
A my tu mame dnes sviatok, vsetko zatvorene.....
Dakujem vsetkym za rady a tipy.
No a byly to pořádné startovací kabely, nebo šmejdy z lidlu, kde je akorát tlustá bužírka a tenký drátek kterým proud potřebný k protočení motoru prostě neproteče?? pokud to jsou ty šmejdy, tak to fakt kolikrát jen cvakárudiger1 píše:tak mi dosiel znamy cez kable nastartovat auto, na prvy raz nic, ani neceklo, tak sme chvilu nechali prepojene )cca 5 minut) auta a potom opat skusili nastartovat. Starter sice opat nereagoval, len sa opat zacal ozyvat ten cvakot (zeby pastorok?). Takze mam obavy, ze okrem vybitej baterky bude asi problem aj so starterom
A my tu mame dnes sviatok, vsetko zatvorene.....
Dakujem vsetkym za rady a tipy.
Tak, já jezdím denně min 15km a za dva roky jsem nabíel baterii jen jednou, a to když mi praskl řemen k alternátoru. Samozřejmě po delším stání je třeba baterii občas nabít. Pokud není v pořádku alternátor, nemusí být baterie správně nabíjena. Při nižším napětí baterie a startování chce startér od baterie výkon. Když mu baterie dává málo napětí stártér si bere více proudu. Větší proud--- větší zahřívání . Po troškách to sem tam zajiskří, a za rok je po startéru.rudiger1 píše:Hm, baterku som nedobijal a jazdim vacsinou kratke trasy. Som fakt v aute laik a nepredpokladal som, ze aj nova 1/2 rocna baterka sa vybije. Ak to tak je, tak ako casto mam dobijat baterku, aby som ju drzal v kondicii ?
Ty máš benzín. Tady se mluví o naftě.roverix píše:Tak, já jezdím denně min 15km a za dva roky jsem nabíel baterii jen jednou, a to když mi praskl řemen k alternátoru.