nový vůz do rodiny
Re: nový vůz do rodiny
... a byl jsi na diagnostice? .... jako u takoveho motoru uz je to tezko hledat pricinu tak divneho chovani bez diagnostiky...
Re: nový vůz do rodiny
Ano, na origo diagnostice jsem byl. Dvakrát a nic to nevypsalo.
Mimochodem to dnes bylo lepší, ale pořád to není ono (na co jsem zvyklí). Hned na poprvý jsem nastartoval, otáčky začali klesat na 300, v tu chvíli jsem myslel že to chcípne, ale opětovně vylezli na nějakých 1000 - 1100.
Výměna snímače byla znát, ale kdyby to bylo lepší, nezlobil bych se.
Mimochodem to dnes bylo lepší, ale pořád to není ono (na co jsem zvyklí). Hned na poprvý jsem nastartoval, otáčky začali klesat na 300, v tu chvíli jsem myslel že to chcípne, ale opětovně vylezli na nějakých 1000 - 1100.
Výměna snímače byla znát, ale kdyby to bylo lepší, nezlobil bych se.
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
Re: nový vůz do rodiny
Tak výsledek je pořád stejný, dneska zase problémový startování. Už vážně nevim co s
tim.
jednou mi vypadlo takový udělátko, je to vedle olejovýho filtru pod zápustnym imbusovym šroubem takovej děrovanej váleček s pružinkou. K čemu je?? Nemůže to mít vliv jestli jsem ho tam špatně vrátil??

jednou mi vypadlo takový udělátko, je to vedle olejovýho filtru pod zápustnym imbusovym šroubem takovej děrovanej váleček s pružinkou. K čemu je?? Nemůže to mít vliv jestli jsem ho tam špatně vrátil??
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: nový vůz do rodiny
A jak ti to mohlo vypadnout ? Pokud je to co si myslim tak je to na olejovem cerpadle na tlak oleje ,pokud stim nekdo tocil tak ti to memusi dobre mazat a hrozi zadreni ......
Re: nový vůz do rodiny
Však jsem si taky sypal popel na hlavu! Byl jsem blbej a myslel že je to vypouštěcí šroub. Prostě blbej! Jak bych ale poznal, že jsem ho tam špatně vrátil?
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
Re: nový vůz do rodiny
.... fuuu... to vypada na tlakovy prepustny ventil... kdyz se da blbe, tak jak rika Lenham, je na pruser zadelano. Na druhou stranu, zas moc nechapu, jak by toto melo vliv na startovani.... Jinak vubec nevim, jak je to na V6, ale ten ventil byva dany tak, ze direcka na cele toho valecku se dava smerem kam je olej vytlacen... aby kdyz je tam velky tlak, byl prepusten zpet...
Re: nový vůz do rodiny
Ano, co jsem se dneska dočetl na netu, tak je to onoTrunda píše:.... fuuu... to vypada na tlakovy prepustny ventil...
Kdyby byl ale špatně, tak by mi aspoň probliklo mazání, nebo ne?Trunda píše:kdyz se da blbe, tak jak rika Lenham, je na pruser zadelano.
To mě napadlo kvůli těm otáčkám, prostě už jsem v tom stádiu, že hledám chybu všude.Trunda píše:Na druhou stranu, zas moc nechapu, jak by toto melo vliv na startovani....
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
Re: nový vůz do rodiny
Možná je to MM. Ale já jsem řešil podobný, akorát opačný problém. Občas mi vyletěly otáčky na volnoběh (u mě po zahřátí) na 1400 - 2000 RPM. Délal jsem všechno jak ty, prolezl snímače, země, vypíchal konektory na ECU a napružil. Nic nepomohlo. Až jsem došel na to, že když otáčky vyletí, je třeba správně zahýbat hlavním svazkem k ECU a je klid. Takže to teď neřeším, nechávám to na zimu. Proč to píšu. Možná je někde v elektrice spoj, který za studena nemá kontakt (vzhledem k způsobu napojování kabelů je to možné) a po zahřátí (roztažením) ho získá. A podle mě tuto chybu diagnostika neodhalí.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: nový vůz do rodiny
... zrovna toto by diagnostika odhalit mela... co jednoduzsiho by mohla zjistovat nez to, ze nema kontakt na cidlo.... na druhou stranu s elektrikou se muzou dit kolikrat dost nepochopitelne veci a nakonec za to muze blba kostra 

Re: nový vůz do rodiny
Tak neuběhl ani měsíc a auto ve středu vezu zpět do servisu. Dnes jsem musel startovat na sedmkrát. Jen doufám, že už se to konečně opraví.
Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
Re: nový vůz do rodiny
Trundo nevím, zkoušel jsem odpojovat všechno, co mě napadlo, abych ty chybu nasimuloval a nic
Prostě když mám spávné otáčky, tak nedosáhnu odpojením ničeho 2000. Už jsme s Dendym dumali nad tím, jestli to třeba není studeňák někde na ECU. Ale můžu se mýlit 


MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: nový vůz do rodiny
Co to je ten studeňák na ECU?roman_mg píše:Už jsme s Dendym dumali nad tím, jestli to třeba není studeňák někde na ECU. Ale můžu se mýlit

Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
Re: nový vůz do rodiny
ECU- engine control unit- řídící jednotka motoru
Studeňák - špatný kontakt mezi jednotlivými spoji, vyznačuje se zdánlivou funkčností, ale přechodový odpor je tam tak velký, že to nefunguje tak, jak má. Jsou tam ztráty, někdy je to v pořádku, někdy ne.
Důvodem bývá oxidace, vlhkost, mastnota, špatný mechanický spoj, vibrace, teplotní změny....
Mnohdy kvůli tomu se na diagnostice nic nenajde, po ujetí pár kilometrů se zase závada objeví.
Studeňák - špatný kontakt mezi jednotlivými spoji, vyznačuje se zdánlivou funkčností, ale přechodový odpor je tam tak velký, že to nefunguje tak, jak má. Jsou tam ztráty, někdy je to v pořádku, někdy ne.
Důvodem bývá oxidace, vlhkost, mastnota, špatný mechanický spoj, vibrace, teplotní změny....
Mnohdy kvůli tomu se na diagnostice nic nenajde, po ujetí pár kilometrů se zase závada objeví.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: nový vůz do rodiny
Tak takovýhle vysvětlení jsem nečekal. Už to chápu, díky 

Rover 75 2,5 V6 Connoisseur r.v. 2000
Re: nový vůz do rodiny
Dík Pitrs lepší bych to nenapsal
ˇ
Můj názor je ten, že je to elektrika. Období. nejede to, nemám jiskru na svíčce nebo šušeň na trysce v karburároru je už bohužel pryč

Můj názor je ten, že je to elektrika. Období. nejede to, nemám jiskru na svíčce nebo šušeň na trysce v karburároru je už bohužel pryč

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt