Co to moze byt?

Odpovědět
Peter1983
Příspěvky: 50
Registrován: sob kvě 26, 2012 12:10

Co to moze byt?

Příspěvek od Peter1983 » pon říj 29, 2012 9:34

Pekny den borci :). Mam na vas takuto otazocku. Roverik posluchal a robil radost no prislo nieco co ma hrozne stve. A to jest: Radim jednotku nepocut nic mozem ju vytocit do nepricetnosti obcas aj 2 mozem bez problemov vytocit, ale pride 3 prevodovy stupen a ked mam otacky tak okolo 1700 nedajboze nizsie a slapnem poriadne na plin s predu z motora ( niekde v oblasti pred stranou vodica ) sa zacne ozivat zvuk akoby tam sedel motorkar :) take brrrrr az kym nedostanem otacky o dost vyzsie a niekedy ani to nestaci to iste 4 zaradim a slapnem auto zacne zrychlovat ale opat ten zvuk a dost hlucny taktiez 5 na 100 otacky okolo 2000 slapnem plny otacky vystrelia na 3000 je pocut opat to vrcanie a auto hoc zrychluje tak sa mi zda akoby tie otacky neboli hned prenesene na zrychlenie. Skratka citit ako otacky slapu ale auto az tak nie. No na druhu stranu ak dam rychly rozbeh 1. 4000 2. aspon 3 a 3 udrzim nad 2200+- tak auto reaguje bez zvuku a jak raketa. Bolo mi povedane ze to moze byt turbo :(... Ale zaroven sa snazim sam seba presvedcit ze by to mohlo byt nieco so spojkou, lebo tu planujem vymenit ( i ked cim dalej niesom o tom presvedceny) Vsetko zacalo ked som dal cistiace aditivum do motora :( ale to moze byt len nahoda no nemusi ) Vymenil som pre istotu palivovy, vzduchovy a j olejovy filter s olejom ale nepomohlo :( nahorsie bolo ze ked som dosiel k servisakovi tak to nerobilo jak naschval a ked som dosiel dom tak opat zacalo. Neviete mi poradit co s tym? Ako zistim ci to je turbo? Buduci tyzden mam naplanovane ist do servisu ale rad by som pocul vas nazor. Vopred dakujem za odpovede. Po pripade ak mal niekto zle turbo ako sa to u vas prejavilo? Jo a mam Rover 75 cdi 2.0.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Trunda » pon říj 29, 2012 9:38

viewtopic.php?f=14&t=5315&start=15 ... posledni prispevek .. ?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Peter1983
Příspěvky: 50
Registrován: sob kvě 26, 2012 12:10

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Peter1983 » pon říj 29, 2012 9:46

Tak to by bolo super :D... Len dufam to tak bude :) Dakujem zatial.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Trunda » pon říj 29, 2012 10:03

Vis, popravde, mi se ten tvuj dlouhy popis zavady nechtel ani moc detailne cist... ale kdyz jsem si precetl prvni dva radky, tak me napadl nedavno reseny problem Ondry.... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Keksin » pon říj 29, 2012 10:23

Trunda píše:Vis, popravde, mi se ten tvuj dlouhy popis zavady nechtel ani moc detailne cist...
Trudo, jen si to hezky přečti, my ty Tvoje příspěvky (někdy jsou dost dlouhý) taky čtem až do konce. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Trunda » pon říj 29, 2012 10:48

Ted jsi mě dostal :lol: .... mea maxima culpa ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od AnderN » pon říj 29, 2012 11:44

Vidím několik rozdílů -- můj hluk byl spíš na straně spolujezdce, než před řidičem, a tam se taky nacházelo dané těsnění. Dále turbo je za motorem, nikoliv před motorem (vždy ve směru jízdy, z pohledu řidiče). No a hlavně, můj problém se projevoval zpočátku jen ve vysokých otáčkách pod (téměř) plným plynem, kdy je tlak výfukových plynů největší. Postupně se to zhoršovalo a posléze už to kvičelo i při jízdě ustálenou rychlostí a vyloženém lechtání plynů. Tady je to jinak, ale nějaké těsnění to samozřejmě klidně být může.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Peter1983
Příspěvky: 50
Registrován: sob kvě 26, 2012 12:10

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Peter1983 » pon říj 29, 2012 12:22

Teraz som volal so servisakom, povedal, ze by to mohla byt aj spojka, ze tam je nejaky zotrvacnik ci nieco podobne.. Kazdopadne som to objednal na servis tak zatial dakujem kazdemu.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od AnderN » pon říj 29, 2012 12:54

Peter1983 píše:... nejaky zotrvacnik ...
Ano, dvouhmotový ... ale v R75 to na rozdíl od jiných značek nebývá častá závada. I když zrovna o BMW obecně se to říct nedá, tam ty setrvačníky občas mění.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Trunda » pon říj 29, 2012 14:07

.... no co já vím, samozřejmě podle stylu jízdy, tak i na pětasedmách je kolem 250.000 km setrvačník dost často na pokraji životnosti...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Prezident Jarda26
Příspěvky: 787
Registrován: pon srp 17, 2009 21:24
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Prezident Jarda26 » pon říj 29, 2012 16:27

Trundo dovolil bych si oponovat. Znám motor s 650000km, výměna spojky ale dvouhmoťák OK.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Trunda » pon říj 29, 2012 16:34

.... jak říkám, bude to ovlivněno hlavně stylem jízdy.......
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Peter1983
Příspěvky: 50
Registrován: sob kvě 26, 2012 12:10

Re: Co to moze byt?

Příspěvek od Peter1983 » úte lis 27, 2012 21:18

Ahojte len tak na citanie :) Problem hore popisovany je vyrieseny. A to jest vymena spojky, spojkoveho loziska a aj zotrvacnika. :) Auto ide uplne uzasne, normalne som mal pocit ze sedim v nejakom inom aute :). Cena komplet veci + prace celkom slusnych 760e aj s olejom a este nejake "lanka co drzali radiacu paku" Pre tych co vravia, ze to je vela penazi do stareho auta. Sralo to aj mna, ale stalo to za to.

Odpovědět