Je to tu zas...Těsnění
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je to tu zas...Těsnění
No to asi je v Rave rover, ale není až tak uplně přehledný. Usuzuju ze schematu pro CDT, co se týká KV6 já přeskakuju. Kdyžtak mrkni a uvidíš.
Re: Je to tu zas...Těsnění
Na to shcema se podivam az doma,tedkon jsem v praci..
Existuje nejaka zkouska jak zjistit,aniz bych rozebral zatim motor,zdali je praskla hlava,nebo jestli těsnění je ok..??Sem z toho zmateny nekdo rika termostat nekdo tesneni,prikladam se k tesneni,ale kdyz doleju vodu tak 1-2 mesice jedu bez sebemensich problemu,to mi nejde do hlavy..
Existuje nejaka zkouska jak zjistit,aniz bych rozebral zatim motor,zdali je praskla hlava,nebo jestli těsnění je ok..??Sem z toho zmateny nekdo rika termostat nekdo tesneni,prikladam se k tesneni,ale kdyz doleju vodu tak 1-2 mesice jedu bez sebemensich problemu,to mi nejde do hlavy..
2,0 V6 automat r.v. 2001
Re: Je to tu zas...Těsnění
Pokud ti nejde výše popsanými způsoby tlak do vody,tak ty popsané závady vylučuji,hledej jinde,určitě jsme vyloučili závady nejdražší na opravu.-
R 75 CDT
Re: Je to tu zas...Těsnění
Nepropadej zmatku ,pokud vyloučíme tlak do vody a nemáš emulzi místo mot.oleje,tak to nebude"velký"problém.
R 75 CDT
Re: Je to tu zas...Těsnění
Jestli ti jde komprese do chladiva mě zjišťovali cemickým nebo jakým způsobem rozboru fridexu jestli tam je CO2.