Stránka 8 z 16

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 7:38
od BenjaminUO
To Trunda: nojo já jsem takový blbec, dělám vždycky všechno z gruntu a jelikož Land Rover je taky na dílně už 14 dní, tak jezdím služební valníkovou dodávkou a potřebuji Rovera honem vyřešit. Po městě se s šířkou 2,5 metru blbě parkuje :roll: :D

To lenham3: díky moc za nabídku, nyní to musím vyřešit nějak hned, příště se rád ozvu.

To Range Rover: chápu, ono to nebylo vidět, a tím, že větrák za normálních podmínek ani nespouští, tak by si toho člověk ani nevšiml - my na to přišli tím, že jsme řešili proč pořádně nechladí ani natlakovaná klima..

To JakubP: ještě jednou se omlouvám za pozdní telefonát a děkuji moc za ochotu a rady mir: Dnes jsem vše objednal - zítra dorazí:
- nový chladič klimy
- větrák z odkazu, který jsi doporučil
- a ještě filtr vzduchu.

Olej a olejový filtr je vyměněný od bráchy (Range Rover) a pylový jsem dával nový při plnění klimy. Tak snad to bude vše.

Prosím Tě - je třeba ještě nějaké ty plastové mezikusy nebo spojky nebo tak něco? A v tom vlákně tam daváji pořád nějaký rezistor - ten je třeba taky nebo to máš bez něj? Bude stačit to co přijde a budeme to schopni rovnou namontovat a zapojit?

Ještě jednou díky moc :!: mir:

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 7:40
od Jenda
trunda se spletl je to profidily.cz

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 7:52
od BenjaminUO
Jenda píše:trunda se spletl je to profidily.cz
Aha, já jsem si říkal, proč mi to nejde, nakonec jsem skončil na profi-autodily.cz
Takže profidily.cz...díky.

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 8:02
od Trunda
Jj, odkazem jsem si nebyl jistý - psal jsem to z telefonu a tak jsem doufal, že to třeba do-googlíš :-)Ale poradil sis, tak fajn ;-)
Hele tak jako zas je to staré auto a už relativně komplikované, takže je jasné, že sem tam nějací kostlivci vylezou, ale tohle jsou prkotiny. Nejdůležitější u R75 je to, aby to byl kus, do kterého nikdy nezatékalo a nezatéká. Protože jak začnou oxidace v elektronice a vlhko v autě začne ničit čalounění, odstartuje to korozi prahů atd., tak je to pak o nervy. Ale to by nemusel být tvůj případ. Každopádně je potřeba tohle průběžně hlídat a tím si zajistíš dlouhověkost auta ;-)

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 10:26
od JakubP
Zapojil jsem to bez zlatého rezistoru podle spodní části návodu v odkazu.Funguje to v pohodě,vyzkoušeno loni v horku při toulkách u Jadranu ;)

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 14:48
od Range Rover
Do mého bývalého Tourera určitě nezatéká, jednak tam není střešní okno, koberce byly vždy suché a odtoky před čelním sklem pod kapotou jsem pravidelně profukoval a byly průchozí, nezanesené.

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 18:09
od Keksin
Ještě bych vyměnil filtr na odsávání klikové skříně/hřídele(nebo jak se to jmenuje).

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 18:14
od Range Rover
Nevím po kolika se mě měnit, ale měnil jsem ho při 120 t., teď to má 151...

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: čtv čer 29, 2017 18:21
od Keksin
Co vim, že tam je, tak mně to Mirda mění kazdej rok(20tkm).

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: pát čer 30, 2017 8:01
od BenjaminUO
Keksin píše:Co vim, že tam je, tak mně to Mirda mění kazdej rok(20tkm).
Díky, mrknu na to...

