Těsnění pod hlavou?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Těsnění pod hlavou?

Příspěvek od Trunda » čtv led 09, 2020 15:18

Pokud v tom předchozím servisu dali plechové MLS těsnění, tak se není co divit, že je tenhle problém. Ale pak to znamená, že je potřeba ho jen vyměnit za správné elastomerní těsnění a jede se dál. Dokonce není potřeba měnit nic jiného, není ani potřeba přebrušovat hlavu, jen vyměnit těsnění, takže taková oprava nemusí stát víc jak 1000,- za materiál plus jeden den práce. Základem je to auto dát do prověřeného servisu.
Mimochodem, i když si pořídíte jiné auto, tak při natrefení na nespolehlivý servis, budou takovéto problémy pokračovat dál. Navíc kupovat ojeté auto, které je vyrobeno dejme tomu od roku 2010 je psychologická a ekonomická sebevražda ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jana G.
Příspěvky: 129
Registrován: čtv bře 22, 2018 18:40
Bydliště: Klabava, Plzeňský kraj

Re: Těsnění pod hlavou?

Příspěvek od Jana G. » čtv led 09, 2020 17:51

Tak my samo, pokud se rozhodneme neopravovat a prodat tak jak je, opět půjdeme do Rovera, ale tentokrát v naftě. Na běžný ježdění máme Audinu :D
Rover 75 1,8

Odpovědět