Romane díky za typ Nakonec jsem se rozhodl do toho nevrtat a znovu pojedu kabel od kabelu a zjistím co je špatně...Rozebírat kvůli tomu světlo mi při pohledu přišlo až moc kruté... Ale díky!
Problém vyřešen Rozdělal jsem si část vnitřku,abych se dostal ke kabelům a zjistil,zda do nich jde vůbec proud.Osvětlení zapalovače OK,zapalovač mrtvo...Prostě se mi to nezdálo a šel jsem znovu a důkladně po pojistkách.Spolu s manuálem příjdu na to,že nějaký pako předemnou měnilo 15Apojistku a dalo na její místo 20A (která byla samozřejmě vyhořelá)Vyměnil a dal vše tak jak má být a jede to...Super..Problém mohl být vyřešen už ten den,co se to stalo... Přikládám fotku z demontáže http://2i.cz/e2687a5083
No ale ta pojistka nevyhožela proto, že byla dimenzovaná na 20A, ale protože někomu nestačilo 15A a evidentně ne ani těch 20A... a je otázka, jestli to nedal taky proto, že se mu to pořád pálilo kvůli nějakému zkratu.... no uvidíš jak dlouho to vydrží
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017