Problem se startovanim

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Problem se startovanim

Příspěvek od Piki » ned lis 07, 2010 22:59

Ahoj,
tak dnes po dlouhé době se moje 75 postavila na hlavu,že nepojede..
Takže NEJDE centrál,nesvítí vnitřní osvětlení,nesvítí diody u řadicí páky,nejde benzín do vstřiků..
Takže JDE:startér točí,palubka svítí,světla svítí,radio hraje :-D,benzín jsem dolil cca 15 litrů.
A prostě nenastartuje..Pojistky jsem koukal,vse OK,
Napadlo mě nějaký Relé,který má tohle vše na svědomí..Nevím
Čerpadlo asi nedává benzín,ale nejde mi do hlavy proč nejdou k tomu další věci..
2,0 V6 automat r.v. 2001

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon lis 08, 2010 7:59

To bude něco s tím centralem. Pravděpodobně imobilizér ti neopouští benzin k motoru.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Piki » pon lis 08, 2010 12:33

He taky me to nabadlo,zkousel jsem vyndat a zandat baterku z klicu..Znovu sparovat a nic..Podle me nekde odesla kostra...
2,0 V6 automat r.v. 2001

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Keksin » pon lis 08, 2010 16:20

Nepomohlo by odpojit baterku v autě a pak ji zapojit? Kdesi, kdysi, kdosi radil i spojit na chvílu káble od baterky, ale nevím nevím :?

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Tommi_82 » pon lis 08, 2010 17:29

Chtěl jsem poradit to samý co keksin.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Piki » úte lis 09, 2010 6:46

Baterku,jsem odpojil,ale kabely + a - jsem k sobe nepropojil.celkem se toho bojim
2,0 V6 automat r.v. 2001

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 09, 2010 10:33

A to z důvodu? Bez vybití kondenzátorů to smysl nemá.
Jestli tě to potěší tak já už jsem to dělal, a to jsem ani žádnej problém neměl.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od LANiN » úte lis 09, 2010 10:56

stačí nechat zaplé světla a odpojit baterku a počkat tak 30sec.. v žádné elektronice nenajdeš žádný zbytkový proud, tedy pokud nemá záložní zdroj pro uachování paměti jako to maj třeba některé rádia ...
a propojení konektorů je taky volba ale určitě NE HNED PO ODPOJENÍ BATERIE! ale až po pár vteřinách, jinak se může stát, že se zničí citlivá elektronika jako třeba ŘJ ...
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 09, 2010 12:21

JJ, nemám co bych k tomu víc dodal.

Pravda je že výsledek je stejně nejistej a nejspíš to ničemu nepomůže. Ale je potřeba to zkusit.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od LANiN » úte lis 09, 2010 12:30

když to tak čtu stále dokola dokola .. kde má R75 ŘJ motoru?? zkusil bych ji úplně odpojit na minutku.. tedy pokud k ní je přístup .. mi to přijde jako zaplé imo :? (tedy pokud je v ŘJ)
nebo bych zkusil vytahovat pojistky jednu po druhé a hned je dávat z5
samo s odpojenou baterkou
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 09, 2010 13:24

Jednotka řízení motoru je součástí hlavní ŘJ podle mě, a ta je umístěná před pylovým filtrem. Ale jelikož jsou tři druhy řídícího systému (pro naftu, pro V6 a pro K-series) tak to může být u V6 si jinak. Ale odpojit od šťávy by se to dalo pojistkou v motorovým prostoru.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od AnderN » úte lis 09, 2010 13:59

Tommi_82 píše:Jednotka řízení motoru je součástí hlavní ŘJ podle mě ...
Není. Jednotka řízení motoru je ECU (engine control unit) ... jen sjednocení terminologie, abychom se domluvili. Její součástí je pak i imobilizér.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od LANiN » úte lis 09, 2010 14:08

AnderN píše:ECU (engine control unit) ... jen sjednocení terminologie, abychom se domluvili. Její součástí je pak i imobilizér.
tak jsem to myslel a proto bych ji odpojil od konektoru úplně.. protože do ní jde napětí jak přez pojistku, tak přímo z baterky a dalších pár relátek.. je to tak u každého auta ..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 09, 2010 16:33

Spletl sjem se EWS3-ECU opravdu fyzicky není součástí ECM (tak jak jsem si myslel) a opravdu tedy není umístěná tam kde jsem psal. EWS3-ECU je stejná pro všechny tři varianty a je schopná komunikovat se všemi třemi druhy ECM.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Piki » stř lis 10, 2010 7:12

Zacinam byt zmateny :lol:
2,0 V6 automat r.v. 2001

Odpovědět