Příspěvek
od swizz » pát dub 05, 2013 23:10
tak v prvni rade zalezi na tom, co mas vubec za kabl - interface. jestli napr. KKL nebo ELM, podle toho se pak da najit software.
s petasedmou by melo fungovat vsechno co podporuje protokol ISO 9141-2. tudiz i koncernovej kabl VAG (coz je vetsinou KKL) i kdyz je tady nahore uvedeno neco jineho. aspon teda moje ZT stim nema vubec zadne problemy...
ale porad mluvime jen o standartnich OBD funkcich. vycist dalsi specificke jednotky uz je trochu komplikovanejsi, tam probiha komunikace pres jiny protokol. v domacich podminkach to jde asi uz jen s pomoci BMW diagnostickeho programu INPA/Ediabas a KKL kablu, je mozno se dostat do ABS, klimy, imobilizeru a par dalsich asistentu. ale tady je nutna uprava softu a hardwaru (prepinovani), takze vicemene jen pro lidi co v tom umej chodit.
Po tomto uz bohuzel skutecne zbyva jen Testbook, nebo nejaka jina profi diagnostika...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
