Stránka 2 z 2

Re: Diagnostika

Napsal: sob lis 26, 2011 19:36
od Ondra_cz
podivej se na tohle: http://www.gendan.co.uk/article_3.html

Myslim ze problem bude v konektoru, pisou ze v nekterych Roverech/MG chybi pin 5 (signal ground). Jen nevim co presne znamena "signal ground", pak je tam jeste "chassis ground" coz chapu jako kostru.

tady je originalni text:

Rover and MG cars: We have noticed that many Rover and MG models do not have pin 5 (Signal Ground). This can prevent some diagnostic tools from 'powering up' where they use pin 5 as the ground for the circuitry.

Zitra se na ten konektor mrknu, jestli tam mam zapojenej pin 5 nebo ne..

Re: Diagnostika

Napsal: pon lis 28, 2011 11:30
od Trunda
V podstate to je jen o tom, ze nektere diagnostiky pouzivaji dva druhy zeme... ale myslim si, ze ty piny maji byt propojene... akorat kdyz ta diagnostika pouziva jen tu jednu zem pro spojeni se svou, a Rover ji nema zapojenou, tak ma smulu... staci teda ten pin propojit s kostrou...

Re: Diagnostika

Napsal: stř lis 30, 2011 21:09
od Ondra_cz
Tak skutecne pin 5 v mem Roveru chybi.. Az budu mit chvili cas tak to propojim a vyzkousim

Re: Diagnostika

Napsal: čtv pro 01, 2011 14:12
od marek.sk
Áno, tá diagnostika môže mať dve kostry- jedna na napájanie a jedna pre signál. Je to preto, aby sa úbytky napätia na pine kostry napájania neprenášali do signálového obvodu, čo by mohlo pôsobiť rušivo.

Mňa by ale zaujímalo, či táto vecička dokáže načítať aj chyby ABS-ka, alebo len údaje z motorovej jednotky. Občas mi totiž svieti kontrolka ABS-ka a akosi sa mi nedarí v okolí nájsť niekoho, kto by to vedel načítať...

Re: Diagnostika

Napsal: čtv pro 01, 2011 19:05
od lenham3
Pouze motor ABS to nedokaze

Re: Diagnostika

Napsal: pát pro 02, 2011 14:35
od marek.sk
Tušil som.... :(
Vďaka.