Rover 75 CDT r.v. 2000

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od sector » úte zář 06, 2011 16:00

Ono je to dlouhy auto, ale zase mam zkusenosti s temito vozy (myslim cca stejnych rozmeru) - neni to zadna slava a nejaky patek to trva nez clovek si vychyta rizeni, ale nebojim se toho. takovy avensis kombi je darda vetsi nez 75ka

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Trunda » úte zář 06, 2011 16:31

Myslim to tak, ze s vetsim autem ve meste je vetsi pravdepodobnost jeho poskozeni... uprimne, jezdim kazdy den do Prerova 30km tam a zpet a nejak si realne nedokazu predstavit, ze bych jezdil petasedmou... jednak bych musel parkovat dal od prace, aby mi to nejaky idiot nepodrel, pak kvuli svezeni sveho pozadi tahat dalsi tuny a pul je ke vzteku... vic zbytecneho vykonu znamena vetsi spotreba a hlavne tak rychleji opotrebujes spotrebni dily jako jsou pneumatiky, brzdy.... ktere jsou samozrejme u velkeho auta velke a tudiz drahe...
... tak to jen takove moje zamysleni, ktere posledni dobou delam pokazde, kdyz premyslim o tom, jake bych si poridil dalsi auto :-D .... samozrejme nejlepe vychazi Lotus Elise :lol: Male, lehke, na klikatych silnicich svizne a obratne, spotreba paradni, konkurence nulova... idealni auto na jezdeni do prace a do mesta ;-) ... a pro rodinne vylety si poridis treba tu petasedmu :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od AnderN » úte zář 06, 2011 16:40

Současný Avensis je hlavně vyšší, takže působí mnohem větším dojmem, ale půdorysné rozměry se liší o pár cm. Největším problémem při provozu po městě je šířka, protože většina parkovacích míst v ČR je stavěných na Fabie, v lepším případě Octavie. A když tam člověk zaparkuje normální auto střední třídy, tak je skoro pravidlem, že mu někdo obouchá dveře.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od sector » úte zář 06, 2011 16:46

to je pravda, nicmene dve auta nepotrebuji momentalne. navic i moji 416Si behem 6 let obouchali a to nemalo a nehraje roli jestli parkuji u kauflandu, kde jsou parkovaci mista skutecne male enbo u globusu, kde clovek si pri normalni zaparkovani otevre dvere bezproblemu pro pohodlne vystoupeni. ve meste vetsinou se mi dari parkovat podel silnice/chodniku. ono nejde o to jestli mate smart nebo hilux - nekteri jsou tak sikovni, ze vyslovene si preji oprit sve dvere o cizi auto a to nemluvim o couvani s kouli nebo bez do predniho nebo zadniho narazniku.

Odpovědět