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: pát čer 30, 2017 8:16
od BenjaminUO
Tak jsem ty větráky, jejich rychlosti, nastavení, rezistory a všechno prostudoval, Jakubovi díky moc za odkazy a za rady...ale normálně jsem chlapi vyměknul a rozhodnul se sehnat originál. Takže jsem dnes vrátil objednaný univerzál větrák, nechal si jen nový chladič klimy a filtr vzduchu, a sháním originál. Vím, že na anglických fórech jsou tisíce aut, které jezdí a fungují bez originálu velmi dobře a že se větrák spustí u 2.0 CDT jednou za uherskej rok, ale...nějak bych si to prostě přál mít tak, jak to bylo vyrobený...asi jsem divnej...upravoval jsem spousty aut, ale u rovera se mi do toho nechce...

A teď otázka, kde nejlépe a nejlevněji sehnat originál motor větráku? Vím, že je tu dodává lenham repasované, píšu mu SZ, ale taky vím, že je mimo ČR snad na tři týdny. Na rimmerbros stojí raketu, na ebayi jsem našel nejlevněji toto:
http://www.ebay.co.uk/itm/Rover-75-MG-Z ... Sw8d5ZUYzl

A pak ještě tady celý set levněji, ale tam mě mate, že píšou, že je i na 2,0 diesel a vypadá to jako na benzín:
http://www.ebay.co.uk/itm/Rover-75-MG-Z ... SwvflZTpMO

Věděl by prosím ještě někdo o nějaké lepší nabídce někde? Smířil jsem se s tím, že to budu skládat ještě 10 dní, takže čas už tolik nerozhoduje, spíše cena.

Díky moc.

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: pát čer 30, 2017 8:19
od BenjaminUO
Range Rover píše:Do mého bývalého Tourera určitě nezatéká, jednak tam není střešní okno, koberce byly vždy suché a odtoky před čelním sklem pod kapotou jsem pravidelně profukoval a byly průchozí, nezanesené.
Žadné známky po vlhkosti - chtěl jsem dát palec nahoru, ale žádný takový smajlík jsem nenašel ;)

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: pát čer 30, 2017 8:43
od Trunda
V podstatě je to tak, že originální díly už dnes seženeš opravdu buď na rimmerech, nebo sem tam na eBay, kde to dávají různí prodejci z toho důvodu, že se jim to ještě někde válí na skladě a potřebují se toho zbavit.

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: pát čer 30, 2017 8:47
od Pítrs
Ještě je otázkou, jak důvěryhodní jsou ti ebay prodejci......
Je to jak kdy, ale jestli se jedná o cenu, tak bych volil ten repas a počkal ty 3 týdny a neřešil jakýsi ebay.
Jistě se dá vyrobit bastl, třebas na špičkové úrovni a velmi spolehlivý, otázkou je, jaké by byly nutné časové a finanční investice....

Zde je celý komplet za 165 liber.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-MG-Rover- ... Swd~RZUmf-

Ale o prodejci "tazopartsco" jsem nikdy neslyšel, píše tam, že je specialista značky....

Re: 2002 75 Tourer - představení nováčka

Napsal: pát čer 30, 2017 10:42
od JakubP
Tak určitě je správná cesta jít do originálního řešení.Jsem taky zastáncem zachování originality,ale mojí 75 mám na běžné ježdění a neočekávám,že by se z ní za dvacet let stal hodnotný veterán,proto jsem šel cestou předělávky,která je funkční a narozdíl od originálního řešení myslím i trvanlivější.A kdyby na to přišlo tak i vratná,dá se kdykoliv namontovat původní řešení.
Když už jsi se takhle rozhodl,já osobně bych koupil originál díl u Rimmers a něšetřil.Ale to je na tobě samozřejmě...
Pokud chceš nakoupit druhovýrobu,nebál bych se prodejců na Ebay,nakoupil jsem tam spoustu dílů,aut a ostatního a nikdy neměl problém.To,že ho tady nikdo nezná nic neznamená,myslím že vzhledem k velikosti Velké Británie a množství aut to ani nejde znát všechny.Řídil bych se počtem feedbacků a nakupoval bych tam,kde mají rovnou vyčíslenou dopravu do zahraničí.To by pak ukazovalo na druhý odkaz.Je otázka,jak dlouho bude doprava opravdu trvat.