Chlapi, aký Part No. má zámok spolujazdca na http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001786 (Item.No. 14) na našu verziu auta (ľavostranné riadenie)?
Prípadne aké sú Part No. pre všetky 4 zámky?
Ďakujem.
Signalizácia otvorených dverí
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Signalizácia otvorených dverí
Vždyť to tam přesně vidíš. Potřebuješ zámky s atributem LHD (u zadních je to jedno) s tím, že LH je levá strana, tedy řidič a RH je pravá, spolujezdec. Takže česky:
- LP (řidič) = http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ALR9783A
- PP (spolujezdec) = http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ALR9784A
Re: Signalizácia otvorených dverí
JaRoY ano napísal. V jiných vláknech. Kecy o tom, že je to vyhrkané jak po třiceti letech, že se nedivíš, že zkrachovali, atd. jsou fakt kecy.
MB CLS, 2005, 200000 km - obé turba v háje, elektromagnetické tlumiče v háji, měnič v háji, cca 200 000 Kč oprava.
Multivan 2007, 150 000 km - podvozek i s ložisky v háji, oprava 50 000 Kč.
Touareg - nevím už které motory byly hotové neštěstí. Nový motor 300 000 Kč.
Nebavím se vůbec o francouzkých autech.
Proti tomu všemu je 75 zlaté auto.
Tak proč do ní kua furt ryješ ?
MB CLS, 2005, 200000 km - obé turba v háje, elektromagnetické tlumiče v háji, měnič v háji, cca 200 000 Kč oprava.
Multivan 2007, 150 000 km - podvozek i s ložisky v háji, oprava 50 000 Kč.
Touareg - nevím už které motory byly hotové neštěstí. Nový motor 300 000 Kč.
Nebavím se vůbec o francouzkých autech.
Proti tomu všemu je 75 zlaté auto.
Tak proč do ní kua furt ryješ ?

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 238
- Registrován: čtv čer 21, 2012 15:59
- Bydliště: LM slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Signalizácia otvorených dverí
moje predchadzajuce auto 220 000 km , za cely cas do 1000€ na opravyroman_mg píše:JaRoY ano napísal. V jiných vláknech. Kecy o tom, že je to vyhrkané jak po třiceti letech, že se nedivíš, že zkrachovali, atd. jsou fakt kecy.
MB CLS, 2005, 200000 km - obé turba v háje, elektromagnetické tlumiče v háji, měnič v háji, cca 200 000 Kč oprava.
Multivan 2007, 150 000 km - podvozek i s ložisky v háji, oprava 50 000 Kč.
Touareg - nevím už které motory byly hotové neštěstí. Nový motor 300 000 Kč.
Nebavím se vůbec o francouzkých autech.
Proti tomu všemu je 75 zlaté auto.
Tak proč do ní kua furt ryješ ?

ROVER 75 TOURER CDTi


Re: Signalizácia otvorených dverí
to bude tim ze i nove melo mensi hodnotuJaRoY píše:moje predchadzajuce auto 220 000 km , za cely cas do 1000€ na opravy


Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: Signalizácia otvorených dverí
JaRoY je tu někde chyba. Tady je nějaká množina lidí, kteří mají 75 (v mém případě i MG a Jaga) rádi. Protože jsou to jiná, anglická, auta s charismou odlišnou od evropského a především německého mainstreamu. Jeden vedle druhého víme, že má chyby. Co si budeme vykládat. Pokud bych to měřil jak ty, tak nejlepší auto co jsem mel byla Oktávka 81 kW ropák. 200 000 km a opravy nula. Ale když se našel ženich, šla z domu bez mihnutí oka. Žádné city. Takže pokud to měříš přes peníze, potom to chápu. Ale v tom případě sis koupil špatné auto. Chyba není v něm, ale v tobě. Pokud do toho dáš duši, potom nemůžeš napsat co jsi napsal. Pokud ji nemáš, tak by sis nemohl koupit třeba Alfu Romeo. A představ si, že jsou lidé, kteří do té olejničky s motorem na 100 000 km jdou, Protože ji mají rádi. To je celé. 

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt