Nastartuje a ihned chcípne. Napodruhé už jen točí.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastartuje a ihned chcípne. Napodruhé už jen točí.
Určitě ano, opět přes diagnostiku. Měl by se o to postarat servis, který jednotku mění.
Re: Nastartuje a ihned chcípne. Napodruhé už jen točí.
Tak, problem je vyresen a zaroven nevyresen.
P.Mareda pres diagnostiku opet sparoval ECU s imobilizerem v klici. Od te doby auto krasne startuje (a nechcipa). Problem tedy byl v tom, ze ECU se nejak "vynulovalo" a nespojovalo se s klicem spravne.
To vsechno s jednim klicem. S druhym jsem to jeste nezkusil. Dam vedet.
Problem zustal ale v tom, ze porad neni znamo jak a proc se to stalo.
Pry je to odpojenim baterky. Tomu ale neverim - baterka byla odpojena az pulroku v kuse - a vzdy po opetovnem zapojeni motor v pohode naskocil. A naposledy co se to stalo, tak nekolik dni po sobe auto normalne nastartovalo.
Pry ECU zvlhl. Neverim. Zvlhl uz mnohokrat, a auta, ktere stoji v bazarech a na fabrice, vlhnou taky. Navic ECU je hermeticky zataven, a primo na nej neprselo.
Pry je to tim, ze jsem zkousel nastartovat auto jen vyndanym kovovym jazyckem klice (bez plastoveho tela s chipem) - to uz vubec neverim, nejdrive totiz auto zacalo chcipat, a az potom jsem v zoufalosti provadel experimenty s odpojenim imobilizera.
A vubec, proc po uplnem odstraneni imobilizera auto ani neskrtlo, a s imobilizerem nastartovalo a chciplo? Kdyz ECU neni sparovany s klicem, mel by se prece chovat v obou pripadech stejne, a to tak, jako by tam zadny imobilizer nebyl, ne?
P.Mareda pres diagnostiku opet sparoval ECU s imobilizerem v klici. Od te doby auto krasne startuje (a nechcipa). Problem tedy byl v tom, ze ECU se nejak "vynulovalo" a nespojovalo se s klicem spravne.
To vsechno s jednim klicem. S druhym jsem to jeste nezkusil. Dam vedet.
Problem zustal ale v tom, ze porad neni znamo jak a proc se to stalo.
Pry je to odpojenim baterky. Tomu ale neverim - baterka byla odpojena az pulroku v kuse - a vzdy po opetovnem zapojeni motor v pohode naskocil. A naposledy co se to stalo, tak nekolik dni po sobe auto normalne nastartovalo.
Pry ECU zvlhl. Neverim. Zvlhl uz mnohokrat, a auta, ktere stoji v bazarech a na fabrice, vlhnou taky. Navic ECU je hermeticky zataven, a primo na nej neprselo.
Pry je to tim, ze jsem zkousel nastartovat auto jen vyndanym kovovym jazyckem klice (bez plastoveho tela s chipem) - to uz vubec neverim, nejdrive totiz auto zacalo chcipat, a az potom jsem v zoufalosti provadel experimenty s odpojenim imobilizera.
A vubec, proc po uplnem odstraneni imobilizera auto ani neskrtlo, a s imobilizerem nastartovalo a chciplo? Kdyz ECU neni sparovany s klicem, mel by se prece chovat v obou pripadech stejne, a to tak, jako by tam zadny imobilizer nebyl, ne?
Re: Nastartuje a ihned chcípne. Napodruhé už jen točí.
No videl bych to na na vadnou ECU... nejaky studenak ci co zpusobi, ze ztraci informaci o sparovani... vymenil bych jednotku a treba to pomuze.... takto te to asi bude trapit porad dokola...