DoGova pětasedma
Re: DoGova pětasedma
Koupil jsem před půl rokem úplně to stejné, jen najeto 103 tisíc. Jediné co mě malinko trápí je dost vysoká spotřeba a zdá se mi to strašně líné. A to nejsem závodník...
Re: DoGova pětasedma
Zdravím pánové
Po nějaké,mé neaktivní době přináším aktualizace Proběhla koupě onoho "třistovkového" vozítka http://imgup.cz/images/2014/02/16/eOuBY.jpg http://imgup.cz/images/2014/02/16/li2PB.jpg na tu "lítačku" a pod.Je to 1.9Tdi,takže spotřeba slušná(5,5-6L/100),jezdil jsem sám a "nehonil" to Na straně druhé....Ta má pětasedma... Asi mi chce nějakým způsobem vrátit to,že jsem jí chtěl poslat do světa...Přes týden jsem pozoroval slabý únik servo kapaliny.S dalšími týdny byl únik větší.Tak jsem dolil a auto odstavil.Teď?mám po týdenním stání citelně velkou olejovou kaluž viz. http://imgup.cz/images/2014/02/16/Aavt.jpg Zítra jedu do DS.Po popsání závady,mě bylo řečeno,že nemusí být hned servořízení na výměnu,příčin může být údajně více...Tak mi držte palce!
Po nějaké,mé neaktivní době přináším aktualizace Proběhla koupě onoho "třistovkového" vozítka http://imgup.cz/images/2014/02/16/eOuBY.jpg http://imgup.cz/images/2014/02/16/li2PB.jpg na tu "lítačku" a pod.Je to 1.9Tdi,takže spotřeba slušná(5,5-6L/100),jezdil jsem sám a "nehonil" to Na straně druhé....Ta má pětasedma... Asi mi chce nějakým způsobem vrátit to,že jsem jí chtěl poslat do světa...Přes týden jsem pozoroval slabý únik servo kapaliny.S dalšími týdny byl únik větší.Tak jsem dolil a auto odstavil.Teď?mám po týdenním stání citelně velkou olejovou kaluž viz. http://imgup.cz/images/2014/02/16/Aavt.jpg Zítra jedu do DS.Po popsání závady,mě bylo řečeno,že nemusí být hned servořízení na výměnu,příčin může být údajně více...Tak mi držte palce!
Rover 75 2.0 V6 r.v. 99
Re: DoGova pětasedma
Hezká Felda, ale ten pohon bude jistě 1,9 D tedy bez turba, tak ať obě auta slouží
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: DoGova pětasedma
Dotáhni sponky na hadicách. Otec měl to samý. Po dotažení a dolití vše OK.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: DoGova pětasedma
Přesně tak, něž aby ti vyměnili jen sponky,
nejprve se na ně podívej, může mít jednu stranu ulomenou třeba, může to být prkotina.
Ale jestli líná hadice...
nejprve se na ně podívej, může mít jednu stranu ulomenou třeba, může to být prkotina.
Ale jestli líná hadice...
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: DoGova pětasedma
Chlapi díky za rady.V práci mám znepřístupněný kanál na auto už asi 14dní.Takže i když se mi chvilka času najde,nemám kde provést aspoň vizuální kontrolu Zítra to tam chlapákům nechám a uvidíme.Byla by to příjemná zpráva,být to sponkama Dám vědět
Rover 75 2.0 V6 r.v. 99
Re: DoGova pětasedma
JJ sponky to je někdy problém.. To platí nejen pro Rovery.. Jednou jsem kdysi dávno takhle po příjezdu z cest nevysmýčil vnitřek auta .. od sponek
Re: DoGova pětasedma
Chlapi píšu v rychlosti...Takze bohuzell servo-motorek?(Tak nejak mi bylo receno v tel.)Prolina,je k.o.Budu davat jety-cenove nesrovnatelny s novym.Repas udajne nemozny?? Jeste nejake drobnosti a zase budu pysne jezdit
Rover 75 2.0 V6 r.v. 99
Re: DoGova pětasedma
Tvrdí kdo_DoG_ píše:Repas udajne nemozny??
