problem s automatem
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: pon říj 08, 2007 16:16
problem s automatem
Dobrý den,
neměl jste někdo podobný problém s automatem? Začlo mě zlobit řazení, od 3. stupně výš, to prokluzuje, netáhne.
Dokonce se mi rozsvítilo na panelu modu řazení při poloze D - EP ( odhaduji error parking ) a ztratilo to výkon.
Na příští týden jsem se objednal do servisu na automat. převodovky, tak se hrozím co s tím bude.
Auto má najeto 110 000km poctivých a v 80 000km jsem měnil olej v převodovce.
neměl jste někdo podobný problém s automatem? Začlo mě zlobit řazení, od 3. stupně výš, to prokluzuje, netáhne.
Dokonce se mi rozsvítilo na panelu modu řazení při poloze D - EP ( odhaduji error parking ) a ztratilo to výkon.
Na příští týden jsem se objednal do servisu na automat. převodovky, tak se hrozím co s tím bude.
Auto má najeto 110 000km poctivých a v 80 000km jsem měnil olej v převodovce.
Re: problem s automatem
Já Ti nepomůžu (mám manual), ale našel jsem témata o automatické převodovce.
viewtopic.php?f=9&t=1108&hilit=automat
viewtopic.php?f=9&t=2182&p=30647&hilit=automat#p30647
viewtopic.php?f=9&t=1108&hilit=automat
viewtopic.php?f=9&t=2182&p=30647&hilit=automat#p30647
Re: problem s automatem
Jeden uznávaný odborník na Rovery kdysi napsal větu:
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
od Angličan » 22 bře 2010, 22:32
Měň včas správnej olej... a automat Tě nevytrestá... Angličan
Příspěvky: 140
Registrován: 18 zář 2007, 18:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Soukromá zprávaWWW
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
od Angličan » 22 bře 2010, 22:32
Měň včas správnej olej... a automat Tě nevytrestá... Angličan
Příspěvky: 140
Registrován: 18 zář 2007, 18:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Soukromá zprávaWWW
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s automatem
To je nemilá situace. U této převodovky EP znamená Emmergency Programme (tedy nouzový režim). Zřejmě se to bez řádného servisu s diagnostikou neobejde. Do té doby můžeš prověřit několik možností za předpokladu, že je to elektrický problém:
1. Otevři kapotu a podívej se, jestli nemáš ucpané odtoky: http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=9&t=1869. Stalo se, že voda a sajrajt způsobovaly zkraty na elektronice motoru a převodovky.
2. Zkontroluj pojistky, obzvlášť č. 34. Najdeš je v manuálu, str. 174.
3. Zkus odpojit baterku cca na hodinu. Při té příležitosti doporučuji dobít. Podobné hlášení bylo registrováno i v případě slabé baterie.
Pokud ti ale prokluzují rychlostní stupně, může být (a dost možná bude) problém spíš mechanický, příp. kombinace obojího. Držím palce a informuj nás, jak to probíhá.
Doplňující otázky:
1. Auto startuje normálně?
2. Jaký olej jsi tam dával?
1. Otevři kapotu a podívej se, jestli nemáš ucpané odtoky: http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=9&t=1869. Stalo se, že voda a sajrajt způsobovaly zkraty na elektronice motoru a převodovky.
2. Zkontroluj pojistky, obzvlášť č. 34. Najdeš je v manuálu, str. 174.
3. Zkus odpojit baterku cca na hodinu. Při té příležitosti doporučuji dobít. Podobné hlášení bylo registrováno i v případě slabé baterie.
Pokud ti ale prokluzují rychlostní stupně, může být (a dost možná bude) problém spíš mechanický, příp. kombinace obojího. Držím palce a informuj nás, jak to probíhá.
Doplňující otázky:
1. Auto startuje normálně?
2. Jaký olej jsi tam dával?
Re: problem s automatem
Stalo se mi u Fríčka (ten samý motor i převodovka), že když jsem to přišlápl a roztočil na vyšší stupně, najednou jakoby vypadla rychlost a na display naskočila hláška F4 a pomohlo jen vypnutí a znovunastartování. Závada byla pravděpodobně v řadícím mechanizmu - jednak správné seřízení kroku a příliš těsné uložení výstupní hřídele řazení na převodovce ( teflon -po zahřátí to zatuhlo a volič byl po přesunutí páky částěčně v nějaké mezipoloze). Když jsem to odstranil, bylo po problému. Tahle převodovka trpí hlavně na selhání solenoidů v rozváděcí desce - auto se nechce rozjet, popřípadě to několik vteřin trvá, než se pohne po přidání plynu - zvlášť za studena. Víc závad jsem po netu nenašel.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: pon říj 08, 2007 16:16
Re: problem s automatem
Díky za odpovědi. Uzto startuje normálně. Dnes jsem si všimnul, že kryt pod převodovkou je od oleje, takže z toho teče olej.
Zítra to odtáhnu do servisu, tam kde mi měnili olej v převodovce, nevím co tam dali za olej, ale snad tomu rozumí, když je to servis přímo na automat.převodovky.
Zítra to odtáhnu do servisu, tam kde mi měnili olej v převodovce, nevím co tam dali za olej, ale snad tomu rozumí, když je to servis přímo na automat.převodovky.
Re: problem s automatem
Podle toho, co jsem tady četl o automatu, tak v servisech si nedělají hlavu ze specifikací převodových olejů a lijou tam co "zrovna mají".
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s automatem
Včetně značkových servisů Land Rover, kde ty převodovky byly taky
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s automatem
Ne tam je problém že nemění olej v rozvodovkách. Jsou to !&@#!.AnderN píše:Včetně značkových servisů Land Rover, kde ty převodovky byly taky
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: problem s automatem
chcem sa opytat ci uz ten automat funguje a co s tym bolo.Mam na predaj automaticku prevodovku ma 68000km