Downgrade V6

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Petr.stefl » čtv led 20, 2011 20:12

René píše:To co je na obr. od Petr Štefl ebay je nějaký výměník či co? Angl. nepanimaju :)
To je právě vymontovaný chladič oleje ze ZS-a.

Ještě jsem se chtěl zeptat na jednu věc ohledně V6.Za jak dlouho se vám ohřeje teplota vody,podle budíku tak na 80°C stupňů?
Mně to vychází,že se ohřeje tak za deset kilometrů když jedu tak kolem stovky.Pokud ho šetřím úplně tak se ani nestačí zahřát.I v létě mu trvá dost dlouho než se ohřeje.Když vlítnu do našeho Rovera 25 s 1,4 benzínem.Tak je ohřátej na provozní teplotu snad za 5 minut a to ještě foukám horkej vzduch na okna,kterej je teplej za chvilku.To ve svojím ZS ani někdy topení vůbec nepouštím,aby se motor ohřál aspoň trochu,protože dost často jezdím trasu asi tak 8km.Nebo to máte v 75 a freelanderu stejně?že mu trvá takovou dobu než se ohřeje?
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Downgrade V6

Příspěvek od René » čtv led 20, 2011 20:28

mir: takže výměník :P
R 400 SDI 99

max80

Re: Downgrade V6

Příspěvek od max80 » čtv led 20, 2011 20:37

.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2180
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Downgrade V6

Příspěvek od KDB » čtv led 20, 2011 21:25

Vlezu do auta, ujedu kilometr po rovině, pak 2 km z kopce (o 100m níž) a do dalších 2km po rovině mám provozní teplotu. Událo se dnes, -2°C.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Urael
Příspěvky: 107
Registrován: pát črc 18, 2008 19:52
Bydliště: Plzeň-sever

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Urael » čtv led 20, 2011 22:34

50-60km/h po městě, bez zastavení zhruba 5km a je ohřáto

LukasB
Příspěvky: 27
Registrován: úte led 05, 2010 17:16
Bydliště: Nitrianske Pravno Slowakia

Re: Downgrade V6

Příspěvek od LukasB » ned úno 13, 2011 17:27

ja mam 2,0 v6 automat a ide fantasticky len prudke kopce robia problem viac zere ale inak mam spotrebu 6-8l na 100km

Uživatelský avatar
dogman
Příspěvky: 152
Registrován: pát led 15, 2010 18:48
Bydliště: Liberec

Re: Downgrade V6

Příspěvek od dogman » úte úno 15, 2011 9:40

Hosi...precetl jsem si celou diskusi...a byla hodne zajimava...nemuzu prispet zadnym poznatkem, jen chci panu KDB slozit poklonu za vydrz a viru ve 2,5 V6...na to bych asi nemel.)
moje K ser. 1.4 je ted v zime ohrata za cca 3 - 4 km...teplej vzduch funi dovnitr po necelych 2 km...a z toho jsem tady u nas na severu nadsenej. drzim vsem palec.dgmn
Dogman - ROVER 400 Mark II 5door / 1.4 16V / 1998

max80

Re: Downgrade V6

Příspěvek od max80 » pon úno 21, 2011 9:16

.

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Downgrade V6

Příspěvek od J0hny » pon úno 21, 2011 18:36

V čem je vlastně takovej problém u těch motorů ??? klika, vačky, písty? nedá se tomu nějak předejít třeba sehnat závodí nebo já nevim co někde něco poupravit, to přeci neni možný aby všechny dvěapůle šli do kopru ne :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět