Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Odpovědět
richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 02, 2013 16:08

Tak sem štastnej majitel R75...bomba auto...
S tím plynem mi napsali z Hradce ,že bud vyčistit -1500kč a nebo vyměnit plynovač 9tis...,že samotná membrána vyměnit nejde,,
Jinak zkoušel jsem přepínat ty režimy převodovky a nefunguje to na palubce se nic neukazuje a dále mi nejde asi tempomat když ho zapnu nerozsvítí se kontrolka a nereaguje...ach jo

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 02, 2013 16:17

berryj píše:Zdar, pokud je v tom autě montovaný KOLTEC VG 392, tak ten mám taky. Po určité době je potřeba vyčistit pístek ve vstřikování, který je ovládán krokovým motorkem. Bordel v plynu ten pístek přilepí v dolní zavřené poloze, když auto zůstane stát. Takže když třeba druhý den při jízdě přepneš z benzínu na plyn, tak neotevře a auto na plyn nejede vůbec.
Dalším místem je ventil na reduktoru, který pouští plyn od nádrže. Taky se zanáší bordelem a snižuje se průchod do reduktoru. Auto jede na čtvrt plynu OK, ale jak víc přidáš tak mu dochází dech a přepíná na benzín. Filtr na reduktoru je pod víčkem (klíč 22 myslím) v tělese elektroventilu. Cena 50-80kč. Ještě by se dal rozebrat reduktor a zkontrolovat membrány, ale to mě nikdy nezlobilo mám najeto přes 200 tis.
Pak asi už jen řídící jednotka, nebo MAP senzor.
GERA v Hradci ti to určitě vyčistí, jsou tam šikovní.
ještě je tu takovy problém za posledni dva dny tam jsem natankoval benzin cca za 350kč ale furt jezdím na plyn...ale benzin se mi ztrací a je zas na nule a to na něho nejezdím

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:57

.

Příspěvek od LukasR75 » čtv kvě 02, 2013 16:26

.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 02, 2013 16:28

Novistar píše:Ja mám taký pocit, že na benzín sa jazdí do tej doby, než sa zohreje motor. Takže to bude podľa mňa tá príčina "miznutia" benzínu. Ono sú aj systémy LPG, kde sa dá na plyn prepnúť okamžite. Len neviem, či to je taký systém LPG aj v tvojom aute.
no já když nastartuju tak je to přepnutý na plyn a jezdí to myslím na plyn hned...ale i kdyby to chvily ezdilo na benzin a pak se to preplo na LPG tak jakto ze je zapnuty LPG hned po startu a 350kč za dva dny jen na rozjezdech?to s emi zda jako blbost

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:57

.

Příspěvek od LukasR75 » čtv kvě 02, 2013 16:34

.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 02, 2013 16:37

Novistar píše:Ako som vyššie písal. Na benzín to bežne ide až do tej doby, než sa zohreje motor na určitú teplotu. Niekedy to je nastavené na cca 60°C, niekedy až na 90°C. Záleží od systému. Ja konkrétne s tým nemám skúsenosť. Jeden kolega mal niekedy Feliciu s LPG. Jemu preplo na plyn hneď ak do cca 5 sekúnd po naštartovaní zošliapol plynový pedál skoro až na podlahu. Druhý má Feliciu ešte aj teraz a jemu sa prepne na plyn až keď má motor teplotu 60°C a viac. Dovtedy jazdí na benzíne. Vždy mu to prepne kúsok pred robotu. A to má cca 3-4km cestu z domu do roboty. Takže ten benzín 350kč môžeš veľmi jednoducho minúť za tie dva dni.
No uvidim co ještě kdo napíše svoji zkusenost...a zeptam se na to i v servisu...ale jako 350kc na rozjezd za dva dny se mi zda fakt hodně...to nevim zda se pak ten plyn vubec vyplati

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:57

.

Příspěvek od LukasR75 » čtv kvě 02, 2013 16:43

.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 02, 2013 16:45

Novistar píše:Podľa môjho úsudku sa plyn oplatí až vtedy, keď jazdíš nejaké tie dlhšie trasy. Dajme tomu, že dochádzaš denne 20km a viac km do práce. Lebo len prvých cca 3-5km pôjdeš určite na benzíne, kým sa systém prepne na plyn. Keď jazdíš tak, že sa povozíš po meste a potom zasa motor zhasneš a nakopneš ho o cca 3-4 hodiny, tak nie je šanca aby sa motor ohrial a preplo ti na plyn. Preto nie je vôbec podozrivé, že ten benzín za tie dva dni môžeš vyjazdiť.
JJ tak to mladá jezdí 10-20km do práce ....a když nastartuji a sviti kontrolka ze je zapnuty plyn tak to vlastne na plyn nejede?

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:57

.

Příspěvek od LukasR75 » čtv kvě 02, 2013 16:52

.

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od berryj » čtv kvě 02, 2013 16:58

Tenhle Koltec opravdu začíná pracovat až po částečném zahřátí motoru. U mě, když přepnu hned po nastartování studený motor na plyn, tak kontrolka na přepínači bliká a jede to stále na benzín. Až když se to trochu ohřeje, tak přestane blikat a slabě svítí, to znamená že už je přepnuto.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 02, 2013 17:03

berryj píše:Tenhle Koltec opravdu začíná pracovat až po částečném zahřátí motoru. U mě, když přepnu hned po nastartování studený motor na plyn, tak kontrolka na přepínači bliká a jede to stále na benzín. Až když se to trochu ohřeje, tak přestane blikat a slabě svítí, to znamená že už je přepnuto.
jj takže když je to zapnute a blika ta kontrolka tak to vlastne jede porad na benzin ,že?to já si říkal proč to blika...
Jen bych se chtel zeptat když tam mám lpg tak je asi blbost to přestavet i na e85 abych misto benzitu tam lil ethanol....jen se ptam...

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od berryj » čtv kvě 02, 2013 17:08

Mě vychází LPG pořád jako nejlevnější. U E85 je úspora mnohem menší. Jinak v té GEŘE nemají tak úplně pravdu. Náhradní membrány do reduktoru se dají sehnat kolem 500,- (i když neoriginální). Ale věřím tomu že by to fakt stačilo jen vyčistit.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 02, 2013 17:11

berryj píše:Mě vychází LPG pořád jako nejlevnější. U E85 je úspora mnohem menší. Jinak v té GEŘE nemají tak úplně pravdu. Náhradní membrány do reduktoru se dají sehnat kolem 500,- (i když neoriginální). Ale věřím tomu že by to fakt stačilo jen vyčistit.
No prý neoriginální se neprodávaji proto se to pry musi vymenit celé-cena 9tis...jj tak já myslel jestly by slo než se motor zahreje aby to jelo na ten e85 a potom se to prepnulo na lpg...kolik vam tak zere R75

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od berryj » čtv kvě 02, 2013 17:23

Pro ně je to jednodušší. Vymění celý reduktor a mají to za chvilku. A teď si vem, že máš jen ucpaný filtr. To znamená povolit jeden šroub, vyndat starý filtr, dát nový a znovu zašroubovat. Práce tak na 5 min, cena 80kč za filtr.
Jinak musím uvést na pravou míru, mám ten Koltec ve čtyřstovce a tam je 1,6 čtyřválec. jezdím tak o 0,5-1l víc jak na benzín.
Takže ke spotřebě benzínu si přidej tak +10%.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » čtv kvě 02, 2013 17:40

berryj píše:Pro ně je to jednodušší. Vymění celý reduktor a mají to za chvilku. A teď si vem, že máš jen ucpaný filtr. To znamená povolit jeden šroub, vyndat starý filtr, dát nový a znovu zašroubovat. Práce tak na 5 min, cena 80kč za filtr.
Jinak musím uvést na pravou míru, mám ten Koltec ve čtyřstovce a tam je 1,6 čtyřválec. jezdím tak o 0,5-1l víc jak na benzín.
Takže ke spotřebě benzínu si přidej tak +10%.
palubni pocitac ukazuje spotrebu 10.5l at na to slapu nebo jedu klidne takze spotreba e cca 11.5litru?
No a ten filtr se dá někde sehnat?Dalo by se nastavit aby se to na ten plyn prepínalo dřív?protoze 350za benzin jen kvuli tomu ze sem parkrat nastartoval se mi zda fakt moc...to mi prijde levnejsi nafta...ja kdyz si to prepocitavam a slapal jsem na naftu na plnej kotel tak jsem jel za menší peníze

Odpovědět