Problém s motorem

markys9
Příspěvky: 38
Registrován: pát dub 23, 2010 8:22

Re: Problém s motorem

Příspěvek od markys9 » stř kvě 26, 2010 19:53

Jestli to zítra nebude mít tlaky tak si to asi hodím, žena má pocit že oprava bude stát víc než celé auto. To se nám podařil skvělý kup.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem

Příspěvek od Tommi_82 » čtv kvě 27, 2010 5:00

Jojo taky vůbec netuším jak bych před manželkou podobnou situaci obhájil. člověk místo aby se radoval ze změny automobilu tak musí řešit takový problémy.

Přeju mnoho zdaru. Jinak celej motor(bez turba) stojí na vrakáčích tak nějak mezi 30 a 40 tisíci takže oprava snad ani nemůže stát víc než auto... Je mi ale jasný že tohle je fakt malá útěcha. :(
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Problém s motorem

Příspěvek od undy » čtv kvě 27, 2010 7:58

v tomto vlákne je o oleji do automatu všetko, vrátane niekoľkých / aj mojich/ skúseností

viewtopic.php?f=9&t=342

toto je ten jediný olej: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-VYK000040
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

markys9
Příspěvky: 38
Registrován: pát dub 23, 2010 8:22

Re: Problém s motorem

Příspěvek od markys9 » čtv kvě 27, 2010 19:46

Díky moc za ten olej. Jinak na roveru je hlava dole a je propálený píst na čtvrtém válci. Na vstřikovače jdou naštěstí koupit jen špičky a zítra začnu shánět píst, kroužky a těsnění pod hlavu.

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 18:36
Bydliště: Val. Mez.

Re: Problém s motorem

Příspěvek od Thomson » čtv kvě 27, 2010 22:35

markys9 píše:Díky moc za ten olej. Jinak na roveru je hlava dole a je propálený píst na čtvrtém válci. Na vstřikovače jdou naštěstí koupit jen špičky a zítra začnu shánět píst, kroužky a těsnění pod hlavu.
Ne ze bych byl odbornik ale jsem zvedavy jak budou delat ty rozvody. Radsi bych si koupil druhy motor nez takovy rozkurveny a tenhle nechal na pripadne ND. Stejne si myslim ze cena za opravu bude podobna druhemu motoru.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem

Příspěvek od Tommi_82 » pát kvě 28, 2010 5:05

Heh, taky hlasuju pro jinej motor(a ještě ti zbyde plno náhradních dílů na motor). PS v jakým servise ti to dávaj do kupy?
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
INZER
Příspěvky: 619
Registrován: čtv lis 27, 2008 9:27
Bydliště: Český Brod: 773057689

Re: Problém s motorem

Příspěvek od INZER » pát kvě 28, 2010 10:03

Dej pak vědět kde jsi to všechno splašil,zajímají mě ty špičky vstřikovačů. Čeká mě něco podobného. To si takhle jedu,najednou nějak divně zavibruje motor,za mnou černej kouř,přestalo to táhnout,a dnes ráno nastartuju,chci se rozjet a auto vůbec nereaguje na přidání plynu. U Maredů je to rozkopaný,takže není možnost to v rychlosti opravit. A nemám ani páru čim to může bejt. Nějaké nápady.....? :idea:
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problém s motorem

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát kvě 28, 2010 12:45

Nejaky fotky by nebyly? :-D
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem

Příspěvek od Tommi_82 » pát kvě 28, 2010 13:11

INZER píše:Dej pak vědět kde jsi to všechno splašil,zajímají mě ty špičky vstřikovačů. Čeká mě něco podobného. To si takhle jedu,najednou nějak divně zavibruje motor,za mnou černej kouř,přestalo to táhnout,a dnes ráno nastartuju,chci se rozjet a auto vůbec nereaguje na přidání plynu. U Maredů je to rozkopaný,takže není možnost to v rychlosti opravit. A nemám ani páru čim to může bejt. Nějaké nápady.....? :idea:

Prvně odpoj váhu vzduchu. Ty vibrace+kouř jsem zažil taky byla to špatně připojená váha vzduchu dávající nesmysly...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem

Příspěvek od seba » pát kvě 28, 2010 13:21

Kolik stojí motor z vrakáče?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
INZER
Příspěvky: 619
Registrován: čtv lis 27, 2008 9:27
Bydliště: Český Brod: 773057689

Re: Problém s motorem

Příspěvek od INZER » pát kvě 28, 2010 13:23

Váhu jsem odpojil jako první věc a vůbec žádná změna.
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem

Příspěvek od AnderN » pát kvě 28, 2010 13:45

seba píše:Kolik stojí motor z vrakáče?
Odpověď:
Tommi_82 píše:... Jinak celej motor(bez turba) stojí na vrakáčích tak nějak mezi 30 a 40 tisíci ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Prezident Jarda26
Příspěvky: 778
Registrován: pon srp 17, 2009 20:24
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem

Příspěvek od Prezident Jarda26 » pát kvě 28, 2010 14:46

Sebo zavolej Lenham3 ten dováží motory z Anglie za velmi slušný peníz a se zárukou. Teď by měl jet do Anglie tak mu skus zavolat Mob.603476566. Držím paůlce.

markys9
Příspěvky: 38
Registrován: pát dub 23, 2010 8:22

Re: Problém s motorem

Příspěvek od markys9 » pát kvě 28, 2010 18:57

Rozvody nejsou až takovej problém, aretační kolík z bloku do setrvačníku, pootočit výfukovou vačkou zpět až se ti uvolní napínák řetězu zaaretuješ ho a povolíš kola vaček a je to, trochu zjednodušeně řečeno samozdřejmě první píst v dolní uvrati a všechno si pořádně značit. jinak pokud bys měl zájem mužu ti to popsat detailněji a nebo dát kontakt na servis kde to zvládnou. a kupovat druhej motor se mi vubec nechce páč nevím co v něm je a při tom všem štěstí co mě potkalo s tímto by byl určitě po smrti, a v tomto vím že bude vše ok.

markys9
Příspěvky: 38
Registrován: pát dub 23, 2010 8:22

Re: Problém s motorem

Příspěvek od markys9 » pát kvě 28, 2010 19:01

Tommi_82 píše:Heh, taky hlasuju pro jinej motor(a ještě ti zbyde plno náhradních dílů na motor). PS v jakým servise ti to dávaj do kupy?
V Motorcentru v Hulíně, moooc šikovní kluci. :-D a hlavně budu vědět co v něm je ,vlastně bude novej.

Odpovědět