Navi pro 75
Re: Navi pro 75
Jeytee vďaka za obsiahlu odp. Jedná sa o navi v chrysleri. Kúpil som ho bez DVD, požičal som si jedno originálne DVD a dal si ho napáliť. Dosť často mi ale vyhadzovalo hlášku.error reading disc. Tak som toto vypálené DVD dal znovu prepáliť, povedal som chalanovi, nech to vypáli kvalitne. Odvtedy problém výrazne ustal, ale neprestal celkom. Neviem ale ako kvalitne ho prepálil. Preto ma zaujímalo, či stačí dať kvalitne prepáliť toto moje DVD, alebo mám zohnať to originálne a to dať prepáliť / to je ale dosť problém zohnať/. Či to má technicky zmysel napáliť to prepalované DVD ale kvalitnejšie.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Navi pro 75
kopirovanim vznikaju chyby prepoctu... cize v skratke zozen znova oigos a daj to KVALITNE prepalit.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navi pro 75
To by bylo oboustranné a ne dvouvrstvé. Dvouvrstvá (i oboustranná, tedy až 4 vrstvy zápisu) bývají skutečně DVD, nikoliv CD (z běžně dostupných).Jeytee píše:Dvojvrstve je jen DVD, o dvojvrstvem CD nevim. No mozna o nem vim ale mozna uz se nedela a palilo se na obe strany, tzn vypalis jednu, otocis, vypalis na druhou.
undy -- ideální by bylo přepálit originál. Je dobré se přitom ujistit, že přepaluješ na stejný typ média (existuje řada formátů -- DVD+R, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW, některé z nich dvouvrstvé (DL = double layer), případně ještě oboustranné). Pokud se ti ale povede např. v PC to přepálené DVD celé bez problémů přečíst a uložit např. ve formě ISO image, neměl bys mít problém. Jen to přepálit na kvalitní vypalovačce a hlavně na stejný typ média.
Re: Navi pro 75
Souhlas s klukama. Vypal original, nejlip si ale predtim udelej image originalu do sveho PC ci ntb.
JJ Ondro napsal jsem to spatne.... jsem si toho vedom (oboustranne nikoliv dvouvrstve)
JJ Ondro napsal jsem to spatne.... jsem si toho vedom (oboustranne nikoliv dvouvrstve)
Re: Navi pro 75
Pokud navigace vyplivne napálené CD, tak jsem přesvědčen, že ho nechce proto, že je to přepalovací CD (RW). Proč je to tak, nevím. Použi CD které lze nahrát jen jednou (označené R), to problém na 99% vyřeší.
....a dej vědět jaký je výsledek!
....a dej vědět jaký je výsledek!
Re: Navi pro 75
Tak kuci, dneska jsem po nejakym case vytahl svou krasavici 75 z garaze abych ji projel a "odsolil na wapce".
Vypalil jsem si zminovane nove mapove podklady Navteq VDO Dayton 2010/2011.
Diky Vladkovi jsem ale podlehl schíze a radeji jsem si podklady vypalil 2x, kazde CD s jinym nastavenim vypalovani (Disk-at-once, Power-burn..atd) obe CD ovsem nejmensi rychlosti 8x.
Kazdopadne obe CD mi v aute funguji naprosto skvele, nacteni podkladu je okamzite, zadny problem nenalezen.
Nevim tedy Vladko odkud jsi stahoval tyto podklady ale u me zadny problem. Zatim mam stazene pouze CD s EE (Eastern Europe) ale planuju si sosnout i WE (Western Europe)
Jediny problem ktery jsem zaznamenal je ten ze jelikoz podklady jsou pro rok 2010/2011 tzn ze byly vytvoreny v roce 2010 tak tam nejsou zaneseny nejnovejsi cesty, konkretne treba nova cast Prazskeho obchvatu (ze Slanske dalnice az po D1) takze vam navigace ukazuje ze jedete polem jako me dneska.
