Zdar.
Tipy:
a) termostat chladícího okruhu bych zcela vyloučil (resp. jinou závadu na motoru) - buď by se to brzo přehřívalo, tlakovalo by to do expanzky nebo by byl motor podchlazený....atd......kolik má teplotu chladící kapalina po ujetí 10 km?)
b) ucpaný radiátor topení
c) nefunkčnost klapek/servomotorků, co otvírají přístup vzduchu k radiátoru.
d) nějaký blok v hadicích, co přivádí chladící kapalinu do radiátoru
e) zkus si udělat "samodiagnostiku" klimatizace, jde to ručně v kabině bez dalšího nářadí, někde jsem viděl návod, ale kruci se nevzpomenu kde......
ad a) tady se třeba mýlím, neznám přesně chladící okruh naftového motoru, tedy nechť mě někdo prosím opraví
ad b) pokud to budeš čistit, tak se neřiď příliš striktně tím návodem, co je tu uveden (
viewtopic.php?f=9&t=5084), chybí tam jedna zásadní informace, tak ať se s tím zbytečně nenadřeš nebo něco neponičíš....
ad c) a d) zkus nejprve udělat následující: pokud má tedy chladící okruh po zahřátí normální provozní teplotu (tzn. nad 80°C), zkus tedy sundat kryt pod volantem a kryt napravo u řidičových nohou, co je u toho výdechu. Mačkáním tlačítka topení prověř funkci servomotorku. Prověř, zdali je radiátor topení teplý- a to jak topná, tak vratná trubka.