vstřik???
Re: vstřik???
.. tak to ma byt
.... jinak Jagurky jsou posledni dobou castym utocistem tech, kterym uz Roverek nestacil.... na takove se urcite nezlobime, kdyz vlastne zustavaji v rodine Nicmene S-Type je o kategorii vys jak petasedma a servisni naklady tomu odpovidaji... jsou tu kluci, kteri by mohli o peripetiich s S-Typem vypravet... i tak je to drzi a kdyz si chteji hyckat pozadi, nedaji na nej dopustit Take jsem v nem sedel a bylo to jak na zamecku
.... jinak Jagurky jsou posledni dobou castym utocistem tech, kterym uz Roverek nestacil.... na takove se urcite nezlobime, kdyz vlastne zustavaji v rodine Nicmene S-Type je o kategorii vys jak petasedma a servisni naklady tomu odpovidaji... jsou tu kluci, kteri by mohli o peripetiich s S-Typem vypravet... i tak je to drzi a kdyz si chteji hyckat pozadi, nedaji na nej dopustit Take jsem v nem sedel a bylo to jak na zamecku
Re: vstřik???
Ono taky na trhu nic kloudnýho není, co by bylo pěkný z venku a zároveň zevnitř a mělo jistou dávku šarmu a elegance.Trunda píše:... jinak Jagurky jsou posledni dobou castym utocistem tech, kterym uz Roverek nestacil....
Re: vstřik???
.... no tak jeste tam Mercedes.... jenze to uz je taky nekde jinde a rozhodne to neni tak originalni... pravda ze dnes to jsou vsechno vesmirny koraby, a kdyz chce nekdo Viktoriansky styl, tak si musi priplatit
Re: vstřik???
No není to tak hrozné s tím Jagem Servis je, pokud člověk nepoužije Jaguar origo, za pár korun, pokud se něco nepos... A díly se dají koupit opět v UK, třeba tady :
http://www.jagspares.co.uk/Manners/CarSearch.asp. Nejdražší je výměna oleje v automatu, u mého měním celou vanu s filtrem (ten je za 100 P). Zkusil bych se ale poptat se, za co jezdí třílitr. Pokud město za 14 a venku 9-10, potom je to stejné jako 4,2. A výkon je někde jinde. Pokud je rozdíl třeba litr, a roční průběh třeba 20000 km zas bych uvažoval nad 4,2. 4 litr nebrat, má nikasil. Tak mě napadlo, co tak forum "Náhrada 75". Myslím si, že spousta lídí to výhledově bude řešit a možná by pomohly názory ostatních, co to mají za sebou.
http://www.jagspares.co.uk/Manners/CarSearch.asp. Nejdražší je výměna oleje v automatu, u mého měním celou vanu s filtrem (ten je za 100 P). Zkusil bych se ale poptat se, za co jezdí třílitr. Pokud město za 14 a venku 9-10, potom je to stejné jako 4,2. A výkon je někde jinde. Pokud je rozdíl třeba litr, a roční průběh třeba 20000 km zas bych uvažoval nad 4,2. 4 litr nebrat, má nikasil. Tak mě napadlo, co tak forum "Náhrada 75". Myslím si, že spousta lídí to výhledově bude řešit a možná by pomohly názory ostatních, co to mají za sebou.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: vstřik???
Má X type 5 měsíců tak že zatím nic moc zkušeností,al ted začínam řešit napinak klimy a kladky a brzdy.Našel jsem tohle,ale musíte znát číslo druhovýroby.Vyhledat a je to.
http://www.autodily-cardo.cz/kosik/?loy ... 7&variant=
Najít u Kellyho nebo někde. Mě ty kladky +komplet brzdy Brembo vyjdou něco přes 9tis
http://www.autodily-cardo.cz/kosik/?loy ... 7&variant=
Najít u Kellyho nebo někde. Mě ty kladky +komplet brzdy Brembo vyjdou něco přes 9tis
Re: vstřik???
... no prave ze kdyz uz se neco po, tak to je pak financni sebevrazda.... sveho casu mi Stanik popisoval peripetie s osmivalcem.... nakonec Romane tys mi povidal castku za kterou jsi repasoval podvozek a taky to nebyla uplne lidova castka
Re: vstřik???
Nebyla, ale auto má 200 000 a já ho chci mít aspoň do 500 000 Trundo, já jsem občas maximalista, takže jsem to udělal komplet. I to co třeba v dané chvíli nebylo nutné. Ale je fakt, že výměna nutných věcí (napínáky, kladky, vodní pumpa atd.) je dražší než na 75. Ale šel bych do Jaga znovu, je to jízda skoro jak v 75 .
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: vstřik???
100p ????? ted doufam ze to není sto tisíc bo to je fest velka darda:( jinak uprimně se mě líbí 4.2 R no opravy no kazda opice chce banany:)
Re: vstřik???
100 P je 100 liber (nemám symbol libry, takže Pounds), to zas taková hrůza není
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: vstřik???
Jo a 4,2 R má kamarád a ujeeeel mi Trundo, možná by se to vlákno chytlo
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: vstřik???
Vsak ho zaloz
Re: vstřik???
Aha a to můžu ? Myslel jsem, že jen admini, tak to zkusím
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: vstřik???
.... vsak zaloz normalne nove tema treba v OffTopic...
Re: vstřik???
Jak sem slíbil...
Repase vstřikovačů proběhly ok v podobě 5 denního čekaní,včera se nastrkaly zpět a auto tahne jak splašené:D:D:D vše super.
I přeze vše stále na volnoběhu otačky kolísají směrem dolů a sem tam chcípne.... už sem z toho neštastný...nevíte někdo na co se zaměřit???
Repase vstřikovačů proběhly ok v podobě 5 denního čekaní,včera se nastrkaly zpět a auto tahne jak splašené:D:D:D vše super.
I přeze vše stále na volnoběhu otačky kolísají směrem dolů a sem tam chcípne.... už sem z toho neštastný...nevíte někdo na co se zaměřit???