Tak me napadlo. Vladko, na jaky medium jsi to palil? na CD nebo DVD? Formatu + a - nejsou dulezite, RW je jasny ze je nevhodne. Ptam se proto ze si myslim ze pokud jsi to vypalil na DVD tak to nemusi fungovat. Vypal to na CD.
Dej vedet, kdyztak v ramci moznosti poradim.
Vypalil jsem si zminovane nove mapove podklady Navteq VDO Dayton 2010/2011.
Diky Vladkovi jsem ale podlehl schíze a radeji jsem si podklady vypalil 2x, kazde CD s jinym nastavenim vypalovani (Disk-at-once, Power-burn..atd) obe CD ovsem nejmensi rychlosti 8x.
Kazdopadne obe CD mi v aute funguji naprosto skvele, nacteni podkladu je okamzite, zadny problem nenalezen.
Nevim tedy Vladko odkud jsi stahoval tyto podklady ale u me zadny problem. Zatim mam stazene pouze CD s EE (Eastern Europe) ale planuju si sosnout i WE (Western Europe)
Jediny problem ktery jsem zaznamenal je ten ze jelikoz podklady jsou pro rok 2010/2011 tzn ze byly vytvoreny v roce 2010 tak tam nejsou zaneseny nejnovejsi cesty, konkretne treba nova cast Prazskeho obchvatu (ze Slanske dalnice az po D1) takze vam navigace ukazuje ze jedete polem jako me dneska.
Tak me napadlo. Vladko, na jaky medium jsi to palil? na CD nebo DVD? Formatu + a - nejsou dulezite, RW je jasny ze je nevhodne. Ptam se proto ze si myslim ze pokud jsi to vypalil na DVD tak to nemusi fungovat. Vypal to na CD.
Dej vedet, kdyztak v ramci moznosti poradim.
Re: Navi pro 75
Tak mám doma ten originál, len ako zistiť aký typ média to je? Inak to pprdošlé napaľované DVD dual layer bolo R, nie RW. Bohužiaľ, ani táto šanca nevyšla. Ešte mi v PC obchode radili, že ideálna rýchlosť je tá, ktorá je na médiu, že keď to dám na nižšiu, nebude to lepšie, možno snáď aj horšie. Čo vy na to, mám to dať na 1-2?
Inak podľa mňa ideálna rýchlosť je 240kmh po roms*ej osade..
Inak podľa mňa ideálna rýchlosť je 240kmh po roms*ej osade..
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Navi pro 75
undy od hornych salib to mas ku mne kusok takze teoret by som s tym mozno vedel daco pospekulovat niektory vikend
len neviem ktory a neviem aky obchod ti poradili ale asi by som tam uz nic nekupil ale to je moj osobny nazor
len neviem ktory a neviem aky obchod ti poradili ale asi by som tam uz nic nekupil ale to je moj osobny nazor
Re: Navi pro 75
Bol to bežný PC obchod, kde DL DVD ani nemali. Som v tomto laik, rád si nechám poradiť. Odkiaľ si?
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Navi pro 75
Undy..Vlož medium (CD/DVD) do mechaniky a spust Tento počítač a dej si pravym tlacitkom mouse "vlastnosti jednotky CD/DVD/RW" ..proste mechaniky v ktere mas vlozene medium, tam ti to napise velikost media. tzn ze 650-700MB budes mit CD, 4.7GB budes mit jednovrstve DVD a cokoliv co bude mit viac ako 5GB je dvojvrtstve, čiže kolem 8-9GB se jedna o dvojvrstve DVD.
V tvem pripade si taky myslim ze rychlost vypalovani media neni dulezita jelikoz mas nove auto, tudiz novou a jiste kvalitni mechaniku. Spis bych se poohlidl po kvalitnejsich DVD/DL mediich.