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-QVB101411E
Sice jsem to podrobně nestudoval, ale proč by vybírali jeté kusy?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: DoGova pětasedma
Tak s tím repasem mám zkušenost a asi bych s tím byl opatrný.... kdesi jsem o tom psal celkem sáhodlouhý článek, když jsem se snažil to čerpadlo zrepasovat a dospěl jsem k tomu, že snadnější je sehnat jiný... Ona se dá koupit přetěsňovací sada, ale není to jen o těsnění.... většinou je vychozený pajšl a i kdyby se přelapoval, tak si to zas víc sedne a nebude to zas těsnit uvnitř (to je případ, kdy to čerpadlo bzučí)....
Re: DoGova pětasedma
A ty jetý kusy vybírat můžou, ale použijou z nich tak max plášť....
Re: DoGova pětasedma
Trundo,takže to nebude výměna kus za kus,ale pouze jeho část? Hergot..Snad vědí co dělají...Trunda píše:A ty jetý kusy vybírat můžou, ale použijou z nich tak max plášť....
A nemožný repas vysvětlovali právě složením vnitřku.A taky nějakými lisovanými díly...Nevím přesně..Byl jsem na dílně a moc toho po tel.neslyšel...
Rover 75 2.0 V6 r.v. 99
Re: DoGova pětasedma
Však jsi říkal, že budou dávat jetý... takže nějaký, co ještě neteče a nebzučí.... otázka ale jak dlouho....
Právě že tohle čerpadlo je konstrukčně dost blbý v tom, že repas v podstatě znamená buď výměna pajšlu a originální silikonový těsnění na fólii (cokoli jiného protýká a nebo neumožní těsnost vnitřku) a nebo opravdu velmi přesné přelapování, srovnání hliníkové hlavy a velice přesné přetěsnění.... na což se každý raději vyprdne...
Právě že tohle čerpadlo je konstrukčně dost blbý v tom, že repas v podstatě znamená buď výměna pajšlu a originální silikonový těsnění na fólii (cokoli jiného protýká a nebo neumožní těsnost vnitřku) a nebo opravdu velmi přesné přelapování, srovnání hliníkové hlavy a velice přesné přetěsnění.... na což se každý raději vyprdne...
Re: DoGova pětasedma
Já jsem svůj dotaz položil proto, že se mi nezdá, že by Rimmerovi, největší prodejci originálních ND, prodávali zpytlíkované repasy - rovněž tak mi přijde divné, že "někdo" prohlásí, že to repasovat nejde (při vší úctě).
To mi nesedí (otázka, kdo jim to dělá, ale pravděpodobně by to měl být někdo, kdo má přístup k technickým datům dle specifikace konstruktérů továrny).
Trunda: to, že jsi měl problém zrepasovat tento díl na dvoustovku/čtyřstovku (hádám), ještě neznamená, že by to nemělo jít na pětasedmu.
_DoG_: kdybych to měl řešit já, tak bych tam jetý kus asi nedával (záleží, z jakého auta), přeci jen tam nemáš plnou záruku, že to pojede tak dlouho, jak má. Třeba se to brzo pokazí taky. Takže za mě buď nový díl nebo spolehlivý repas, případně tedy použitý, ale z prokazatelně málo jetého vozu. Samozřejmě je to Tvá věc.
To mi nesedí (otázka, kdo jim to dělá, ale pravděpodobně by to měl být někdo, kdo má přístup k technickým datům dle specifikace konstruktérů továrny).
Trunda: to, že jsi měl problém zrepasovat tento díl na dvoustovku/čtyřstovku (hádám), ještě neznamená, že by to nemělo jít na pětasedmu.
_DoG_: kdybych to měl řešit já, tak bych tam jetý kus asi nedával (záleží, z jakého auta), přeci jen tam nemáš plnou záruku, že to pojede tak dlouho, jak má. Třeba se to brzo pokazí taky. Takže za mě buď nový díl nebo spolehlivý repas, případně tedy použitý, ale z prokazatelně málo jetého vozu. Samozřejmě je to Tvá věc.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS