Stránka 2 z 3
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv říj 14, 2010 7:57
od INZER
Tak mi odešel setrvák,ale skoro ze dne na den. Před měsícem se měnila spojka a vypadal ok,ale včera se vy.ral uplně a to je rachot! A na fungl novej jsem se vyprd,vzal jsem jetej s roční zárukou za 45 eček. a než to bude hotový,tak vás budu zdravit z vochcávky
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv říj 14, 2010 12:32
od Tommi_82
A je to fakt setrvačník?
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv říj 14, 2010 12:53
od INZER
Roverguru Mareda to potvrdil na 100%, včera s tím jezdil a řek že určitě je to on, mlátí i do spojkovýho pedálu.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: pon lis 01, 2010 22:24
od INZER
Tak setrvák vyměněný,ale cestou jsme přišli na to,že je ještě potřeba vyměnit řemenici klikové hřídele. Má někdo tip,kde sehnat ? Spekuloval jsem nad bmw vrakárnou,že bych tam dal tu samou z motoru m47r. Bude to ta samá,nebo ne?
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: pon lis 01, 2010 22:50
od AnderN
Katalog ELITu říká, že tahle sranda má jejich objednací kód
8000 0366 a stojí cca 8,5 tisíce českokreditů. U jednotlivých značek má tato katalogová čísla:
Kód: Vybrat vše
BMW 11 23 2 247 887
LAND ROVER LHG100750L
ROVER LHG100750
Je to výrobce CORTECO, zároveň je tam uvedeno asi 15 náhrad výrobců jiných (ale ty asi v ELITu nemají, to zas jinde).
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: pon lis 01, 2010 22:54
od INZER
No právě, ale už mě nebaví do něj cpát prachy. Půjde tam nějaká lepší z vrakárny. Stějně půjde do roka pryč.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 6:16
od Tommi_82
Ty vole no fakt, řemenice u rimmerů stojí 200 liber. Nechápu co je na tom tak drahýho. Vobyčejná dvouřemenice.
Jak se projevuje ta špatná, vůbec mě nenapadá co by se na ni mohlo pokazit??
Vím že Thomson to kdysi kupoval, dával sem myslím fotku ale kde a za kolik to netuším.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 8:47
od INZER
Při nastartování a následným volnoběhu zvoní a drnčí. Je tam prej nějakej stabilizátor torzních kmitů,kterej se tuatam vysype.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 9:47
od Tommi_82
a to je tak moc slyšet?
Je taky otázka jestli ten stabilizátor je přímo v té řemenici nebo se to stabilizuje tím nasazením řemenice na ozubený kolo. Třeba tam jsou jen vymlácený zuby toho ozubenýho kola a to stojí o dost míň(položka 4
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001733). Teďka samozřejmě jenom spekuluju bez znalosti problému, ale samotnýho by mě zajímalo jak to tam je.
EDIT: Takže dedukce zcestná.
Díky za vysvětlení Thomsone.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 9:49
od Thomson
Je to normalni remenice s pruznym ulozenim tedy 2 kusy zeleza zalite v gume. Z BMW nepasuje, vypada stejne ale je uplne jina. Ja jsem ji kupoval original v RokoMoto ale pokud to chces prodavat tak bych ji normalne zavaril.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 11:13
od INZER
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 11:39
od Tommi_82
Nebudou to jen ložiska?
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001723 položka 6 a 7
Dyť tam z těch dvou řemenů nemůže bejt takovej tlak aby klikovku ohnul... Nechápu.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 11:42
od Thomson
Tak to je celkem divne, to by muselo mlatit jak svina a taky by tama musel tect olej.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 11:48
od INZER
Taky to mlátí jak svině. ale už je na cestě...
http://cgi.ebay.co.uk/Crankshaft-Rover- ... 27a89691a6
ložiska? nevím,už nemám nápad.
Re: dvouhmotový setrvačník + řemenice klikové hřídele
Napsal: úte lis 02, 2010 11:55
od Thomson
No pokud je to tak volne tak ty salky budes muset dat stejne nove.