nový vůz do rodiny

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od Trunda » sob črc 14, 2012 8:46

... a byl jsi na diagnostice? .... jako u takoveho motoru uz je to tezko hledat pricinu tak divneho chovani bez diagnostiky...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AlešB
Příspěvky: 202
Registrován: úte kvě 29, 2012 20:34
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od AlešB » sob črc 14, 2012 18:15

Ano, na origo diagnostice jsem byl. Dvakrát a nic to nevypsalo.
Mimochodem to dnes bylo lepší, ale pořád to není ono (na co jsem zvyklí). Hned na poprvý jsem nastartoval, otáčky začali klesat na 300, v tu chvíli jsem myslel že to chcípne, ale opětovně vylezli na nějakých 1000 - 1100.
Výměna snímače byla znát, ale kdyby to bylo lepší, nezlobil bych se.
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000

Uživatelský avatar
AlešB
Příspěvky: 202
Registrován: úte kvě 29, 2012 20:34
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od AlešB » ned črc 15, 2012 12:21

Tak výsledek je pořád stejný, dneska zase problémový startování. Už vážně nevim co s vzek: tim.
jednou mi vypadlo takový udělátko, je to vedle olejovýho filtru pod zápustnym imbusovym šroubem takovej děrovanej váleček s pružinkou. K čemu je?? Nemůže to mít vliv jestli jsem ho tam špatně vrátil??
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od lenham3 » ned črc 15, 2012 12:30

A jak ti to mohlo vypadnout ? Pokud je to co si myslim tak je to na olejovem cerpadle na tlak oleje ,pokud stim nekdo tocil tak ti to memusi dobre mazat a hrozi zadreni ......

Uživatelský avatar
AlešB
Příspěvky: 202
Registrován: úte kvě 29, 2012 20:34
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od AlešB » ned črc 15, 2012 12:53

Však jsem si taky sypal popel na hlavu! Byl jsem blbej a myslel že je to vypouštěcí šroub. Prostě blbej! Jak bych ale poznal, že jsem ho tam špatně vrátil?
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od Trunda » ned črc 15, 2012 21:02

.... fuuu... to vypada na tlakovy prepustny ventil... kdyz se da blbe, tak jak rika Lenham, je na pruser zadelano. Na druhou stranu, zas moc nechapu, jak by toto melo vliv na startovani.... Jinak vubec nevim, jak je to na V6, ale ten ventil byva dany tak, ze direcka na cele toho valecku se dava smerem kam je olej vytlacen... aby kdyz je tam velky tlak, byl prepusten zpet...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AlešB
Příspěvky: 202
Registrován: úte kvě 29, 2012 20:34
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od AlešB » ned črc 15, 2012 21:47

Trunda píše:.... fuuu... to vypada na tlakovy prepustny ventil...
Ano, co jsem se dneska dočetl na netu, tak je to ono
Trunda píše:kdyz se da blbe, tak jak rika Lenham, je na pruser zadelano.
Kdyby byl ale špatně, tak by mi aspoň probliklo mazání, nebo ne?
Trunda píše:Na druhou stranu, zas moc nechapu, jak by toto melo vliv na startovani....
To mě napadlo kvůli těm otáčkám, prostě už jsem v tom stádiu, že hledám chybu všude.
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od roman_mg » pon črc 16, 2012 7:46

Možná je to MM. Ale já jsem řešil podobný, akorát opačný problém. Občas mi vyletěly otáčky na volnoběh (u mě po zahřátí) na 1400 - 2000 RPM. Délal jsem všechno jak ty, prolezl snímače, země, vypíchal konektory na ECU a napružil. Nic nepomohlo. Až jsem došel na to, že když otáčky vyletí, je třeba správně zahýbat hlavním svazkem k ECU a je klid. Takže to teď neřeším, nechávám to na zimu. Proč to píšu. Možná je někde v elektrice spoj, který za studena nemá kontakt (vzhledem k způsobu napojování kabelů je to možné) a po zahřátí (roztažením) ho získá. A podle mě tuto chybu diagnostika neodhalí.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od Trunda » pon črc 16, 2012 10:07

... zrovna toto by diagnostika odhalit mela... co jednoduzsiho by mohla zjistovat nez to, ze nema kontakt na cidlo.... na druhou stranu s elektrikou se muzou dit kolikrat dost nepochopitelne veci a nakonec za to muze blba kostra :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AlešB
Příspěvky: 202
Registrován: úte kvě 29, 2012 20:34
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od AlešB » pon črc 16, 2012 15:05

Tak neuběhl ani měsíc a auto ve středu vezu zpět do servisu. Dnes jsem musel startovat na sedmkrát. Jen doufám, že už se to konečně opraví.
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od roman_mg » pon črc 16, 2012 18:04

Trundo nevím, zkoušel jsem odpojovat všechno, co mě napadlo, abych ty chybu nasimuloval a nic :) Prostě když mám spávné otáčky, tak nedosáhnu odpojením ničeho 2000. Už jsme s Dendym dumali nad tím, jestli to třeba není studeňák někde na ECU. Ale můžu se mýlit :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
AlešB
Příspěvky: 202
Registrován: úte kvě 29, 2012 20:34
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od AlešB » pon črc 16, 2012 21:37

roman_mg píše:Už jsme s Dendym dumali nad tím, jestli to třeba není studeňák někde na ECU. Ale můžu se mýlit :)
Co to je ten studeňák na ECU? msm:
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od Pítrs » pon črc 16, 2012 22:11

ECU- engine control unit- řídící jednotka motoru
Studeňák - špatný kontakt mezi jednotlivými spoji, vyznačuje se zdánlivou funkčností, ale přechodový odpor je tam tak velký, že to nefunguje tak, jak má. Jsou tam ztráty, někdy je to v pořádku, někdy ne.
Důvodem bývá oxidace, vlhkost, mastnota, špatný mechanický spoj, vibrace, teplotní změny....
Mnohdy kvůli tomu se na diagnostice nic nenajde, po ujetí pár kilometrů se zase závada objeví.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AlešB
Příspěvky: 202
Registrován: úte kvě 29, 2012 20:34
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od AlešB » pon črc 16, 2012 22:22

Tak takovýhle vysvětlení jsem nečekal. Už to chápu, díky :wink:
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: nový vůz do rodiny

Příspěvek od roman_mg » pon črc 16, 2012 23:35

Dík Pitrs lepší bych to nenapsal msm: ˇ
Můj názor je ten, že je to elektrika. Období. nejede to, nemám jiskru na svíčce nebo šušeň na trysce v karburároru je už bohužel pryč :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Odpovědět