vstřik???

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: vstřik???

Příspěvek od Trunda » pon črc 16, 2012 13:48

.. tak to ma byt ;-)
.... jinak Jagurky jsou posledni dobou castym utocistem tech, kterym uz Roverek nestacil.... na takove se urcite nezlobime, kdyz vlastne zustavaji v rodine :-) Nicmene S-Type je o kategorii vys jak petasedma a servisni naklady tomu odpovidaji... jsou tu kluci, kteri by mohli o peripetiich s S-Typem vypravet... i tak je to drzi a kdyz si chteji hyckat pozadi, nedaji na nej dopustit :-) Take jsem v nem sedel a bylo to jak na zamecku :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: vstřik???

Příspěvek od Keksin » pon črc 16, 2012 17:15

Trunda píše:... jinak Jagurky jsou posledni dobou castym utocistem tech, kterym uz Roverek nestacil....
Ono taky na trhu nic kloudnýho není, co by bylo pěkný z venku a zároveň zevnitř a mělo jistou dávku šarmu a elegance.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: vstřik???

Příspěvek od Trunda » pon črc 16, 2012 17:20

.... no tak jeste tam Mercedes.... jenze to uz je taky nekde jinde a rozhodne to neni tak originalni... pravda ze dnes to jsou vsechno vesmirny koraby, a kdyz chce nekdo Viktoriansky styl, tak si musi priplatit :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: vstřik???

Příspěvek od roman_mg » pon črc 16, 2012 18:15

No není to tak hrozné s tím Jagem :) Servis je, pokud člověk nepoužije Jaguar origo, za pár korun, pokud se něco nepos... A díly se dají koupit opět v UK, třeba tady :
http://www.jagspares.co.uk/Manners/CarSearch.asp. Nejdražší je výměna oleje v automatu, u mého měním celou vanu s filtrem (ten je za 100 P). Zkusil bych se ale poptat se, za co jezdí třílitr. Pokud město za 14 a venku 9-10, potom je to stejné jako 4,2. A výkon je někde jinde. Pokud je rozdíl třeba litr, a roční průběh třeba 20000 km zas bych uvažoval nad 4,2. 4 litr nebrat, má nikasil. Tak mě napadlo, co tak forum "Náhrada 75". :) Myslím si, že spousta lídí to výhledově bude řešit a možná by pomohly názory ostatních, co to mají za sebou. car::
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Karel G.
Příspěvky: 233
Registrován: úte zář 18, 2007 15:08
Bydliště: Havířov

Re: vstřik???

Příspěvek od Karel G. » pon črc 16, 2012 19:15

Má X type 5 měsíců tak že zatím nic moc zkušeností,al ted začínam řešit napinak klimy a kladky a brzdy.Našel jsem tohle,ale musíte znát číslo druhovýroby.Vyhledat a je to.
http://www.autodily-cardo.cz/kosik/?loy ... 7&variant=
Najít u Kellyho nebo někde. :-D Mě ty kladky +komplet brzdy Brembo vyjdou něco přes 9tis

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: vstřik???

Příspěvek od Trunda » pon črc 16, 2012 19:52

... no prave ze kdyz uz se neco po, tak to je pak financni sebevrazda.... sveho casu mi Stanik popisoval peripetie s osmivalcem.... nakonec Romane tys mi povidal castku za kterou jsi repasoval podvozek a taky to nebyla uplne lidova castka :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: vstřik???

Příspěvek od roman_mg » pon črc 16, 2012 21:07

msm: Nebyla, ale auto má 200 000 a já ho chci mít aspoň do 500 000 :) Trundo, já jsem občas maximalista, takže jsem to udělal komplet. I to co třeba v dané chvíli nebylo nutné. Ale je fakt, že výměna nutných věcí (napínáky, kladky, vodní pumpa atd.) je dražší než na 75. Ale šel bych do Jaga znovu, je to jízda skoro jak v 75 msm: .
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

koodoo
Příspěvky: 7
Registrován: pon črc 09, 2012 19:57

Re: vstřik???

Příspěvek od koodoo » pon črc 16, 2012 23:29

100p ????? ted doufam ze to není sto tisíc bo to je fest velka darda:( jinak uprimně se mě líbí 4.2 R no opravy no kazda opice chce banany:)

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: vstřik???

Příspěvek od roman_mg » pon črc 16, 2012 23:37

100 P je 100 liber (nemám symbol libry, takže Pounds), to zas taková hrůza není :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: vstřik???

Příspěvek od roman_mg » pon črc 16, 2012 23:40

Jo a 4,2 R má kamarád a ujeeeel mi :) Trundo, možná by se to vlákno chytlo :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: vstřik???

Příspěvek od Trunda » úte črc 17, 2012 6:18

Vsak ho zaloz ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: vstřik???

Příspěvek od roman_mg » úte črc 17, 2012 8:24

Aha a to můžu ? Myslel jsem, že jen admini, tak to zkusím list:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: vstřik???

Příspěvek od Trunda » úte črc 17, 2012 8:54

:wink: .... vsak zaloz normalne nove tema treba v OffTopic...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

koodoo
Příspěvky: 7
Registrován: pon črc 09, 2012 19:57

Re: vstřik???

Příspěvek od koodoo » ned črc 22, 2012 16:55

Jak sem slíbil...
Repase vstřikovačů proběhly ok v podobě 5 denního čekaní,včera se nastrkaly zpět a auto tahne jak splašené:D:D:D vše super.
I přeze vše stále na volnoběhu otačky kolísají směrem dolů a sem tam chcípne.... už sem z toho neštastný...nevíte někdo na co se zaměřit???

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: vstřik???

Příspěvek od cvrko » ned črc 22, 2012 22:46

A palivový filtr máš vyměněný?
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Odpovědět