Rozdíl
Re: Rozdíl
Právě mě zajímá kde se bere tech 11kw. Jiné turbo? Řídící jednotka?
Re: Rozdíl
nikdy jsem to nezjistoval, ale myslim ze je to jen o softwaru
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: Rozdíl
No a co by me jeste zajimalo je zamenitelnost. Moje CDT uz ma nalitano 300k, koukal sem na ebay motory CDTi do 150k trebas za 10 - 15000kc, tak bych samo chtel silnejsi. Nebo treba kdyby se vysypalo turbo, tak jestli muzu vzit z CDTi. Co by se mi libilo nejvic je nacpat tam 2,5V6 benzin ale to je asi mission imposible
Re: Rozdíl
Not impossible, but really expensive due to bureaucracy...
To CDTi implantovat jde bez větších problémů... myslím Prezident ho taky takto zaměnil.... domluv se tu s Lenhamem, jezdí jednou za čas do UK, tak by ti nějaký motor dovezl...
To CDTi implantovat jde bez větších problémů... myslím Prezident ho taky takto zaměnil.... domluv se tu s Lenhamem, jezdí jednou za čas do UK, tak by ti nějaký motor dovezl...
Re: Rozdíl
Cdti má jen přeprogramovanou řídící jednotku a 2 váhy vzduchu namísto jedné , zbytek je totožný
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rozdíl
Jeden motor tu ted mam
Re: Rozdíl
Dvě váhy?
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob bře 14, 2009 16:18
- Bydliště: Trenčín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl
Vymena motora CDT za CDTi je neverending story. Ja som to riešil na mojom aute a nepodarilo sa. teda aby som bol presny, menili sme riadiace jednotky a to z CDT na CDTi a napriek original softweru T4 sa to nepodarilo, v R75 je viac ako 10 riadiacich jednotiek a su medzi sebou tak prepojene, ze do coho kolvek sme siahli, po vymene inej riadiacky vzdy nieco nefungovalo, bud central, alebo dazdovy senzor alebo nieco ine alebo to nestartovalo a tak. Vzdal som to a nechal original tak ako to bolo a myslim, ze nikdy to uz nebudem skusat. Nestoji to za strateny cas, namahu a peniaze a povecsine sa takyto tuning aj tak nepodari. To len moj nazor a skusenosti.
Keď musíš, tak musíš.
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport
Re: Rozdíl
To Roumec: Jestli chceš soft z CDTi originál Bosch přes kabely Bosch tak přijeď do HK, za 4500Kč jen pro členy klubu, já ho mám a vše je ok, spotřeba dlouhodobá 6,1l a nijak nešetřim. Kdyžtak napiš SZ.
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04