako pri výrobe automobilu v Anglicku pred 10 rokmi.Organizátorom ešte raz,bolo to super
P.S. so synom sme sa vrátili domov v poriadku
P.S. so synom sme sa vrátili domov v poriadku
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpráva z akce Poslední Rover / The Last Rover
Musím přiznat, že jsem byl jedním z těch, kteří se k dané akci stavěli spíše skepticky, ale nyní jsem určitě rád, že to dopadlo tak jak dopadlo. Věřím že to byla dobrá akce a jsem rád že se undy se synem vrátili manželce/matce domů v pořádku.
Re: Zpráva z akce Poslední Rover / The Last Rover


Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Zpráva z akce Poslední Rover / The Last Rover
Máš Pravdu Undy,ale že nebyly hádky bylo způsobeno tím,že o díly jsme se vlastně dělili my dva a Zakar.Kdyby tam bylo hafo účastníků,vypadalo by to asi jináč.Zkrátka všechno zlé je pro něco dobré.Musím zdůraznit že já tam jel hlavně na výlet a na čumendu,zprvu mě mrzelo,že tam není mraky roveristů,vzal bych to jako sraz a když jsem prohlídl mot.prostor a zjistil že chladič se vším všudy je stejný jako u všech 75,dobře jsem nakoupil.To by se mi asi při velké účasti nepodařilo.Když si ale vzpomenu co se tam "válelo"dílů jako třeba nárazníky atp. třeba za stovku,tak to se asi nebude dlouho opakovat.undy píše:Musím vyjadriť opäť plný súhlas.Akcia bola na veľmi vysokej úrovni organizácie,všetko prebiehalo kľudne a slušne,nebola žiadna bitka ani hádka o diely.Rover bol v kľude odborne rozobratý a ponúknutý ako pomoc ostatným roveristom.Okrem toho sa spoznalo pár ľudí,ktorých spájalo nielen spoločné holdovanie značke , ale aj pochopenie zámeru a významu tejto akcie.Bol to nevšedný zážitok /aspoň pre mňa/ vidieť opačný sled ako pri výrobe automobilu v Anglicku pred 10 rokmi.Organizátorom ešte raz,bolo to super
Re: Zpráva z akce Poslední Rover / The Last Rover
Súhlas s Donutilom.V podstate by bolo možné kúpiť tam celé auto za pár halierov,ale to asi nie je nikoho cieľ a ani štýl chovania niekoho,kto má Rover z presvedčenia.A tí ostatní sa o tejto akcii našťastie nedozvedeli.Myslím si,že negatívne reakcie po zverejnení tejto akcie na našom klube pramenili práve z takýchto obáv.Tie sa ale našťastie nenaplnili,všetko prebehlo v dôstojnej atmosfére , teda okrem zvuku tvojej MG ZT 

Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD