To znám.
Zamrzlé zámky v tomto počasí nic výjimečného. Nouzově jednorázově to řeší horkovzdušná pistole, nebo když jdou otevřít aspoň jedny dveře, tak nastartovat a nechat běžet chvíli se zapnutým topením. Příště se to ale zase opakuje. Je to potřeba rozdělat vysušit a namazat.
Alarm se podaří spustit i jak se se zamrzlými zámky všelijak zamyká, odemyká, zavírá, otvírá, až se to zblbne a pak řve.
Problém s elektroinstalací
Re: Problém s elektroinstalací
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s elektroinstalací
Olsone, tobě zamrzaj zámky, že se nemůžeš dostat do auta? Mě zamrzaj tak, že nedrží zavřený dveře, v zimě sebou vozím gumovou paličku a musím poklepat zámek na dveřícha většinou pak zavřu
, ale než se auto ohřeje, tak se dveře u spolujezdce tváří, že jsou otevřený a tím pádem musím ručně zhasnout vnitřní osvětlení. Zajímavý je, že i tak jde pak auto dálkou zamknout.
Teď mi 4 dny stálo, a přišel jsem a mrtvá baterka (rok stará), měla 6V. Dal jsem na ráno na nabíječku, jel druhým. Přijedu večer, baterka pořád na 5,7V a nabíječka v chybě. Tak jsem ampermetrem zjistil, že vypnutý auto bere skoro 2,5A. Postupně jsem tahal pojistky a zjistil, že to žere rádio. Mám Highline navigaci a zjistil jsem, že moduly kolem rezervy jsou orošený, na dně vlhko. Vypadá to, že tam prosakuje voda mezi plechama v horní hraně nákladovýho prostoru (mám kombíka) a pak to stejká po držáku tv tuneru dolů. Všechno jsem vysušil a zatím je klid. Navíc v tom vlhku co je teď venku se mi začalo otvírat sklo pátejch dveří, už se mi to kdysi stalo, vyřešil jsem odpojení spínače na tom skle a až ten spínač vyschne, bude to zase v cajku. I tohle možná pomohlo tu baterku vyšťavit, protože když jsem ji nabil, tak ten magnet se snažil sklo otevřít každejch pár vteřin...

Teď mi 4 dny stálo, a přišel jsem a mrtvá baterka (rok stará), měla 6V. Dal jsem na ráno na nabíječku, jel druhým. Přijedu večer, baterka pořád na 5,7V a nabíječka v chybě. Tak jsem ampermetrem zjistil, že vypnutý auto bere skoro 2,5A. Postupně jsem tahal pojistky a zjistil, že to žere rádio. Mám Highline navigaci a zjistil jsem, že moduly kolem rezervy jsou orošený, na dně vlhko. Vypadá to, že tam prosakuje voda mezi plechama v horní hraně nákladovýho prostoru (mám kombíka) a pak to stejká po držáku tv tuneru dolů. Všechno jsem vysušil a zatím je klid. Navíc v tom vlhku co je teď venku se mi začalo otvírat sklo pátejch dveří, už se mi to kdysi stalo, vyřešil jsem odpojení spínače na tom skle a až ten spínač vyschne, bude to zase v cajku. I tohle možná pomohlo tu baterku vyšťavit, protože když jsem ji nabil, tak ten magnet se snažil sklo otevřít každejch pár vteřin...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Problém s elektroinstalací
Michale, jak kdy. Někdy to nejde otevřít, zvlášť LZ dveře, kde už se hlásí ten klasický neduh (když už je to vyběhané). A když je vlhko nebo prší a pak mrzne, tak je to hotovo. Někdy to otevřít jde, ale už to nezavřu. Někdy stačí párkrát dveře procvakat a pak zavírají, někdy to je na horkovzdušku, nebo aspoň přivřít a chvíli topit vevnitř. Přitom v interiéru mám sucho, nikudy nezatéká. Je potřeba tu vlhkost vyhnat z mechanismů zámků a namazat to, aby se tam zas nedostala. Ale jak se mě do toho strašně nechce...
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Problém s elektroinstalací
Mám z loňska zkušenost, že i když je proudový odběr u zamčené 75 jak má být, tak po dvou týdnech stání už se startér jen líně převaloval. Pravda akumulátor nebyl úplně fit.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s elektroinstalací
My máme obě auta na denní ježdění, takže tak dlouho stojí málokdy. Čím víc nad tím přemejšlím, tak si myslím, že za to 4 denní vybití může to sklo v pátekch dveřích - tím jak se každou chvíli vodou zblblej spínač snažil otevřít, tak pořád držel v pohotovosti tunery a navigaci, která se rozběhne už jen při otevření dveří, bez ohledu na to, že není klíček ve spínačce a protože ty krámy berou skoro 2A, tak to šlo rychle...
Jinak otevřít dveře mám problém jen když kolem nich přimrznou gumy (pokud ksem je včas nenamazal), zámky jsou na otevření v cajku. Hůř jsou na tom s tím držením pak. Někde na netu jsem viděl video, kdy za hnusnýho počasí někdo odďelal tapec na dveřích a celej vnitřek byl orosenej, to se pak proti zamrzání řeší blbě...
Jinak otevřít dveře mám problém jen když kolem nich přimrznou gumy (pokud ksem je včas nenamazal), zámky jsou na otevření v cajku. Hůř jsou na tom s tím držením pak. Někde na netu jsem viděl video, kdy za hnusnýho počasí někdo odďelal tapec na dveřích a celej vnitřek byl orosenej, to se pak proti zamrzání řeší blbě...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Problém s elektroinstalací
mě to nedržení dveří nějak kdysi řešil Lenham, nicméně, nezávisle na něm mi to funguje teďka tak, že když nechcou držet ty dveře zavřené, tak stačí je podržet a někdo zevnitř zamáčkne hříbek a jeto. Eliška se to naučila, jen Helča je trochu nesvá 
Mě teďka v mrazu houkala dvoustovka, nikde nic, auto zamčené a houkalo... tak jsem z něj vyndal techničák a nechal ju odemčenou a je klid.

Mě teďka v mrazu houkala dvoustovka, nikde nic, auto zamčené a houkalo... tak jsem z něj vyndal techničák a nechal ju odemčenou a je klid.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