Pomalejsi vypalovani se doporucuje u starsich CD/DVDmechanik. Takze klidne to muzes vypalit doporucenou rychlosti. Je treba to ale odzkouset, tezko ti radit takhle na dalku, otestuj a uvidis. Kazdopadne nezapomen se ulozit na disk image tohoto DVD.
Idealna rychlost v zminovane osade se ale odviji od typu auta, nove bych takhle nedevastoval a nebo bych pouzil spise radlici pripadne navařene trubky tzv. "lešeňovky" a samozrejmosti jsou kvalitni sterace ktere zvladnout stirat i necistoty o vyssi hustote Napřiklad takové Tatře 815 VVN 8x8 stačí na průjezd takovou osadou i minimalni rychlost a lze s ni projizdet i skrz objekty nejen z kartonu, drevotrisky ale i hliny a cihel. Samozrejmosti je hladký průjezd unimobunkami a maringotkami.
Mimoto s tvymi auty bych se bal projizdet takovou osadou i vyssi rychlosti nez uvadis, je totiz docela pravděpodobné že i za takové rychlosti by jsi mohl přijít o kola, stěrače, zrcátka a jiné rychle odmontovatelné díly
V tvem pripade si taky myslim ze rychlost vypalovani media neni dulezita jelikoz mas nove auto, tudiz novou a jiste kvalitni mechaniku. Spis bych se poohlidl po kvalitnejsich DVD/DL mediich.
Pomalejsi vypalovani se doporucuje u starsich CD/DVDmechanik. Takze klidne to muzes vypalit doporucenou rychlosti. Je treba to ale odzkouset, tezko ti radit takhle na dalku, otestuj a uvidis. Kazdopadne nezapomen se ulozit na disk image tohoto DVD.
Idealna rychlost v zminovane osade se ale odviji od typu auta, nove bych takhle nedevastoval a nebo bych pouzil spise radlici pripadne navařene trubky tzv. "lešeňovky" a samozrejmosti jsou kvalitni sterace ktere zvladnout stirat i necistoty o vyssi hustote Napřiklad takové Tatře 815 VVN 8x8 stačí na průjezd takovou osadou i minimalni rychlost a lze s ni projizdet i skrz objekty nejen z kartonu, drevotrisky ale i hliny a cihel. Samozrejmosti je hladký průjezd unimobunkami a maringotkami.
Mimoto s tvymi auty bych se bal projizdet takovou osadou i vyssi rychlosti nez uvadis, je totiz docela pravděpodobné že i za takové rychlosti by jsi mohl přijít o kola, stěrače, zrcátka a jiné rychle odmontovatelné díly
Re: Navi pro 75
Takže prepálené orig DL DVD- , odvtedy to ide bez ťažkostí. Vďaka za rady. Akurát že na ňom mám len záp. európu a oficiálne ani neoficiálne vých európu nezoženiem. Mal som ešte jeden nápad, kúpil som na ebay DVD čka na chrysler/iný typ auta/ s mapami vých . európy. Mapy sú do navteq-takisto ako moje. Nedalo by sa to nejako dostať na to moje DVD? Myslím nahrať obe DVD do PC a tam nejako vybrať potrebné súbory a napáliť to na daľšie DVD, ktoré by mi išlo v aute aj s mapami? To len taká laická otázka...
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Navi pro 75
kedysik som to takto nejak robil na mojom mio lebo som mal iba 1gb kartu a nevosiel mi tam komplet podklad eu vychod zapad tak som vyhodil litvu a take krajinky.
Re: Navi pro 75
Myslíš, že keby som sa niekedy za Tebou zastavil a nechal Ti tam oba disky, skúsil by si to? Samozrejme, nie zadarmo, viem oceniť čas aj pomoc. Číslo na Teba mám, zavolal by som. Vďaka, Martin
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Navi pro 75
mozeme to vyskusat .... len musim sprevadzkovat druhe PC v tomto tusim nemam napalovacku na DVD