Rozdíl

Odpovědět
roumec
Příspěvky: 8
Registrován: ned zář 11, 2011 12:35

Rozdíl

Příspěvek od roumec » sob bře 30, 2013 15:17

Zdravím, mozná to tu někde je, ale já to nenašel. Takže se případně omlouvám. =)

Jaký je rozdíl v motorech 2.0CDT a 2.0CDTi hledal sem různě po netu a nikde nic, díky za odpověď :admin:

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » sob bře 30, 2013 15:41

.

roumec
Příspěvky: 8
Registrován: ned zář 11, 2011 12:35

Re: Rozdíl

Příspěvek od roumec » sob bře 30, 2013 17:14

Právě mě zajímá kde se bere tech 11kw. Jiné turbo? Řídící jednotka?

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: Rozdíl

Příspěvek od rOMAN007 » sob bře 30, 2013 17:22

nikdy jsem to nezjistoval, ale myslim ze je to jen o softwaru
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » sob bře 30, 2013 17:34

.

roumec
Příspěvky: 8
Registrován: ned zář 11, 2011 12:35

Re: Rozdíl

Příspěvek od roumec » sob bře 30, 2013 18:33

No a co by me jeste zajimalo je zamenitelnost. Moje CDT uz ma nalitano 300k, koukal sem na ebay motory CDTi do 150k trebas za 10 - 15000kc, tak bych samo chtel silnejsi. Nebo treba kdyby se vysypalo turbo, tak jestli muzu vzit z CDTi. Co by se mi libilo nejvic je nacpat tam 2,5V6 benzin ale to je asi mission imposible

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rozdíl

Příspěvek od Trunda » sob bře 30, 2013 19:29

Not impossible, but really expensive due to bureaucracy... ;-)
To CDTi implantovat jde bez větších problémů... myslím Prezident ho taky takto zaměnil.... domluv se tu s Lenhamem, jezdí jednou za čas do UK, tak by ti nějaký motor dovezl...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 17:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl

Příspěvek od klevis » sob bře 30, 2013 20:49

Cdti má jen přeprogramovanou řídící jednotku a 2 váhy vzduchu namísto jedné , zbytek je totožný

lenham3
Příspěvky: 2369
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rozdíl

Příspěvek od lenham3 » sob bře 30, 2013 21:03

Jeden motor tu ted mam ;)

shrek
Příspěvky: 17
Registrován: úte srp 03, 2010 6:40
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl

Příspěvek od shrek » pon dub 01, 2013 13:18

Dvě váhy?

pirát
Příspěvky: 76
Registrován: sob bře 14, 2009 16:18
Bydliště: Trenčín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl

Příspěvek od pirát » stř dub 03, 2013 22:22

Vymena motora CDT za CDTi je neverending story. Ja som to riešil na mojom aute a nepodarilo sa. teda aby som bol presny, menili sme riadiace jednotky a to z CDT na CDTi a napriek original softweru T4 sa to nepodarilo, v R75 je viac ako 10 riadiacich jednotiek a su medzi sebou tak prepojene, ze do coho kolvek sme siahli, po vymene inej riadiacky vzdy nieco nefungovalo, bud central, alebo dazdovy senzor alebo nieco ine alebo to nestartovalo a tak. Vzdal som to a nechal original tak ako to bolo a myslim, ze nikdy to uz nebudem skusat. Nestoji to za strateny cas, namahu a peniaze a povecsine sa takyto tuning aj tak nepodari. To len moj nazor a skusenosti.
Keď musíš, tak musíš.
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 421
Registrován: pon zář 17, 2007 16:39
Bydliště: Libřice

Re: Rozdíl

Příspěvek od Jarda » čtv dub 04, 2013 9:07

To Roumec: Jestli chceš soft z CDTi originál Bosch přes kabely Bosch tak přijeď do HK, za 4500Kč jen pro členy klubu, já ho mám a vše je ok, spotřeba dlouhodobá 6,1l a nijak nešetřim. Kdyžtak napiš SZ.
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04

Odpovědět