prehrievanie kluca v zapalovani

Odpovědět
petbab
Příspěvky: 180
Registrován: sob zář 05, 2009 6:37
Bydliště: Prešov, SR

prehrievanie kluca v zapalovani

Příspěvek od petbab » čtv črc 14, 2011 22:54

Minule som mal po relativne kratkej jazde velmi teply klucik, ked som ho vytiahol so zapalovania. Na dotyk bolo zapalovanie dost teple. Je to normalne alebo to svedci o nejakej poruche?
Tiez sa mi zda, ze obcas pri kontakte ruky so zapalovanim preskoci iskra. No nie som velmi isty, ci je problem v zapalovani alebo je to staticka elektrina.
Co vy na to?
Dik!
P.
ex - R 75 CDT 2000
Toyota Corolla Verso, 2,2 D4D 100kw 7-miest, rv 2006

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: prehrievanie kluca v zapalovani

Příspěvek od roverix » pát črc 15, 2011 0:40

Zahřívání klíče? to musí být od slunka. jíné vysvětlení neznám.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: prehrievanie kluca v zapalovani

Příspěvek od Tommi_82 » pát črc 15, 2011 6:16

Já jo, rozebrat plasty a zkontrolovat jestli tam nedochází někde k extrémnímu zahřívání nějakého spoje, jinak ti brzo může vyhořet auto.

Jednou se mi takhle s Opelem Vectra začalo kouřit z "podpalubí" u spínačky. Nic příjemnýho za jízdy. Byl to uvolněnej kontakt s velkým přechodovým odporem kterej zapálil blízkej plast.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: prehrievanie kluca v zapalovani

Příspěvek od Austin » pát črc 15, 2011 8:06

Nebo auto opravdu špatně kostří, z nějakého důvodu. Hledat.
....takhle mi jeden Austin kostřil motor přes plynové lanko, taky jsem to nechápal.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Odpovědět