Stránka 2 z 2

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: pon bře 16, 2009 13:34
od Skic
Ja si myslím, že problém je v zadných tlmičoch. Mne tiež začalo skákať auto, čo pred tým nerobilo. A mám zlé zadné tlmiče.

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: pon bře 16, 2009 20:35
od rudiger1
vidim, ze kontrolovat sa toho bude dost po Vasich skusenostiach, kazdopadne som aspon rad, ze to nie je konstrukcna vada roverov a dufam, ze sa na to coskoro pride - a ze to prezijem, ked to budem platit :)

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: pon bře 16, 2009 21:51
od Zakar
rudiger1 píše:Teraz som volal znamemu z STK a povedal mi ze viac mi odhalia na geometrii ako na STK a ta geometria sa mi po zime naozaj zide. Tak to po prezuti najprv skusim tam.Skor ma stve, ze vservise mi tvrdili, ze vsetko okrem toho, co mi menili, je v poriadku. myslel som si ze po zasahu v servise bude vsetko OK.
A co test tlumičů ???

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: čtv bře 19, 2009 10:36
od janino
Nazdar ja mam tiež 75 V6 2.0 priznávam mam radšej športovejšiu a rychlejšiu jazdu a tiež som mal problom si zvyknuť že to auto sa správa inak ako som naučený lebo to jednoducho nieje šporťák a nedrží tak ako by som chcel. Určite treba urobiť tie veci ako ramená, uloženie ramien a tyčky stabilizatora. Mne ale nakoniec ulahodilo ked som vymenil kolesa. Lupol som tam 225 45 R17 a pneu Goodyear eagle F1 a auto sedi ako pribité!!! Som maximálne spokojný. Síce trošku viac papá a je dost citlive na vyjazdene kolaje ale za ten pocit istoty v zakrutach alebo pri myskach to stoji!!! Teraz akurat riešim vymenu motora idem tam dávať 2,5ku, nové športové kotúče a zdvojený výfuk ako na V8.

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: pát bře 27, 2009 16:32
od pirát
Uz dva tyzdne som majitelom Rovera 75 velmi som sa na toto auticko tesil je super ale ten problem s jazdou po vyjazdenych kolajoch mam aj ja. Capy ani silentbloky som nekontroloval lebo nebol cas, obute mam letne Goodyear Excellence 215/55/16 a je fakt ze na ceste musim riadne drzat volant aby som siel rovno ak nabehnem na vyjazdenu kolaj volant sam zatoci do strany a musim korigovat riadenie rukou. Inak co sa tyka sedenia na ceste ak drzim volant riadne tak sedi ako priklincovane aj vo vysokych rychlostiach. Dam si asi skontrolovat cele riadenie ci tam nie je vola.

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: pát bře 27, 2009 17:01
od max80
.

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: stř dub 15, 2009 21:19
od rado
Dúfam, že nebude vadiť, keď otvorím túto staršiu tému. Nemám problém s tým, že by moja 75 nesedela - sedí krásne, ale písalo sa tu o klepotavých zvukoch z prednej nápravy. Tieto občas počujem - konkrétne vždy keď parkujem na nerovnom teréne (trávnaté/štrkové parkoviská) už pri dobrzďovaní - t.j. pri rýchlosti do 10 km/h. Robí to už dlho, takže si ani nepamätám či to bolo niekedy inak, ale mám pocit, že 2 roky dozadu som tieto zvuky nepočul. Čo toto spôsobuje resp. čo by bolo treba vymeniť alebo nastaviť - ide o vôľu čapov ktorá sa tu spomínala?

PS: Ide o R75 rok 2000 a zachvíľku bude mať okrúhlych 100tis km.

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: čtv dub 16, 2009 5:14
od Tommi_82
dělá mi to taky a když auto brzdí motorem v rychlosti 10-20km/h a u toho ještě zatáčím doprava na malilinkatých nerovnostech (pravidelně když přijíždím k rodičům před garáž) tak se to rozvibruje a bouchne to třeba 10x za sebou tichoučce. Když vletím ve velké rychlosti na nějakou nerovnost tak to bouchá silněji ale jen jednou.

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: čtv dub 16, 2009 6:51
od Welinka
Taky se přidávám..

Všeobecně se musí vzít fakt že 75tka je více "houpací" auto..je to nejenom celou kontrukcí,ale každé auto má jinou tvrdost tlumičů, čili za to super pohodlí je to trošku daň..ale taky..75tka není auto na závodění a zkoušení zda v zatáčce bude sedět.. 75tka je vznešený gentleman :!:

Chce to kvalitní pérování(jak píše Zakar lepší pneuservis má k dispozici test tlumičů), zkontrolujte vůle na nápravě..ramena,silentbloky.. "nemocné" silentbloky a ramena ve špatném stavu poznáte nejenom po jízdě dírami, i když auto dáte na hever..kolo nesmí mít vůli do boků, při prudším sešlápnutí plynu v nižší rychlosti= auto "škubne".. MAX80 má pravdu, v kolejích skutečně nesedí žádné auto..neštěstí pak jet tím když prší :roll:

Tommi všimla jsem si že taky řešíš ramena a silentbloky? Pokud auto jakkoliv táhne,ať už máš nebo nemáš něco s nápravou, chce to každopádně (i po zásahu do nápravy) laserovou geometrii.. najednou pak nechávám dělat spolu s geometrií světel. ale nezačínala bych tím.. Pneu se ti sjíždějí rovnoměrně? To je jedna z dost důležitých věcí, jsem naučená tohle kontrolovat cca každý měsíc..

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: čtv dub 16, 2009 8:01
od Tommi_82
Jojo řeším, gumy jsem po zimě kontroloval, sjetý jsou víceméně rovnoměrně. Každopádně tak do roka se stoprocentně chystám na výměnu, zatím to beru jakože je to teprve v plenkách. Ještě to chvilu nechám a pak budu muset zainvestovat do nových ramen. Jinak když už to řešíme, napiš mi prosím osobku na kolik přijde celej set spodních ramen v originále, dikec. Ne že bych na to teď měl zrovna našetřeno ale tak do zimy se tím asi budu muset zabývat. Doufám že pak bude tak 150 tis. km od tohohle pokoj.

Re: nesedi v zakrutach - chyba je vo vodicovi ?!

Napsal: čtv dub 16, 2009 22:43
od rudiger1
Zdravim vsetkych.
Tak vidim ze diskusia, aj ked som tu dlhsie nebol bezi dalej. Opat teda pridam aj svoje poznatky. Ramena som menil na prednej naprave minuly rok, gumy mam skoro nove, tam je vsetko OK. Nechal som si vsak od Vas poradit a isiel som na laserovu geometriu no a tam bola zistena velka vola a cuduj sa svete :) auto sa teraz sprava uplne inak!!! Ovela lepsie sedi na ceste aj v zakrute. Je jasne ze toto auticko nie je zavodne, aj som si to vzal k srdcu....a som ovela spokojnejsi. Zase za to pohodlie mi to auticko urcite stoji :)