No není to tak hrozné s tím Jagem

Servis je, pokud člověk nepoužije Jaguar origo, za pár korun, pokud se něco nepos... A díly se dají koupit opět v UK, třeba tady :
http://www.jagspares.co.uk/Manners/CarSearch.asp. Nejdražší je výměna oleje v automatu, u mého měním celou vanu s filtrem (ten je za 100 P). Zkusil bych se ale poptat se, za co jezdí třílitr. Pokud město za 14 a venku 9-10, potom je to stejné jako 4,2. A výkon je někde jinde. Pokud je rozdíl třeba litr, a roční průběh třeba 20000 km zas bych uvažoval nad 4,2. 4 litr nebrat, má nikasil. Tak mě napadlo, co tak forum "Náhrada 75".

Myslím si, že spousta lídí to výhledově bude řešit a možná by pomohly názory ostatních, co to mají za sebou.

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt